КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Рівень і висота
Площина екрану, яка збігається з площиною XY світової системи координат, називається площиною побудов. Будуючи двовимірні об’єкти, можна змінювати їх рівень, тобто керувати переміщенням площини побудов вздовж осі Z. Спостерігати за зміною рівня площини можна при переході до ізометричних видів. Здійснюється перехід через пункт меню Вид►3D Виды, далі вибирається один із ізометричних видів, наприклад ЮЗ Изометрия (південно-західна ізомеррія). Графічний екран змінить вигляд. Піктограма світової системи координат переміститься в центр екрану, і на ній буде відображена вісь Z, відрізки, які утворюють перехрестя, спрямовуються паралельно осям X і Y. Двовимірні графічні примітиви відображатимуться в ізометричних проекціях. Намалюємо чотирикутник перший кут якого знаходиться на початку координат, протилежний кут у точці з координатами (200, 100): Command: _rectang Specify first corner point or [Chamfer/Elevation/Fillet/Thickness/Width]: 0,0 Specify other corner point or [Dimensions]: 200,100 Рис.68
Викличемо контекстне меню даного об’єкта і виберемо команду Свойства. Змінити рівень площини побудови можна введенням додатного або від’ємного числа у поле Elevation. Увівши значення 100, отримаємо зсув об’єкта вгору вздовж осі Z, від’ємне значення у полі призведе до зміщення об’єкта вниз вздовж осі Z. Один із способів створення тривимірних об’єктів – видавлювання. Видавлюванням називається зміна такої властивості двовимірного об’єкта, як товщина або висота. Виконати операцію можна, вибравши із контекстного меню об’єкта команду Свойства і змінивши значення у полі Thickness (Висота).Вводити можна як додатне, так і від’ємне значення. У першому випадку об’єкти видавлюються вздовж додатного напрямку осі Z, в другому випадку вздовж від’ємного напрямку. На криволінійній частині об’єктів система виводить деяку кількість твірних. Рис.69
До об’єктів утворених таким способом можна застосувати команду HIDE (Приховати), щоб приховати невидимі лінії. Видавлювання полілінії, прямокутника, створює об’єкти з непрозорими боковими стінками, у той же час циліндр, утворений видавлюванням кола, має також і непрозорі основи.
Дата добавления: 2014-11-29; Просмотров: 427; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |