Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Leaving the airway




JOINING THE AIRSPACE

DESCENT CLEARANCE

POSITION REPORTING

UNIT 5

ILS APPROACH

ARRIVING FLIGHTS

DIVERSIONS

1) ACFT: Newtown Approach. Malev 345. Request visibility.

APP: Malev 345. Newtown Approach. RW 19 left visibility 200 metres, fog, vertical visibility 50 metres. Check your minima and report decision.

ACFT: Malev 345. Request divert to Georgetown.

APP: Malev 345. Roger. Climb to FL 200 to SH. Report remaining fuel.

ACFT: Climbing to FL 200 to SH. Remaining fuel 1 hour 20 minutes Malev 345.

APP: Malev 345. Roger. Report passing SH.

ACFT: Will report passing SH Malev 345.

 

 

ACFT: Newtown Approach. LOT 345. TF at 32, FL 180, AL at 46.

APP: LOT 345. Newton Approach. Identified 10 kilometres east of TF. Descend to FL 150. Expect ILS approach RW 19 right. Monitor Information Delta and acknowledge.

ACFT: Monitoring. Leaving FL 180 for FL 150. LOT 345.

ACFT: LOT 345 AL at FL 150. Information Delta.

 

PRSN: Air Ukraine 462. Vectoring for ILS approach turn left heading 250. Report established.

ACFT: Heading 250. Air Ukraine 462.

АCFТ: Air Ukraine 462. Established (on localizer) RW 17.

PRSN: Air Ukraine 462. Continue approach. Report outer marker. Air Ukraine 462. Cleared to land. Wind 180° 5 m/sec.

ACFT: Cleared to land, will report outer marker. Air Ukraine 462.

ACFT: Air Ukraine. Outer marker.

 

4.8. ‘GO AROUND’ PROCEDURE

PRSN: Air France 211. Be advised: Boeing 737 8 kilometres ahead of you. Separation reducing. Adjust your airspeed.

ACFT: Reducing airspeed by 40 km/ hour. Air France 211.

PRSN: Air France 211. 3 km from touchdown 160 metres left of track. 30 metres above glidepath. Out of deviation limits. Report your decision.

ACFT: Air France 211. Going around.

PRSN: Climb to altitude 600 m. Contact Approach 118.4.

ACFT: 118.4. Air France 211.

ACFT: Newtown Control. Delta 856.

ACC: Delta 856. Newtown Control. Go ahead.

АСFT: Delta 856. BS 25, FL 230, DN 32, SF next.

ACC: Delta 856. Newtown Control. Maintain FL 230. Omit position reports until SF.

ACFT: Delta 856. Next report SF.

 

ACFT: Newtown Control. Air France 396.

ACC: Air France 396. Newtown Control. Go ahead.

АСFT: Air France 396. BW 35, FL 270, estimating DK 53. Request descent to FL 230.

ACC: Air France 396. Newtown Control. Maintain FL 270 until advised. Stand by for descent at 40.

ACFT: Maitaining FL 230. Standing by for descent. Air France 396.

 

ACFT: Newtown Control. Swissair 462.

ACC: Swissair 462. Newtown Control. Go ahead.

АСFT: Swissair 462. SO 36, FL 230. Request enter the controlled airspace at LUTOS.

ACC: Swissair 462. Newtown Control. Maintain FL 230. Enter controlled airspace 20 km north-east of LUTOS.

ACFT: Maitaining FL 20. Enter controlled airspace 20 km north-east of LUTOS, Swissair 462.

 

ACFT: Newtown Control. TAROM 938.

ACC: TAROM 938. Newtown Control. Go ahead.

АСFT: TAROM 938. MB 17, FL 170. Request to leave the airway at EDSEL.

ACC: TAROM 938. Newtown Control. Maintain FL 270. Leave the airway 10 km east of EDSEL. Heading 135.

ACFT: TAROM 938. Leaving the airway 10 km east of EDSEL, maintaining FL 170, heading 135.

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-11-28; Просмотров: 363; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.01 сек.