КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Disconnect the connector (arrowed) and connect jumper wires to the positive and negative terminals of the battery
Main engine relay terminal guide Test the fan relay (Nippondenso). With no voltage applied, there should be continuity between 1 and 2, and 3 and 4 - with voltage applied across 1 and 2, there should be NO continuity between 3 and 4 The switch (arrowed) for the cooling fan control on the thermostat cover
On Bosch relays, disregard the terminal numbers, test it just like this Nippondenso relay
connector from the cooling fan temperature switch (see illustration 3.6). With the key ON, the fan should now operate. If not, check the fan relay, wiring between the temperature switch and the relay, and the fan motor itself.
2 The cooling fan temperature switch can be tested for continuity with an ohmmeter. Disconnect the wiring connector and attach one lead of the ohmmeter to the terminal on the switch, and the other lead to the body of the switch (see illustration). When the engine is cold (below 83°C) there should be continuity. When the engine is warm (above 93°C), there should be NO continuity.
Дата добавления: 2014-12-23; Просмотров: 502; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |