Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

ОУММ. Дайте визначення класу й об’єкта




ОУММ. Для чого використовують представлення прецедентів?

Для моделювання програмних систем необхідно розглядати їх з різних позицій. Усі, хто має відношення до проекту, – кінцеві користувачі, аналітики, прикладні програмісти, системні адміністратори, тестувальники, менеджери проектів тощо – переслідують власні інтереси, і кожен дивиться на створювану систему порізному в різні моменти її життя.

Абстрактний граф моделі, який складається з множини різнотипних сутностей і відношень, не підлягає конструюванню загалом. З нього виокремлюють тільки сутності та відношення, актуальні для певної точки зору (представлення).

Набір представлень моделі є ще менш формальним і догматичним, ніж набір канонічних типів діаграм. Найпопулярнішим вважають набір представлень, описаних авторами UML:

• Представлення прецедентів (Use case view) – це опис поводження системи з позиції зовнішніх користувачів, аналітиків і тестувальників.

• Логічне представлення (Logical view) – це опис системи з позиції проектування. Він охоплює класи, інтерфейси та кооперації, що формують словник предметної області та її розв’язок.

• Представлення процесів (Process view) – це опис взаємодії процесів під час роботи системи. Він віддзеркалює такі аспекти, як паралелізм, синхронізація, продуктивність, масштабованість і пропускна здатність.

• Представлення компонентів (Component view) – це опис конфігурації системи з позиції реалізації, який охоплює компоненти і файли, що використовуються для збирання і випуску готового програмного продукту.

• Представлення розміщення (Deployment view) віддзеркалює топологію зв’язків апаратних засобів і розміщення на них компонентів.

 

Клас (Class) – це сукупність однотипних сутностей предметної області (об’єктів) зі спільними атрибутами, операціями, відношеннями та семантикою.

В UML класи зображають прямокутником, розділеним на три секції, в яких записують назву класу, атрибути та операції, відповідно (рис. 2.2). Назву абстрактного класу позначають курсивом.

Атрибути та операції мають чітко визначені формати запису, які відображають їхні найважливіші характеристики (назви, типи тощо). За необхідності секції атрибутів і/або операцій опускають.

 

Рис. 2.2. Зображення класу

Об’єкти (Objects) – це екземпляри класів з конкретними значеннями атрибутів. Об’єкт має зображення, подібне до зображення класу, проте назву об’єкта підкреслюють і записують у вигляді:

<назва об’єкта>:<назва класу>. Якщо ідентифікація об’єкта неважлива, то вказують лише назву класу, до якого належить об’єкт::<назва класу>. При зображенні об’єктів секції атрибутів та операцій, здебільшого, опускають.

 

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-05-07; Просмотров: 696; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.008 сек.