Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Створення|створіння| tweened-анимации| руху

Автоматична анімація руху об'єкту

Редагування анімації

На тимчасовій діаграмі ключові|джерельні| кадри змальовуються|зображають| сірими прямоугольничками| з|із| чорною крапкою|точкою| усередині|всередині|. При відтворенні фільму прочитуюча голівка|головка| переміщається від одного кадру до іншого, відзначаючи поточний кадр. Щоб|аби| побачити зображення, пов'язане з конкретним кадром, необхідно клацнути|лускати| мишею на значку цього кадру на тимчасовій діаграмі.

В результаті|внаслідок| тестування може опинитися, що створений «мультик» не повною мірою відповідає авторському задуму, і потрібно його підправити. Як і при створенні «мультика», при його редагуванні найзручніше працювати з панеллю тимчасової діаграми, а точніше -с контекстними меню цієї панелі.

Нагадаємо, що контекстне меню пов'язане з певним об'єктом і містить|утримує| команди, які можуть бути застосовані до даного об'єкту в поточній ситуації (у даному контексті). Для кожного виду кадрів тимчасової діаграми передбачено власне контекстне меню. Наприклад, існує контекстне меню ключового кадру, контекстне меню «звичайного» кадру (Frame), контекстне меню кадрів tweened-анимации. Якщо на початкових етапах освоєння Flash MX у вас виникатимуть труднощі у визначенні типа кадру, то ви можете скористатися спливаючою підказкою. Вона з'являється на екрані при наведенні покажчика миші на значок кадру

Flash| може створювати двох типів|типи| tweened-анимации|:

  • анімацію руху (motion| tweening|);
  • анімацію трансформації об'єкту (shape| tweening|).

Анімація руху може бути автоматично побудована|спорудити| для екземпляра|примірника| символу, групи або текстового поля.

При створенні анімації руху потрібно встановити для деякого кадру такі атрибути об'єкту, як позиція на столі, розмір, кут повороту або нахилу, і потім змінити значення цих атрибутів в іншому кадрі. Flash інтерполює значення змінних атрибутів для проміжних кадрів, створюючи ефект послідовного переміщення або перетворення.

Ви можете створювати анімацію руху, використовуючи один з двох методів:

  • за допомогою панелі інспектора властивостей кадру;
  • за допомогою команди Create| Motion| Tween| (Створити анімацію руху).

Для опису обох варіантів скористаємося простим прикладом|зразком|: передбачимо|припускатимемо|, що потрібно «перекотити» кульку через стіл зліва направо.

Отже, для анімації руху кульки за допомогою інспектора властивостей кадру потрібно виконати наступні|такі| дії.

  1. Переконаєтеся, що панель інспектора властивостей присутня на екрані (її формат на цьому кроці значення не має). Якщо вона закрита|зачиняти|, виберіть в меню Window| основного вікна пункт Properties|.
  2. Включите інструмент Oval| і намалюйте кульку в лівій частці|частині| столу; звернете увагу, що перший кадр на тимчасовій діаграмі при цьому став помічений|позначити| як ключовий|джерельний|.
  3. Включите інструмент Arrow, виберіть кульку і згрупуйте (об'єднаєте в одне ціле) контур і заливку кулі за допомогою команди Group, що входить в меню Modify основного вікна Flash; в результаті куля опиниться поміщений у блакитну виділяючу рамку.
  4. Клацніть|лускайте| правою кнопкою миші у вічку|комірці| того кадру на тимчасовій діаграмі, який ви хочете зробити останнім кадром анімації (наприклад, 10-й), і в контекстному меню виберіть команду Insert| Keyframe| (Вставити ключовий|джерельний| кадр); в результаті проміжок між першим і останнім ключовими|джерельними| кадрами буде заповнений однобарвними|одноколірними| (світло-сірими) вічками|комірками| простих кадрів.
  5. Перетягнете кулю на нову позицію в правій частці|частині| столу.
  6. Клацніть|лускайте| лівою кнопкою миші у вічку|комірці| першого ключового|джерельного| кадру; це приведе до одночасного виконання двох дій: зображення кульки переміститься на вихідну позицію і зміниться формат панелі інспектора властивостей: на ній будуть представлені|уявляти| параметри вибраного (першого) кадру.
  7. У панелі інспектора властивостей виберіть в списку Tween|, що розкривається, пункт Motion|; при цьому формат панелі зміниться, і на ній з'являться|появлятимуться| елементи інтерфейсу, що дозволяють встановити параметри анімації; поки|доки| вони нас не цікавлять, значно важливіше|поважний| за зміну, події на тимчасовій діаграмі: перший і останній ключові|джерельні| кадри тепер сполучені|з'єднані| стрілкою на бузковому фоні
  8. Це говорить про те, що створення|створіння| анімації успішно завершене.
<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
Створення|створіння| послідовності ключових|джерельних| кадрів | Автоматична анімація трансформації об'єкту
Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-01-07; Просмотров: 250; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.008 сек.