КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Історія та теорія світового театру. 1. Чому трагедія зародилася в культі Діоніса:
Блок ІІІ
1. Чому трагедія зародилася в культі Діоніса: А) тому що це бог виноградної лози, з чим пов’язане сп’яніння і вільна, амбівалентна поведінка людей; Б)тому що приносили у жертву живу істоту (козлА); В) тому що Діоніс це єдине олімпійське божество, яке вмирає і воскресає.
2. У чому, за Софоклом, проявляється найвища краса людини (трагедія «Антігона») – краса, народжена демократією: А) людина виконує обов’язок, не думаючи про наслідки для себе; Б) релігійна людина виконує свої обов’язки перед богами; В) людина самостійно, вільно виконує моральний обов’язок, знаючи про страшні наслідки для себе.
3. У чому, за Софоклом, проявляється велич Едіпа (трагедія Софокла «Едіп-цар»): А) він прийняв закон Долі і примирився з ним; Б) він протестує проти закона Долі; В) він виступив проти сили, що прирекла його на прокляття, зрозумівши її жахливу сутність, і сам, вільно вирішив свою подальшу долю.
4. Що таке симультанна сцена у виставі середньовічної містерії: А) це сцена, коли усі місця дії установлені на одному майданчику одночасно; Б) це сцена, яка високо підіймається над глядачами; В) це особлива сцена, побудована на церковному подвір’ї.
5. Найактивніший персонаж містерій періоду Пізнього Середньовіччя: А) Іуда; Б) Каіафа; В) Люцифер; Г) чорт.
6. З яким видом середньовічної культури пов’язаний народний театр: А) з куртуазною культурою замку; Б) із книжною, церковною культурою; В) із сміховою культурою.
7. Які естетичні поняття, що втілював класицистичний спектакль, вперше продемонстровані п’єсами Корнеля: А) характерність героя й історичність епохи; Б) «вічні» теми, що втілює абстрагований від конкретики сюжет, і герой, в якому зіштовхуються особисте почуття і надособистісний обов’язок; В) типовість героя і обставин, що показані на сцені.
8. Актори французького театру XVII століття, що втілювали на сцені образи трагедій Расіна: А) Мондорі; Б) Бельроз; В) Тереза Дюпарк; Г) Мадлена Бежар; Д) Марі Шанмеле.
9. За право постановки якої комедії боровся Мольєр п’ять років: А) «Дон Жуан»; Б) «Тартюф»; В) «Школа чоловіків»; Г) «Мізантроп»; Д) «Міщанин-шляхтич».
10. Від чого залежав успіх російської театральної вистави першої половини ХІХ століття: А) від драматургічної, літературної основи спектаклю; Б) від режисерської постановки; В) від особистості актора.
11. Кого з російських акторів ХІХ століття вважали «колосальним представником романтизму» (А. Григор’єВ) у театрі: А) Олексія Яковлєва; Б) Василя Каратигіна; В) Павла Мочалова.
12. Хто з видатних російських акторів ХІХ століття започаткував в театрі реалістичні принципи мистецтва: А) П.С. Мочалов; Б) В.А. Каратигін; В) М.С. Щепкін.
13. Видатний режисер, борець з примітивним реалізмом на сцені, який висловив власне уявлення про актора майбутнього в наступних словах: «Актор повинен буде піти, а йому на зміну прийде неістота – назвемо її надмаріонеткою …»: А) Андре Антуан; Б) Гордон Крег; В) Поль Фор.
14. Художня організація сценічного простору через пересувні ширми, контрасти темряви і світла по відношенню до людини на сцені, створення художньо-смислового навантаження простору сцени – це режисерські відкриття: А) Станіславського; Б) Крега; В) Люньє-По.
15. В якій виставі більше за все Гордон Крег хотів втілити свої художні ідеї, робота йшла декілька років і стала визначною театральною подією і водночас принесла розчарування її автору: А) «Дідона та Еней» за Перселом у Лондоні, в 1900 р.; Б) «Врятована Венеція» у Берліні разом із Отто Брауном у 1904 р.; В) «Гамлет» у Москві, в МХТ разом із Станіславським та Сулержицьким у 1911 р.
Дата добавления: 2014-11-18; Просмотров: 753; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |