Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Розв’язування ігор у загальному випадку




Як показав автор теорії ігор, відомий американський математик Дж. фон Нейман, кожна скінчена матрична гра може бути записана у формі задачі лінійного програмування і, навпаки, кожну задачу лінійного програмування можна розглядати як матричну гру. Побудуємо математичну модель задачі пошуку оптимальної стратегії гравця 1 у формі задачі лінійного програмування. Позначимо через T1 очікуване максимінне значення для довільної стратегії x = (x1, x2, …, xm). Тоді, згідно з означенням T1 £ aijxi, j = 1, n, і шукана математична модель приймає вигляд

F = T1 ® max,

aijxi ³ T1, j = 1, n,

xi = 1, xi ³ 0, i = 1, m.

Отримана задача може бути спрощена шляхом заміни змінних. Припустимо, T1 > 0. Тоді, поділивши усі обмеження на T1, маємо

aij xi/T1 ³ 1, j = 1, n,

xi/T1 = 1/T1, xi/T1 ³ 0, i = 1, m.

Оскільки максимізація T1 при T1 > 0 еквівалентна мінімізіції 1/T1, після підстановки ui = xi/T1 переходимо до еквівалентної задачі у такій формі

F = ui ® min,

aij ui ³ 1, j = 1, n,

ui ³ 0, i = 1, m.

Остання модель отримана у припущенні T1 > 0, але до розв’язання задачі значення T1 не відомо. Тому треба скористатися деякою нижньою оцінкою T1. Такою оцінкою є максимінне значення гри.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-01-13; Просмотров: 306; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.009 сек.