КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Варіанти запрошення до гри
Методика пояснення гри Закони гри Заповіді витівника ПОРАДИ ОРГАНІЗАТОРУ ГРИ 1. Усмішка та гарний настрій – основа успіху. 2. У грі дитина не повинна бути пасивною. 3. Говори чітко, стисло, голосно. 4. Витівникові треба бачити все. 5. Заздалегідь знайди собі помічників. 6. Добираючи ігри, враховуй вік учасників, особливості дітей, умови проведення. 7. Гра не повинна принижувати людську гідність. 8. Кожна гра повинна створювати позитивний емоційний настрій навіть для дітей, які програли. 9. Будь готовий пропонувати іншу гру, якщо перша не удалася. 10. Витівник “вболіває” за все. 11. Підтримуй та підхвалюй гравців та болільників. 12. Хвали всіх за участь. 1. Пам`ятайте про закон усіх ігор: один за всіх та всі – за одного. 2. Ставте інтереси команди вище за свої. 3. Починаючи гру, попередньо обговоріть увесь її хід. Заздалегідь спланована гра допомагає оцінити свої сили, розвиває почуття взаємодопомоги. 4. Не грайте на проїзних дорогах. Гру з м`ячем проводьте якнайдальше від вікон, клумб та грядок. 5. Грайте чесно, дружно, дотримуючись установлених правил. 6. Ніколи не сердьтесь, якщо в грі вас ненавмисно штовхнули або наступили на ногу. 7. Граючи, повністю підкоряйся вимогам капітана; дій в інтересах команди, а не власних. 8. Не заважай іншим і не допускай ніякої грубості. Намагайся управляти своєю поведінкою, веди себе дисципліновано, чітко, організовано. 9. Не гарячись, проявляй більше видумки та кмітливості. 10. Грай сміливо, з ініціативою, погоджуючи дії з товаришами. 11. Щоб грати не набридло, пропонуй та внеси нові правила, знай різні варіанти ігор. 12. Ці закони забувати не можна. 1. Назва гри та її стисла характеристика (наприклад, в цій грі важлива не тільки швидкість бігу, але ще більше спостережливість, як у справжнього розвідника). Пропонуючи дітям нову гру, необхідно її пояснити. Краще це робити у колі, причому тому, хто пояснює, краще стояти на лінії кола, а не в центрі, щоб половина тих, хто слухає не опинилася за спиною того, хто пояснює. 2. Ролі граючих та їх вихідне положення. 3. Хід гри та цілі, до яких прагнуть граючі. 4. Чим закінчується гра. 5. Правила в кінці пояснення гри треба чітко сформулювати, щоб їх твердо запам`ятали. Спитайте, чи все зрозуміло в грі її майбутнім учасникам, покажіть при необхідності окремі моменти та прийоми гри, домовтесь про сигнали початку та припинення гри (свисток, словесна команда, вимах прапорцем або рукою, початок або припинення музичного супроводження та ін..) · запропонувати дітям жетони різного кольору: “Прошу підійти до мене дітей(гостей, учасників), у яких тільки червоні (зелені, сині) жетони”; · можна використовувати картки з цифровим позначенням: “Запрошую до центру зали учасників тільки з парними (непарними) номерами або у кого числа 5, 10, 15 тощо;” · для всіх учасників задаються декілька питань або загадок, які достатньо складні, щоб виключити відповідь хором; той, хто вірно відповів, стає учасником, наприклад: гра “Подорож по країні казок”. Вожатий питає: ”Діти, чи любите ви казки? Підніміть, будь ласка, руки, хто прочитав 10 казок? А хто 30? А хто 100?” Спочатку піднімають руки майже всі діти, а вкінці залишаються лише декілька дітей. Тоді і запрошуються учасники, які підняли руки останніми; · у підлітковій аудиторії обираються два капітани, вожатий пропонує їм запросити по одній дівчині, потім знову просьба “здвойтесь” і так до десяти. Таким чином, учасники гри самі збирають команду з тих, на кого сподіваються та кому симпатизують; · в виборі відомого у рухливих іграх краще використовувати лічилки. Лічбу може проводити сам організатор або діти; · учасників конкурсів можна вибирати так: вожатий кидає дітям м`яча та домовляється, хто його ловить: “Ці м`ячі ловлять тільки хлопці (тільки дівчата) і вони підходять до мене” і т.д. · в процесі гри між вожатим та дітьми повинен бути діалог. Якщо гра носить словесний характер, то вожатий повинен повторити відповідь дитини незалежно від того, правильна вона чи ні, наприклад: гра “Герої казок”. Хлопці називають казкових героїв, а дівчата – казкових героїнь. Організатор повинен повторити за кожною дитиною ім.`я названого нею персонажу. В такому разі діти уважно слідкують за тим, що відбувається. · Важливо регулювати темп гри, не припускати пауз, вести гру в гарному настрої, з посмішкою. · Тривалість гри залежить від інтересу аудиторії до гри; якщо видовищний запас вичерпаний, то слід зняти це завдання або замінити його іншим.
Дата добавления: 2014-12-27; Просмотров: 1035; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |