Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Системи управління базами даних




Інструментальні палітри

У програмах, випущених компанією Adobe, часто використовуються діалогові вікна особливого вигляду. Вони називаються палітрами і мають деякі загальні елементи управління. Палітри служать для настройки дії основних інструментів і для операцій із зображенням і його файлом (в цьому випадку вони самі грають роль інструментів).

Графічний редактор Photoshop має багато палітр. У кожної палітри своє призначення (для прикладу – палітри: Інфо, Параметри і Кисті).

Доступ до палітр відкривається з рядка меню. Пункт Вікно містить групу пунктів Заховати.../Показати... З їх допомогою відбувається управління відображенням палітр. Тримати всі палітри на екрані одночасно немає сенсу. По ходу роботи непотрібні палітри можна видаляти з екрану.

Клацанням на згортаючій кнопці палітра згортається, залишаючись на екрані (при цьому видно корінці вкладок). Клацання на закриваючій кнопці видаляє палітру з екрану. Повторний виклик палітри на екран виконують командою Показати в меню Вікно. Клацання на трикутній стрілці справа дозволяє викликати додаткове контекстне меню, за допомогою якого палітру можна настроювати або розширювати її можливості.

Деякі палітри мають командні кнопки, списки, що розкриваються, поля введення і інші елементи управління. Їх призначення пояснює спливаюча підказка, яка виникає, якщо затримати покажчик миші над елементом, що цікавить.

Основною відмінністю палітр від звичайних діалогових вікон системи Windows є можливість компоновки робочого середовища по власному смаку. Палітри можна переміщати на екрані звичайним перетягуванням за допомогою миші. Можна вмонтовувати нові палітри, підчепивши покажчиком за корінець одну з вкладок палітри і перетягнувши її в іншу палітру. Якщо вкладку розташувати на вільному місці екрану, вона стає незалежною палітрою. Інструментальні палітри графічного редактора Photoshop

 

Вирішення будь-якої задачі із застосуванням комп'ютерної техніки перед­бачає обробку даних за певним алгоритмом. Для розв'язання кожної окремої задачі раніше використовувався лише свій окремий набір даних у вигляді файлів даних. Такий метод використання даних має ряд недоліків, зокрема, надмірність і дублювання даних, що призводять до зайвих витрат пам'яті, а також необхідність вносити зміни в дані інших задач, пов'язаних з даною, при їх зміні в одній із них, що призводить до втрати часу. Такі обставини і були причинами появи на кінці 60-х років баз даних.

База даних (БД) - це організована структура, яка призначена для зберіган­ня інформації певної предметної області. Комплекс програмних засобів, при­значених для створення структури нової бази, наповнення її вмістом, редагу­вання вмісту і візуалізації інформації складає систему управління базою да­них (СУБД).

Існують різні моделі баз даних: ієрархічні, сіткові та реляційні. Останнім часом для персональних комп'ютерів використовують переважно реляційні бази даних, оскільки організація даних в такій БД гнучка, динамічна і проста.

Модель реляційної бази даних була розроблена Е.Ф. Коддом у 1970 році. У її основі лежить математичне поняття відношення, яке представляється у вигляді двовимірної таблиці. База даних може містити декілька таких таб­лиць. Структуру кожної таблиці утворюють рядки і стовпчики, які назива­ються відповідно записами і полями бази даних. Якщо в таблиці відсутні за­писи, то її структура складається лише з набору полів. Змінюючи склад полів таблиці БД чи їх властивості, ми змінюємо структуру бази даних, яка визна­чає методи внесення даних і зберігання їх у базі.

Прикладом БД може слугувати база даних крупного банку, що містить всі необхідні дані про клієнтів, їх адреси, кредитні історії, стан рахунків, фінан­сові операції і т.д. Доступ до цієї бази даних має велика кількість співробіт­ників, проте кожен із них може оперувати лише з тими даними, які входять в його компетенцію. У результаті взаємодії даних БД з методами, доступними конкретним співробітникам, утворюється інформація, яку вони споживають і на основі якої, в межах особистої компетенції, проводять введення і редагу­вання даних.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-05-26; Просмотров: 504; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.009 сек.