КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Питання до іспиту. Модульна контрольна робота № 6
Модульна контрольна робота № 6 Тенденції розвитку сучасного телебачення Семінарське заняття № 10 1. Телебачення як сучасне домінуюче масмедійне явище. 2. Розвток жанрово-стильової системи, модернізація технології. 3. Місце телебачення в сучасній аудіовізуальній культурі. Література: 7, 51, 52, 53, 70 І. Теоретичне завдання - надати повну письмову відповідь на наступні запитання.
1. Синтетична природа кінематографу та його види. «Чарівний ліхтар» А. Кірхера. 2. Кінематографічна система Томаса Едісона. Перші фільми братів Люм’єрів. 3. Європейське кіно 1909-1918рр. – відкриття Жоржа Мельєс. «Брайтонська школа». 4. Американське кіно початку ХХ століття. 5. Значення творчісті Д.-У.Гріффіта для світового кінематографу. 6. Зародження жанру американської комедії, творчі пошуки (Мак Сеннет, Гарольд Ллойд). 7. Творчість Ч.Чапліна. Загальна характеристика. 8. Французький кіноавангард 1920-х років, періодизація, естетика. (Луїс Бунюель «Андалузькій пес»). 9. Експерименти у французькому кіно (Ман Рей, Абель Ганс, К.- Т. Дрейер та інші). 10. Особливості німецького експресіонізму 1920-х рокі (Роберт Віне, Фрідріх Мурнау, Франц Ланг). 11. Загальна характеристика творчості О.П. Довженка. 12. Особливості творчість О.Довженка 1920-1930-х років. 13. Особливості творчість О.Довженка 1940-1950-х років. 14. Основні досягнення радянського німого кіно (С.Ейзенштейн, В. Пудовкін та інші). 15. Роберт Флаерті та світове документальне кіно 1920-30-х рр. 16. Поява звуку в кіно, проблеми та творчі особливості. 17. Перші звукові фільми. Реформування системи виражальних засобів. 18. Голівуд 1930-40 – років. Фільми Джона Форда «Диліжанс» (1939), «Грона гніву» (1941). 19. Світове анімаційне кіно періоду становлення. Новаторство У.Діснея. 20. Творчість О.Уеллса. Творчі відкриття фільму «Громадянин Кейн». 21. Вербальна мова та мислення на екрані. Конвенціональні прийоми. 22. Французькій кінематограф 1930-х років. Імпресіонізм Жана Віго «Нуль за поведінку». Р.Клер «Під дахами Парижу». 23. Творчість Ж.Ренуара. Фільми «Велика ілюзія» та «Правила гри». 24. А.Хічкок - майстер «саспенсу», особливості творчого методу. 25. Кіномистецтво другої світової війни; проблематика, жанри, представники. 26. Загальна характеристика світового кіно повоєнного періоду (Уільямс Уайлер, Енді Уорхол, Жан Кокто та інші). 27. Італійський неореалізм. Особливості жанрово-стильової та світоглядної систем, вплив на світове кіно (Р.Росселліні, В.- Де Сики). 28. Кінематограф країн Азії. Творчість А. Куросави, К.Мідзогуті, Я.Одзу. 29. Французька «нова хвиля» в кіно. Творчість Ф.Трюффо, Ж.-Л.Годара, К.Шаброля та ін. 30. «Вільне кіно» Великої Британії; естетика, представники (Д.Клейтон, Т.Річардсон, Л. Андерсон). 31. Фільм М.Калатозова «Летять журавлі». Аналіз образної системи. 32. Історія кольору та формату у кінематографі. 33. Європейський кінематограф 1960-70-х років, естетика, творчі пошуки (пізня фільми Луїса Бунюеля, фільми Б. Бертолуччи, Р.- В. Фассбіндер). 34. Еволюція італійського кіно 1960 – 70-х років (М.Антоніоні, Л.Вісконті, П’єр - П. Пазолін). 35. Творчість Ф.Фелліні. Фільми «Дорога», «8 і ½» «Ночі Кабірії», «Солодке життя». 36. Кінематограф країн Східної Європи та творча «відлига» 1960-х (Анджей Вайда, Віра Хітілова, Міклош Янчо та інші). 37. Становлення українського кінематографу початку 20-го ст. (Альфред Федецький, Віра Холодна, Л.Курбас). 38. Українське кіно 1930-40-х рр. Творчість М.Донського, І Савченка, О.Довженка. 39. Історичне кіно Івана Кавалерідзе: «Штурмові ночі», «Коліївщина», «Прометей». 40. Феномен українського «поетичного кіно» (С. Параджанов, Ю. Іллєнко, Л. Осика). 41. Загальна характеристика творчість С.Параджанова. 42. Українська школа науково-популярного кіно. Відкриття Ф.Соболєва. 43. Фільми К. Муратової в контексті еволюції суспільства у 1960-90 –ті р. 44. Український кінематограф 1970-80-х років (Л.Биков, М.Мащенко, Р.Балаян, Т.Левчук та інші). 45. Кіноролі Ади Роговцевої у фільмах «Салют Маріє», «Приборкання вогню», «Вічний поклик» та інш. 46. Український кінематограф після 1990-х років, пробематика, жанри (Г.Кохан, Ю. Іллєнко, Б.Небієрідзе, Олег Бійма та інші). 47. Сучасний український кінематограф, естетична система та новаторство (О.Санін, Л. Кобильчук, О.Байрак, І. Кравчишин та інші). 48. Документальне кіно як явище у мистецтві, його види та жанри. Перша українська кінозйомка. 49. Дзиґа Вертов та його внесок у розвиток світового документального кіно. 50. Становлення українська школа анімації. Етапи розвитку та періоди занепаду. (В.Левандовський, С.Гуєцький Є. Горбач, І.Лазарчук). 51. Кращі анімаційні фільми від студії «Укркінохроніки». Режисери української анімації (Н.Василенко, А. Грачова, Д. Черкаський, В.Дахно). 52. Сучасний стан української анімації, представники (С.Коваль, Є.Сивоконь та інші). 53. Радянське кіно 1960-1970 років, проблематика, естетика, жанри (Л.Шепітько, М.Хуциєв, Р.Хамдамов, Г.Натансон та інші). 54. «Тихі драми» приватного життя у фільмах Динари Асанової («Ключ без права передачі», «Пацани» та інші). 55. Що таке авторське кіно? Пояснити на прикладі фільму В. Шукшина «Калина червона». 56. «Філософські монологи» А.Тарковського (фільми «Дзеркало», «Сталкер», «Андрій Рубльов» та інші). 57. Ексцентричні комедії Л.Гайдая та ліричної комедії Е.Рязанова у радянському кіно. Багатосерійні фільми Т.Ліознової та С.Говорухіна. 58. Особливості російського кінематографу 1991 – 2000-х років (П. Тодоровський, В.Абдрашитов, М.Михалков, О. Сокуров та інші). Тенденції розвитку. 59. Радянський та світовий дитячий кінематограф першої полов. ХХ-го ст. (фільми О.Птушка, О.Роу). 60. Особливості розвитку дитячого кінематографу другою полов. ХХ-го ст. Проблематика, естетика, жанри. 61. Світовий кінематограф 1970-1980-х р. (Ф.Коппола, С.Кубрик, М. Форман, Е.Кустуріца та інші). 62. Поняття «постмодернізму» у світовому кінематографі, естетика та проблематика (П. Грінуей, Девід Лінч, К.Тарантіно). 63. Еволюція сучасного світового кіно. Кліпова естетика та її специфіка. 64. Розвиток та становлення світового телебачення, творчі та технічні особливості. 65. Розвиток та становлення українського телебачення, модернізація технологій. 66. Сучасне українське телебачення, розвиток жанрово-стильової системи. Впровадження цифрового телебачення. 67. Поняття екранного простору. Види екранного простору у кіно та телебаченні. 68. Категорії часу у кінематографі та телебаченні. Форми часу та його рівні. 69. Сучасне телебачення як соціальне явище. 70. Фрактальна конструкція сучасного інформаційного потоку. 71. Оцінка телебачення як самостійної форми мистецтва. 72. Масово-інформаційний потенціал телебачення та його соціальний аспект. 73. Нормативно-правове регулювання діяльності телекомпанії. 74. Правове регулювання професійної діяльності телепрацівників. 75. Основи програмної концепції мовлення ТРО, професійна термінологія. 76. Редакційний статут ТРО як нормативний орієнтир творчої діяльності. 77. Специфіка сприйняття телевізійного простору. 78. Телебачення як індикатор соціокультурної атмосфери. 79. Глядач та телебачення як цілісна система. 80. Різниця вектору умовності у кіно та телебаченні, етичні та естетичні коди. 81. Рецензія на кінофільм та телепередачу. Вимоги до рецензії та її структура.
Дата добавления: 2015-05-23; Просмотров: 600; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |