Поліваріантність художнього досвіду (текстуальний простір відкритий для всіх, немає центру).
Співіснування реалістичних (міметичних) та нереалістичних тенденцій
Тяжіння до неоміфологізму та притчі (спосіб представлення складного та заплутаного світу у нерозчленованій цілісності міфу.
Стирання опозиції між масовою та елітарною культурою (У.Еко – привести приклад) – не лише для постмодерну. Детектив, фантастика, триллер, жіночий роман
Розмиття кордонів між родами,видами, жанрами л-ри, виникнення межових жанроформ (різновиди роману)
Пріоритет стилю над змістом (важливо не що, а як, але все вже написано – проблема).
Активна роль читача у конструюванні значення тексту (усі можливі види гри з читачем та «знущання» над ним – приклад Кальвіно).
Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет
studopedia.su - Студопедия (2013 - 2025) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав!Последнее добавление