Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

План швидкостей точок плоскої фігури




План швидкостей – це графічне зображення (діаграма) векторів швидкостей точок плоскої фігури у фіксований момент часу її руху.

Для побудови плана швидкостей потрібно знати величину і напрям швидкості однієї точки , а також напрям швидкості якої-небудь іншої точки плоскої фігури (рис. 17.6).

Для визначення швидкості точки виберемо полюс у точці :

,

. (17.4)

При русі плоскої фігури швидкість будь-якої її точки В визначається як геометрична сума швидкості полюса і швидкості точки в обертальному русі плоскої фігури навколо полюса . При цьому .

Для побудови вектора , згідно з (17.4), вибираємо поза контуром плоскої фігури довільну точку (полюс), з якої у вибраному масштабі відкладаємо вектор , де – масштабний коефіцієнт (рис. 17.3).

З кінця цього вектора, тобто з точки а, проводимо пряму , перпендикулярно до (, до перетину її в точці з прямою, проведеною з полюса паралельно напряму шуканої швидкості точки . Вектор є у вибраному масштабі швидкістю точки при обертальному русі плоскої фігури навколо точки , а вектор .

Переходимо до побудови вектора швидкості точки , яка поки що невідома ні за значенням, ні за напрямком. Аналогічно (17.4), запишемо, що з одного боку , а з іншого . Напрям вектора знайдемо, якщо через точку плану швидкостей (рис. 17.8) проведемо пряму перпендикулярно до (рис. 17.7). Напрям вектора знайдемо, якщо через точку плану швидкостей проведемо пряму , перпендикулярну до . Точка с плану швидкостей є точкою перетину прямих і . Вектор дорівнює у відповідному масштабі швидкості точки плоскої фігури. Вектор і вектор .




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-25; Просмотров: 519; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.01 сек.