Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Стандарт Microsoft Windows Sound System




Стандарт Sound Blaster

Сумісність звукової системи

Одним з показників придатності до роботи звукової системи є її сумісність з популярними моделями звукових карт, що є стандартами для виробників апаратних і програмних засобів для PC. Сумісність з одним із стандартів означає, що звукова система забезпечить коректність функціонування програм, адаптованих до цього стандарту.

Стандарт Sound Blaster з’явився завдяки величезній кількості ігр для DOS, в яких звукове супроводження запрограмоване з врахуванням особливостей звукових карт сімейства Sound Blaster фірми Creative Labs. Ігри для DOS використовують на апаратному рівні 4 пристроя (модуля) звукової карти:

  • Sound Blaster - сумісні регістри, через які здійснюється обмін даними;
  • FM-синтезатор;
  • MIDI UART, сумісний з MPU-401; (UART – Universal Asynchonous Receiver/Transmitter – універсальний асинхронний приймач/передавач)
  • Game-порт.

Звукова карта відповідає стандарту Sound Blaster, якщо вона містить всі необхідні пристрої.

Windows Sound System (WSS) є комплексним рішенням, оскільки включає звукову карту і пакет програм, орієнтований переважно на бізнес-аплікації. Отже сумісність деякої звукової карти з Windows Sound System розуміють на двох рівнях:

  • Програмна сумісність - можливість роботи під керуванням власних драйверів в 16-розрядному режимі з частотою до 48 кГц.
  • Апаратна сумісність - можливість настроювання на стандартні для WSS параметри (адреса
    порта вводу/виводу 530, IRQ 10 та ін.).

Додатково для звукової карти може вказуватись сумісність з MIDI, MPU-401, MT-32 та ін. Специфікація Audio Codec 97

У відповідності з новою архітектурою звукової системи, запропонованою корпорацією Intel в
специфікації Audio Codec 97, функції обробки аналогових і цифрових сигналів розділені між двома
пристроями: звуковим кодеком (Audio Codec, AC), аналоговою мікросхемою вводу/виводу, і
цифровим контролером (Digital Controller, DC). З’єднуються ці пристрої за допомогою

спеціального цифрового інтерфейсу AC-link.

Оскільки аналогова та цифрова мікросхеми з’єднуються одна з іншою за допомогою цифрової лінії зв’язку, що не сприймає до типових всередині PC електричних завад, якість звуку буде значно вища. Співвідношення сигнал/шум має складати не менше 90 дБ.

Крім того, для досягнення високої продуктивності в звуковій системі замість шини ISA
використовуються шини з розвинутим інтерфейсом і більш широкою полосою пропускання: PCI
та USB. В специфікації AC 97 передбачена можливість розширення архітектури і побудови. багатофункціональної системи для PC, що виконує звукові та телекомунікаційні функції. В склад такої системи, крім цифрового контролера, може входити звуковий кодек, комбінований кодек (Audio Modem Codec, AMC) або два розділених кодека: звуковий кодек і кодек модема (Modem Codec, AMC). Зміна (розширення конфігурації) багатофункціональної системи здійснюється за допомогою різер-карт.

В корпорації Intel розроблена специфікація Audio Modem Riser (AMR), у відповідності з якою звукова різер-карта встановлюється в спеціальний слот AMR Interface Connector на материнській платі ATX-стандарту. При цьому цифровий контролер розташовується на материнській платі, а звуковий кодек і інтерфейс з телефонною (телекомунікаційною) лінією - на різер-карті. Взаємодія здійснюється через інтерфейс AC-link.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-23; Просмотров: 417; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.01 сек.