Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Чи згодні Ви з тим, що проект Просвітництва зазнав краху? Відповідь обґрунтуйте




У чому полягає сутність діалектичного заперечення? Як забезпечується безперервність розвитку?

Вкажіть спільне та відмінне в філософії А. Шопенгауера та Ф. Ніцше.

Білет № 11

1. Знайдіть поняття, що мають однакове значення:

кордоцентризм - філософія серця

телеологія - вчення про цілі та цілеспрямованість

антропологія - філософія про людину

онтологія - вчення про буття

теологія- богослов’я

 

2. Знайдіть зайве: суб’єкт, об’єкт, матерія, абсолютна істина, емпіризм, раціоналізм, субстанція, агностицизм.

Абсолютна істина - джерело всього, із чого все сформувалося. Абсолютна істина не є істина як процес, вона статична, незмінна. Абсолютна істина сама відкривається людині (абсолютна істина є Бог).

Всі інші поняття людина повинна відкрити для себе сама. Вони піддаються пізнанню.??

Общее Различное
Шопенгауер Ницше
человеческий мир и его внутренний мир представители философии жизни Философия жизни схожа: постичь можно интуитивно видит сущность мира в мировой воле, космическая сила, сила первична по отношениюю к разуму, философия пессимизма, філософия страдания как сущность жизни. Жизнь – страдание. утверждает что свитова воля це воля до влади ищет пути преодаления страданий жизнь – бесконечность, нет противопостовлений, общий поток, жизненная сила преодаляющая все. Человек преодаливает все.

Закон заперечення заперечення відображає об'єктивний, закономірний зв'язок, спадкоємність між тим, що заперечується і тим, що заперечує. Цей процес відбувається об'єктивно як діалектичне заперечення елементів старого і утвердження елементів нового, тобто і в новому є старе, але в перетвореній формі, в "знятому" вигляді.

Основою діалектичного заперечення є суперечність. Це єдність протилежностей, момент зв'язку старого і нового, відмова від першого із збереженням того, що необхідне для розвитку другого. "В діалектиці, — писав Енгельс, — заперечувати — не значить просто сказати "ні", або оголосити річ неіснуючою, або "знищити її будь-яким способом". Спосіб діалектичного заперечення має бути таким, щоб давав змогу далі розвиватися, щоб була спадкоємність старого з новим.

У природі прикладом такого діалектичного заперечення може бути основний біогенетичний закон всього живого. Цей закон формулюється так: онтогенез (індивідуальний розвиток виду) повторює філогенез (розвиток роду).

Нет, проект не был ни завершён, ни «закрыт», он просто постоянно изменяется, подстраивается под внешний изменчивый мир (основным стремлением просвещения было найти путём деятельности человеческого разума естественные принципы человеческой жизни (естественная религия, естественное право, естественный порядок экономической жизни физиократов и т. п.). С точки зрения таких разумных и естественных начал подвергались критике все исторически сложившиеся и фактически существовавшие формы и отношения (положительная религия, положительное право и т. п.). Под влиянием идей просвещения предприняты были и реформы, которые должны были перестроить всю общественную жизнь (просвещённый абсолютизм)В начале XIX в. просвещение вызвало против себя реакцию, которая, с одной стороны, была возвращением к старому теологическому миросозерцанию, с другой — обращением к изучению исторической деятельности, которая была в большом пренебрежении у идеологов XVIII в.)




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-25; Просмотров: 1900; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.009 сек.