Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Місце проведення:спортивний зал




Інвентар: свисток.

Підготовка до гри. Для гри підбирають дві музичні мелодії: галоп або марш (для стрибків) і польку (для підскоків і перебігань).

Одна половина граючих, взявшись за руки, утворює коло - «клітку», інша - «птахи» - розташовуються вільно по зовнішньому колу.

Опис гри. Під музику (галоп або марш) внутрішнє коло (клітка) рухається кроком або прискакуючи праворуч, а птахи - ліворуч, витягнувши руки убік і наслідуючи польоту птахів. По сигналу керівника клітка зупиняється і гравці піднімають сполучені руки вгору. Музичний супровід міняється, виконується друга мелодія (полька). Птахи починають пробігати під руками в клітку і вибігати з неї. Керівник несподівано дає другий сигнал (свисток), музика припиняється, і клітка «закривається». Гравці внутрішнього круга сідають і опускають сполучені руки вниз.

Птахи, що опинилися в клітці, вважаються спійманими. Вони і гравці внутрішнього круга беруться за руки. Таким чином клітка розширяється. Гра поновлюється і продовжується, поки всі птахи не будуть спіймані. Потім гравці міняються ролями.

Правила гри. 1. Клітка може закриватися тільки по сигналу керівника. Якщо граючі опустять руки до сигналу, птахи не вважаються упійманими. 2. Якщо у момент сигналу птах виявиться під руками граючих (голова у неї усередині клітки), вона вважається упійманою, якщо голова у неї зовні клітки, то вільної. 3. Всі птахи під час виконання другої мелодії (польки) повинні пробігати через клітку. Птахи, що не роблять цього, вважаються упійманими.

«Посадка картоплі»

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар: свисток.

Підготовка до гри. Гравці діляться на 2-4 команди, які шикуються паралельно один одному на відстані 2-3 кроків, інтервали в колонах - півкрок. Перед тими, які стоять попереду, проводиться стартова лінія. На відстані 10-20 кроків від стартової лінії напроти кожної команди малюються в ряд кола (лунки) або кладуться маленькі обручі - по кількості картоплі в кожному мішечку. Кола знаходяться на відстані 0,5-1 м один від одного. Граючим, які стоять попереду, дається по мішечку, наповненому картоплею (по кількості кружків-лунок).

Опис гри. За сигналом керівника гравці з мішечками підбігають до своїх кружків (лункам) і кладуть по одній картоплі в кожний кружок. Потім гравці повертаються назад і передають мішечки черговим гравцям. Ті біжать до своїх кружечків, збирають картоплю в мішечки, повертаються і передають мішечки черговим гравцям і т.д. Гравець, який повернувся, встає в кінець своєї колони. Команда, яка зуміла швидше за інші закінчити розкладку картоплі, вважається переможницею.

Правила гри. 1. Якщо під час бігу гравець упустив картоплю, він повинен підняти її і покласти в мішок та лише тоді продовжувати гру. 2. Якщо при розкладці картопля не потрапила в кружок, її треба покласти туди, лише тоді гравець може продовжувати гру. 3. Гравець може вибігати тільки тоді, коли отримає мішок. Той, хто вибіг передчасно одержує штрафне очко. 4. Закінчити розкладку і збір картоплі зобов'язані всі гравці команди. 5. За всі допущені помилки, якщо вони не будуть виправлені, команди одержують штрафні бали.

 

«Третій зайвий на прогулянці»

Місце проведення: спортивний майданчик.

Підготовка до гри. Всі гравці встають парами по колу, одна пара за іншою, по напряму руху. Ті, що двоє водять знаходяться в середині в 3-5 кроках один від одного. Гравці тримаються під руку," а вільні, руки ставлять собі на пояс.

Опис гри. Всі пари прогулюються під музику (або під спів всім знайомої і улюбленої пісні). Один з тих, який водить, тікає, інший - наздоганяє його. Той хто тікає, рятуючись, стає поряд з якою-небудь парою, узявши під руку крайнього. Якщо йому це вдалося, його ловити не можна. Гравець, що знаходиться з іншого боку пари, повинен тікати від того, який водить і, теж рятуючись, приєднатися до будь-якої пари справа або зліва від неї, схопивши крайнього під руку. Так гра продовжується до тих пір, поки той, який водить не піймає кого-небудь з тих, хто тікає. Тоді спійманий міняється роллю з тим, який водить.

Правила гри. 1. Ловити можна тільки того, хто тікає або «третього зайвого» в парі. 2. Той, хто ловить і той, хто тікає може бігати по всій залі і між парами. 3. Ті, які стоять в парах повинні тримати вільні руки на поясі. 4. Той, хто тікає і той, хто ловить, не повинні заважати граючим парам.

«Ногою по м'ячу»

Місце проведення: спортивний зал.

Інвентар: волейбольний м'яч, ковпак.

Підготовка до гри. В коло, намальоване на підлозі, кладеться волейбольний м'яч. В 6 кроках від кола проводиться початкова межа. Гравець встає у межі. Йому надягають на голову ковпак так, щоб закрити очі.

Опис гри. За сигналом гравець із закритими очима (надітим ковпаком) повинен підійти до м'яча і ударити його ногою. Якщо йому це вдасться, він виграв. Для ускладнення можна заздалегідь запропонувати гравцю зробити поворот на 360° з початкової межі, а потім йти до м'яча. Можна гру проводити і без ковпака, просто чесно закривати очі.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-11-29; Просмотров: 367; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.009 сек.