Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Тема: Рухливі ігри в оздоровчих таборах та на змаганнях




Практичне заняття 2

Завдання: Ознайомлення студентів з рухливими іграми які проводять в оздоровчих таборах та на змаганнях. Ознайомлення з методикою їх проведення.

На практичному занятті студенти приймають безпосередню участь в іграх: “Піонербол”, “Ловці у колі”, ”Стій”, “Виклик”, “Влучно в ціль”, “Естафета з елементами волейболу”.

Знати: зміст рухливих ігор які проводять в оздоровчих таборах та на змаганнях та методику їх проведення.

 

«Естафета з елементами волейболу»

Місце проведення: спортивний зал або майданчик.

Інвентар: учбові стійки, булави, набивні м'ячі.

Підготовка до гри. Гравці діляться на 2 рівні команди і шикуються кожна в колону по два, одна команда паралельно інший на відстані 3-4м один від одного. Перед колонами проводиться стартова межа. На відстані 10-15м від стартової межі напроти кожної команди ставляться стійки або інші предмети (булави, набивні м'ячі і т.п.). Парам, які стоять попереду колон, дається по волейбольному м'ячу.

Опис гри. За командою керівника «Увага, марш!» перші пари біжать вперед, передаючи м'яч один одному у повітрі (волейбольна передача), до своєї стійки, заходять за неї і повертаються назад, продовжуючи передавати м'яч один одному. Добігши до початкової стартової межі, вони відбивають м'яч наступній черговій парі в колоні, яка виконує те ж, що і перша. Пари, які повернулися, стають в кінець своїх колон. Гра продовжується до тих пір, поки всі пари не візьмуть участі у пробіжці з передачею м'яча.

Правила гри. 1. Під час перебігання м'яч можна тільки відбивати (як у волейболі), а не перекидати. Дозволяється ловити м'яч лише парі, яка починає біг. 2. Якщо м'яч під час передачі впав, гравець, м'яч, який упустив, повинен підняти його і продовжувати гру далі. 3. Передавати м'яч наступній парі можна тільки тоді, коли гравці добіжать до початкової межі або до встановленого місця. 4. За помилки зараховуються штрафні бали. 5. Виграє команда, всі пари якої виконають завдання раніше і отримають менше штрафних очок.

«Ловці в крузі»

Місце проведення: спортивний майданчик.

Інвентар: паперові квитки.

Підготовка до гри. Малюється велике коло. Гравці розташовуються із зовнішньої його сторони. В середину кола встають гравці, які водять. Всі граючі за колом одержують по паперовому квитку.

Опис гри. За сигналом керівника гравці починають перебігати через коло. Гравці, що водять, не виходячи з кола, ловлять їх. У спійманого на квитку роблять надрив. Спійманий знову включається в гру, якщо його піймають другий раз, він одержує другий надрив. Після закінчення гри перевіряються квитки у всіх граючих. Виграють ті, у кого квитки залишилися без надриву.

Правила гри. 1. Ловити можна тільки в колі, не заходивши за межу. 2. Упійманий повинен беззаперечно подати свій квиток для надриву. 3. Гравці, які заступили за межу хоча б однією ногою, вважаються упійманими.

Примітка. Можна ускладнити гру, запропонувавши дітям не перебігати коло, а перетинати його, стрибаючи на одній нозі.

«Стій!»

Місце проведення: спортивний майданчик.

Інвентар: малі м'ячі.

Підготовка до гри. Гравці утворюють коло і розраховуються по порядку номерів. Один з них - який водить - одержує маленький м'яч і виходить на середину кола.

Опис гри. Гравець, який водить сильно ударяє м'ячем об землю і називає чийсь номер. Викликаний біжить за м'ячем, а решта граючих розбігається в різні боки. Викликаний - новий гравець водить, - схопивши м'яч, кричить: «Стій!» Всі зупиняються і стоять нерухомо там, де їх застала команда. Той, який водить прагне потрапити м'ячем в найближчого гравця, який може вивертатися від м'яча, та стояти на місці (нахилятися, сідати, підстрибувати тощо). Якщо той, що водить промахнеться, то біжить за м'ячем знову, а всі розбігаються. Узявши м'яч, гравець, який водить кричить знов: «Стій!» і прагне засалити їм кого-небудь з граючих і т. д. Засалений м'ячем гравець стає тим новим, який водить, гравці оточують його, і гра починається спочатку.

Правила гри. 1. По команді «Стій!» ніхто не має права сходити з місця. 2. Поки той, що водить не узяв м'яч, гравці можуть переміщатися по майданчику як завгодно.

«Виклик»

Місце проведення: спортивний майданчик.

Підготовка до гри. На двох протилежних сторонах майданчика на відстані 10-30 м кресляться лінії «міст». Гравці діляться на 2 рівні команди і в кожній вибирають капітана. Одна команда шикується шеренгою за лінією одного міста, інша за лінією протилежного. Починають по жеребкуванню, який кидають капітани.

Опис гри. Капітан команди, що починає гру, посилає будь-якого гравця з своєї команди в місто іншої команди, учасники якої витягають праві руки вперед долонями вгору, зігнувши їх в ліктях. Посланий гравець викликає помірятися силами будь-якого учасника протилежної команди: він доторкається до долонь граючих 3 рази. Той, кого він торкнеться утретє, їм викликаний. Після третього дотику гравець біжить до себе додому, викликаний наздоганяє, прагнучи піймати його до лінії міста. Упійманий гравець йде в полон. Якщо гравець не упійманий, то полоненим стає викликаний учасник. Кожний полонений повинен встати за спину того, хто спіймав його або того, хто утік від нього. Потім капітан іншої команди посилає гравця на виклик і т. д., по черзі від кожної команди.

Учасник кожної команди прагне не потрапити в полон і виручити свого гравця з полону. З цією метою він викликає гравця протилежної команди, у якого знаходиться полонений. Якщо викликаний гравець не зможе його наздогнати, то йде в полон, а полонений повертається на своє місце в свою команду. Якщо ж викликаний наздожене супротивника, то у нього буде два полонених. Таким чином кількість гравців в командах весь час міняється. Виграє команда, в якій після закінчення встановленого часу (10-15 хв.) буде більше полонених.

Гра вважається закінченою, якщо всі гравці однієї команди потраплять в полон до іншої команди.

Правила гри. 1. Гравець може торкнутися долонь одного, двох або трьох супротивників, але всього 3 рази, кожного разу він голосно каже. 2. Торкатися можна тільки певною рукою і витягати вперед також певну руку (праву або ліву, за домовленістю). 3. Полонені повинні стояти позаду гравців, які узяли їх в полон. 4. Полоненого можна виручити. Для цього треба викликати гравця, у якого знаходиться полонений, і якщо викликаний буде узятий в полон, то його полонений звільняється і повертається в своє місто на своє місце. Якщо у викликаного гравця декілька полонених, то всі вони звільняються. 5. Капітан посилає на виклик гравців на свій розсуд або по черзі. 6. Якщо капітан потрапив в полон, його замінює гравець його команди.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-11-29; Просмотров: 664; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.01 сек.