КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Визначення мети і завдань курсової роботи
Аналіз літератури. Складання джерельної бази. Вибір теми. Алгоритм написання курсової роботи ТЕМИ КУРСОВОЇ РОБОТИ 1. Особливості стилю І.Бергмана 2. «Нова хвиля» у французькому кіно. 3. Особливості поетики фільму Ж.-Л. Годара «На останньому подиху». 4. Еволюція стилю М.Антоніоні. 5. С. Ейзенштейн в контексті культури 20-х років ХХ сторіччя. 6. Лев Кулешов і теорія кіномонтажу. 7. Життя і творчість Івана Кавалерідзе. 8. Поетична хвиля в українському кіно. 9. Французький кіноавангард. Особливості пошуків стилю. 10. Творчі пошуки Д. Вертова. 11. Ч.Чаплін в контексті сміхової культури ХХ сторіччя. 12. Художні відкриття фільму О.Уеллса «Громадянин Кейн». 13. Особливості стилю В.Пудовкіна. 14. Поезія і проза французького кіно 1930-х років. Аналіз стилістики. 15. Неореалізм як метод дослідження реальності. 16. Німецький експресіонізм. Особливості жанрово-стильової та світоглядної систем, вплив на світове кіно. 17. Роберт Флаерті та світове документальне кіно 1920-30-х років. 18. Творчій внесок Ф.Мурнау у світове кіно. 19. Реформування системи виражальних засобів в кіно на рубежі 1920-30-х років. 20. О.Довженко в контексті української культури ХХ сторіччя. 21. Мистецькі особливості фільмів А.Хічкока. 22. Творчість І.Савченко. Загальна характеристика. 23. Е.фон Штрогейм – актор і режисер. 24. Акторська школа в українському кіно. 25. Радянське кіно 1930-40-х років: основні тенденції розвитку. 26. Акіра Куросава та культура Сходу. Студент ознайомлюється з тематикою курсових робіт, рекомендованих кафедрою і обирає одну з них. Вибір конкретної теми дослідження також інтересами студента його педагогічним досвідом у мистецькій практиці. Обрану тему узгоджують з науковим керівником.
Студент відвідує бібліографічний відділ і вивчає тематичний каталог.
Роботу над темою треба починати з освоєння відповідних розділів навчальних посібників, потім перейти до спеціальних матеріалів. На основі аналізу літератури слід усвідомити значення проблеми, виділити головні питання і завдання власного дослідження, а також шляхи їх розв’язання.
Складання плану (простого або розгорнутого). Курсова робота повинна мати вступ, в якому визначають актуальність, мету, завдання обраної теми дослідження. У головній частині на основі обраної проблеми і теоретичного аналізу наукової літератури, практичного досліду розв’язують поставлені завдання. У висновках узагальнюють досліджувану проблему і здійснюють підсумки. У кінці подається список використаних джерел. Допоміжний матеріал розміщують у додатках.
На основі опрацьованої наукової літератури з обраної проблеми здійснюється обґрунтування визначеної мети і завдань.
Дата добавления: 2015-05-23; Просмотров: 834; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |