Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Інвентар:гімнастична лавка




Підготовка до гри.

В кутку майданчика або зали обкреслюють коло діаметром 1-2 м- «кубло совушки». Біля кола ставиться лавка. З граючих вибирається гравець, який водить – «совушка», інші – «польові мишки». Совушка стає в своєму «кублі», а мишки розміщуються по всьому залу біля стін - в «нірках».

Опис гри. Керівник говорить: «День!» Всі мишки вибігають на середину зали, бігають, пристрибують. Совушка сидячи спить в кублі. Керівник говорить: «Ніч!» Всі мишки завмирають на місці, а совушка прокидається, «вилітає» на полювання і дивиться, хто з граючих ворушиться. Якщо совушка помітить, що хто-небудь з мишей ворухнеться, вона забирає його до себе в кубло. Совушка ловить до тих пір, поки керівник не подасть команду «День!». По сигналу «День!» совушка відлітає до себе в кубло, а не упіймані мишки починають бігати і пустувати до сигналу «Ніч!». Коли в кублі опиниться 3—5 спійманих мишей, вибирається нова совушка з не спійманих, найобережніших, спритних мишок. І так грають кілька разів. На закінчення наголошуються жодного разу не спіймані мишки і найбільш наглядові совушки, що зуміли швидше за інших піймати мишей.

Правила гри. 1. Коли совушка виходить на майданчик, мишкам ворушитися не дозволяється. За спиною сови мишки можуть міняти позу, але так, щоб совушка цього не помітила. 2. Спіймані мишки сидять на лавці — в кублі совушки і не беруть участь в грі до зміни нової совушки. 3. По сигналу керівника «Ніч!» совушка обов'язково повинна відлетіти до себе в кубло.

«Група, струнко!»

Місце проведення: спортивний зал, спортивний майданчик.

Підготовка до гри.

Гравці стають в одну шеренгу.

Опис гри. Керівник, стоячи обличчям до граючих, подає команди. Діти повинні їх виконувати лише в тому випадку, якщо він заздалегідь перед командою скаже слово «група». Якщо слово «група» він не вимовляє, то реагувати на команду не треба. Той, хто не припустився помилки робить крок вперед і не продовжує грати.

На закінчення гри наголошуються найуважніші гравці, які відійшли далі за інші від початкового положення. Виграють ті граючі, які були найбільш уважні і завдяки цьому залишилися в своєму початковому положенні.

Правила гри. 1. Гравець, що не виконав команди з попереднім словом «група», робить крок вперед. 2. Гравець, що намагався виконати команду без попереднього слова «група», робить крок вперед.

«Заборонений рух»

Місце проведення: спортивний зал, спортивний майданчик.

Підготовка до гри.

Всі гравці разом з керівником стають в коло. Якщо граючих багато, керівник виходить на крок вперед, щоб бути помітніше; якщо мало, то можна побудувати всіх в шеренгу, а самому встати перед ними.

Опис гри. Керівник пропонує граючим виконувати за ним всі рухи, за винятком «забороненого», наперед ним встановленого. Наприклад, заборонено виконувати рух «руки на пояс». Керівник під музику починає робити різні рухи, а всі гравці повторюють їх. Несподівано керівник виконує заборонений рух. Учасник гри, що повторив його, робить крок вперед або штрафується, а потім продовжує грати. Штраф може бути таким: проскочити на одній нозі по кругу, сказати скоромовку, відгадати загадку, зробити перекид вперед і т.п.

Гра проводиться 5–8 хв., після чого наголошуються гравці, що не допустили жодної помилки, а також і найуважніші.

Правила гри. 1. Гравці зобов'язані повторювати за керівником всі рухи, окрім забороненого. Той, хто не повторює всі рухи, вважається тим, що програв. 2. Ті, що програли продовжують грати і при кожній помилці роблять крок вперед або виконують штрафне завдання.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-11-29; Просмотров: 523; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.009 сек.