КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Історія та теорія світового театру. Історія українського кіно
Блок ІІІ Історія українського кіно Блок ІІ
1. У фільмах Кіри Муратової грала актриса: А) Р. Литвинова Б) О. Сумська В) А. Роговцева
2. У фільмі «Вавилон XX» зіграв: А) І. Миколайчук Б) М. Голубович В) Б. Ступка
3. Фільм «Камінний хрест» за жанром: А) Соціальна драма Б) Соціальна трагедія В) Соціальна сатира
4. Режисер Ю. Іллєнко поставив фільми: А) «Вечір на Івана Купала» Б) «Вечори на хуторі близь Диканьки» В) «Вавілон-ХХ»
5. Фільм «Білий птах з чорною відзнакою» отримав головний приз: А) Кінофестивалю «Молодість» Б) Берлінського кінофестивалю В) Московського кінофестивалю
6. Перший фільм Кіри Муратової: А) «Короткі зустрічі» Б) «Наш чесний хліб» В) «Довгі проводи»
7. Роль Потоцького у фільмі «Богдан Хмельницький» зіграв: А) А. Бучма Б) Д. Мілютенко В) І. Замичківський
8. Микола Яковченко зіграв у фільмі: А) «Камінний хрест» Б) «За двома зайцями» В) «Ати-бати, йшли солдати»
9. Фільм «Камінний хрест» створения як: А) Рімейк Б) Екранізація В) Авторський фільм
10. Фільм, що повторює сюжет раніше знятого фільму, називається: А) Сиквел Б) Саспенс В) Рімейк 1. Яка з перерахованих подій стала найбільш значною в історії театру в період еллінізму: А) актори-трагіки здобули високий суспільний статус; Б) автором трагічної вистави став не драматург-створювач, а актор-інтерпретатор; В) актори почали грати не всю трагедію, а окремі сцени й монодії.
2. Хто такі в театральному житті доби еллінізму «Умільці Діоніса»: А) релігійне об’єднання жерців Діоніса, що обслуговували театральні видовища; Б) професійне об’єднання майстрів театральних видовищ, що вбирало в себе всіх, хто працював на сцену; В) об’єднання акторів з метою взаємної допомоги.
3. Що таке ателлана як улюблена вистава давніх римлян: А) коротенька пантоміма замаскованих акторів; Б) коротенький фарс в масках, заснований на сценарії й імпровізації; В) колективний танець замаскованих акторів.
4. Про яке почуття говорить Ромео, герой трагедії Шекспіра: «… Игра огнем, ведущая к пожару. Воспламенившееся море слез, Раздумье необдуманности ради, Смешенье яда и противоядья…» А) Ненависть; Б) Дружба; В) Ревнощі; Г) Кохання;
5. «Гамлет» Шекспіра – це … А) трагедія помсти; Б) трагедія кохання; В) трагедія знання.
6. Проти кого або чого виступає Гамлет у своїй боротьбі? А) проти короля Клавдія; Б) проти Лаерта; В) проти звичаїв суспільства, які вже прогнили, тобто проти самого Часу, своєї епохи.
7. Чому, як показує Вольтер в трагедії «Фанатизм, або пророк Магомет», фанатизм є найстрашнішим злом, яке не виправдовується нічим: А) тому що фанатизм зупиняє мислення людини, її розум; Б) тому що фанатизм руйнує суспільство; В) тому що фанатизм є нелюдяним проявом жорстокості.
8. Хто з перерахованих діячів французького Просвітництва розробив нову теорію драми: А) Жан-Жак Руссо; Б) д’Аламбер; В) Дені Дідро; Г) Шарль Монтескьє; Д) Гольбах.
9. Які принципи сценічної гри втілював актор класицистичного театру: А) особлива декламація і умовна пластика актора; Б) гра, в якій актор прагнув правдивості й природності; В) наслідування правил гри античних акторів.
10. Які стилі російського виконавського мистецтва ХІХ століття сформувались у театральні акторські школи: А) саратовський; Б) московський; В) нижегородський; Г) петербурзький.
11. Яка актриса російського театру першої треті ХІХ століття стала для сучасників символом трагедійного мистецтва: А) Катерина Семенова; Б) Марія Валберхова; В) Олександра Колосова.
12. Якщо розуміти комедію М.В. Гоголя «Ревізор» як таку, що ставить проблему брехні на філософсько-релігійному рівні, то головний герой п’єси – це А) Хлестаков; Б) Городничий; В) суддя Ляпкін-Тяпкін. Г) Поштмейстер.
13. Теорію «епічного театру» створив: А) Макс Рейнхардт; Б) Бертольд Брехт; В) Ервін Піскатор.
14. Що не влаштовувало Брехта як режисера, теоретика театру й особистість в аристотелівському театрі, а також у театрі переживання, метою якого є катарсис: А) очищення приводить до примирення глядача з трагедією; Б) театр – це творчість вільних особистостей, мистецтва перевтілення замало для актора, який повинен виражати власну громадянську позицію щодо свого персонажа; В) театр переживання не в змозі змусити глядача «відмовитися від ілюзії, начебто кожний на місці героя, якого зображують на сцені, поступав би так само…», а такою є мета сучасного театру.
15. За допомогою якого сценічного прийому актор в театрі Брехта виражає своє відношення до персонажа, якого він грає: А) за допомогою прийомів театру «зображення»; Б) за допомогою зонгів; В) за допомогою біомеханіки.
Дата добавления: 2014-11-18; Просмотров: 599; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |