Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Місце проведення:спортивний зал, спортивний майданчик




Місце проведення:спортивний зал, спортивний майданчик.

Місце проведення:спортивний зал, спортивний майданчик.

Підготовка до гри.

Для гри обкреслюється площадка – «море»-риблизно10х12м. Осторонь обмежується невелике місце – «крижина». Один що водить – «білий ведмідь»,решта граючі – «ведмежата». Ведмідь йде на крижину, ведмежата розміщуються довільно по всьому майданчику.

Опис гри. Ведмідь кричить: «Виходжу на лов!», біжить з крижини в морі і починає ловити ведмежат. Піймає ведмежа, відведе на крижину і ловить другого. Два спіймані ведмежата беруться за руки і починають ловити решту граючих. Ведмідь відходить на крижину. Наздогнавши кого-небудь, пара ведмежат сполучає вільні руки так, щоб спійманий опинився між руками. Після цього вони кричать: «Ведмідь, на допомогу!» Ведмідь підбігає і осалює спійманого. Засалений гравець йде на крижину. Коли на крижині виявляться ще двоє спійманих, вони також беруться за руки і починають ловити ведмежат. Гра продовжується до тих пір, поки не будуть переловлені всі ведмежата. Останній спійманий стає білим ведмедем.

Правила гри. 1. Пари можуть ловити граючих, тільки оточивши їх руками. 2. При лові забороняється хапати гравців руками і тягнути їх силою. 3. Гравці, що вибігли за межу майданчика, вважаються спійманими і йдуть на крижину. 4. Ведмежа, оточене парою, може вислизнути, поки його не засалив ведмідь. 5. Як тільки ведмідь піймав першу пару ведмежат, він сам вже не ловить, а тільки «осалює» спійманих ведмежат.

«Невід»

Підготовка до гри.

Зал (майданчик) – «море». Всі граючі – «риби». Двоє що водять – «рибалки» осторонь за межею. «Риби» «плавають» (бігають) в морі.

Опис гри. Рибалки, взявшись за руки, і, знаходячись на «березі» за межею моря, оголошують: «Рибалки виходять на лов!» Після цього вони починають ловити риб, оточуючи їх руками. Спійманий встає між рибалками. Всі троє беруться за руки і продовжують ловити риб, оточуючи їх. Таким чином, кожний спійманий встає між рибаками, утворюючи «сіть». Рибалки ловлять риб, оточуючи їх сіттю. Гра кінчається, коли всі риби будуть переловлені. Дві останні спіймані риби стають рибалками при повторенні гри.

Правила гри. 1. Риба може плавати тільки в межах обмеженого майданчика. Якщо вона вийде за межу на берег, то вважається спійманою. 2. Щоб піймати рибу, треба замкнути її в сіті, але не затягувати руками. 3. Риби можуть вислизнути з сіті, але тільки до тих пір, поки сіть не замкнулася. Розривати сіть не можна.

«День і ніч»

Підготовка до гри.

Посередині майданчика упоперек неї креслиться дві паралельні лінії на відстані 1-1,5м, а по обидві сторони від них – в 10-20м паралельно ним – лінії «будинків». Гравці діляться на дві рівні команди, які шикуються у своїх середніх ліній і повертаються обличчям до своїх будинків. Таким чином, вони стоять спиною один до одного. Граючих можна побудувати і боком один до одного (обличчям до керівника). По долі одна команда «День», інша – «Ніч».

Опис гри. Керівник встає збоку у середніх ліній і несподівано вимовляє: «День!» Після цього сигналу гравці команди «Ніч» тікають в свій будинок, а гравці команди «День» їх наздоганяють і осалюють. Засалені гравці підраховуються (записується їх число) і відпускаються до своїх. Потім команди знову стають у середніх ліній спиною до них. Керівник вигуком подає сигнал, стараючись, щоб він був несподіваним для гравців (строге чергування небажано). Можна в грі використовувати кружок з одного боку білий, з іншого – чорний. В цьому випадку керівник підкидає кружок і залежно від того, якою стороною він впаде (чорної або білої), командує: «Ніч!» або «День!» Такий варіант зручний для проведення гри самими дітьми.

Перед сигналом керівник, щоб відвернути увагу граючих, може запропонувати їм робити різні вправи (наприклад, підняти руки вгору, вперед, опустити вниз або сісти, встати і т. п.). Несподівано керівник вимовляє: «День!» або «Ніч!» Вправу можна проводити з музичним супроводом. Кожного разу спіймані підраховуються і відпускаються.

Гра проводиться кілька разів, після чого підраховуються спіймані в кожній команді за однакову кількість раз. Припустимо, «День» викликали 4 рази, а «Ніч» викликали 3 рази. Спіймані підраховуються після першої гри. Перемагає команда, яка піймала більше гравців.

Правила гри. 1. Забороняється тікати в свій будинок до того, як керівник крикне «День!» або «Ніч!». 2. Ловити або осалити можна тільки до межі дома. 3. Спіймані гравці після підрахунку знову беруть участь в грі нарівні з іншими.

Цю гру можна проводити і з учнями 3-го класу.

«Перебігання з виручкою» («Боротьба за прапорці»)




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-11-29; Просмотров: 493; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.012 сек.