Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Розробка алгоритму роботи програми




 

Програма існує тоді, коли вона знайшла своє застосування у споживача. А програма знаходить своє застосування тоді, коли вона спрощує певну кількість роботи і водночас не вимагає великих зусиль при своєму застосуванні. Програма має такі властивості лише тоді, коли постійно удосконалюється. Програма, що удосконалюється завжди має блок-схему – це алгоритм програми у вигляді блоків, геометричних фігурах, які відповідають за певну дію чи блок дій у програмі. Наприклад фігура у вигляді еліпса відповідає за початок та кінець алгоритму, паралелограм – введення і виведення даних, блок прийняття рішень має вигляд ромба, блок обчислень – прямокутник.

Завдяки блок-схемі, набагато швидше, можна знайти необхідний блок програми і удосконалити його, або просто перевірити на помилки.

Оскільки, блок-схема так корисна, тому перш за все, перед створенням програми, було б непогано виконати таку дію.

Програма, яку необхідно написати на мові WBA матиме блок-схему, що зображена на рисунку Л.1 (додаток Л). Дана блок схема використовує усі, раніше описані, геометричні фігури тому розібратися у роботі блок схеми не важко. Далі необхідно написати програму, що відповідає даному алгоритмові.

 

8.2 Програмна реалізація алгоритму

У даному підрозділі необхідно реалізувати раніше створений алгоритм у вигляді блок-схеми. Оскільки, створеною програмою можуть користуватися різні верстви населення і не кожен знає значення «Х» на тактах то необхідно таблицю істинності для чотирьох змінних записати у Excel. А для перевірки програми, яку буде створено на мові VBA, у тому ж вікні, табличного редактора Excel, буде реалізована, за допомогою логічних функцій Excel, логічна функція 1.1 у всіх її формах.

Функція реалізована у вигляді таблиці Excel і показана на рисунку Л.2 додатку Л. У чорній оправі таблиця істинності для чотирьох змінних.

На рисунку Л.2, під таблицею істинності, є аргументи у1,у2,…,у6 – це доданки логічної функції 1.1 напроти кожного доданку реалізовано його значення на кожному такті. Все це виділено червоним кольором.

В зеленій області все зрозуміло. У цій області реалізовані усі форми логічної функції 1.1. Про табличний редактор та його функції можна дізнатися більше звернувшись до [9].

Оскільки таблиця істинності присутня. Функція реалізована у табличному редакторі можна розпочати створювати програму.

Для запуску програмного редактора VBA потрібно запустити Excel і комбінацією клавіш Alt+F11 викликати вікно VBA. В даному вікні необхідно створити ти програму, що і було зроблено. Текст програми зображений на рисунку Л.3 додатку Л.

Перша стрічка опис змінних і за це відповідає команда Dim, As Boolean – це присвоювання аргументові певної кількості пам’яті певну кількість знаків (більш детально див. [10]).

Cellss(20, 2) – команда, яка зчитує дані з робочого листа Excel, що задаються в дужках. Перше число номер рядка, друге число – стовпця.

Наступних п’ять рядків мають таке пояснення.

If (якщо) X1 = 1 Then (то присвоїти)

X11 = 0

ElseIf (а якщо) X1 = 0 Then (то присвоїти йому значення 1)

X11 = 1

End If (закінчення).

Тобто, таким способом замість прямого значення аргумента Х1 буде братися інвертоване Х11. Це ж саме зроблено із аргументом Х3 у наступних п’яти рядках.

Далі появляються нові змінні Y1 та Y2 – це доданки загального виразу Y, тобто Y1 = X11 * X33 відповідає , а Y2 = X1 * X2 – .

Далі йде схожий блок If, яки видає повідомлення, значення Y, за допомогою команди MsgBox, «ІСТИНА» чи «ХИБА» на такті, що задавався.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-05-24; Просмотров: 827; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.011 сек.