Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Істинна мова




Будда;

Будда;

Етика подолання бажань;

Будда;

Благородний муж;

Ритуал;

Ритуал;

Мойсей;

Второзаконня;

Мойсей;

Щастя;

Августин Блаженний;

Августин Блаженний;

Августин Блаженний;

 

11) Іммануїл Кант;

 

12) Джон Стюарт Мілль;

 

13) Фрідріх Ніцше.

 

 

3. Хто з філософів-моралістів вбачав орієнтир для вчинків людини у любові до Бога?

 

1) Жан-Жак Руссо;

 

2) Діоген Лаертський;

 

3) Конфуцій;

 

4) Будда;

 

5) Поль Гольбах;

 

6) Сократ;

 

7) Платон;

 

8) Арістотель;

 

9) Епікур;

11) Іммануїл Кант;

 

12) Джон Стюарт Мілль;

 

13) Фрідріх Ніцше.

 

 

4. Хто стверджував, що свобода людини робити добро наперед визначена Богом?

 

1) Мухаммед;

 

2) Мойсей;

 

3) Конфуцій;

 

4) Будда;

 

5) Ісус Христос;

 

6) Сократ;

 

7) Платон;

 

8) Арістотель;

 

9) Епікур;

 

 

11) Іммануїл Кант;

 

12) Джон Стюарт Мілль;

 

13) Фрідріх Ніцше.

 

 

5. Предметом етики якого з філософів є сфера людської практики?

 

1) Мухаммед;

 

2) Мойсей;

 

3) Конфуцій;

 

4) Будда;

 

5) Ісус Христос;

 

6) Сократ;

 

7) Платон;

 

8) Арістотель;

 

9) Епікур;

 

10) Августин Блаженний;

 

11) Іммануїл Кант;

 

12) Джон Стюарт Мілль;

 

13) Фрідріх Ніцше.

 

 

6. Хто з перелічених філософів розрізняє діаноетичні й етичні чесноти?

 

1) Мухаммед;

 

2) Мойсей;

 

3) Конфуцій;

 

4) Будда;

 

5) Ісус Христос;

 

6) Сократ;

 

7) Платон;

 

8) Арістотель;

 

9) Епікур;

 

10) Августин Блаженний;

 

11) Іммануїл Кант;

 

12) Джон Стюарт Мілль;

 

13) Фрідріх Ніцше.

 

 

7. Що є благом для людини, на думку Арістотеля?

 

 

2) задоволення;

 

3) насолода;

 

4) діяльність відповідно до вимог розуму;

 

5) справедливість;

 

6) розсудливість;

 

7) мудрість;

 

8) мужність;

 

9) стриманість.

 

 

8. Головною діаноетичною чеснотою Арістотель вважає

 

1) щастя;

 

2) задоволення;

 

3) насолода;

 

4) діяльність відповідно до вимог розуму;

 

5) справедливість;

 

6) розсудливість;

 

7) мудрість;

 

8) мужність;

 

9) стриманість.

 

 

9. Моральна поведінка за Арістотелем є наслідком поєднання

 

1) розсудливості та справедливості;

 

2) розсудливості та мужності;

 

3) розсудливості й етичної чесноти;

 

4) щастя та насолоди;

 

5) задоволення та стриманості;

 

6) справедливості та мужності.

 

 

10. Хто з філософів розглядав етичну чесноту як середину між хибними крайнощами?

 

1) Мухаммед;

 

2) Мойсей;

 

3) Конфуцій;

 

4) Будда;

 

5) Ісус Христос;

 

6) Сократ;

 

7) Платон;

8) Арістотель;

 

9) Епікур;

 

10) Августин Блаженний;

 

11) Іммануїл Кант;

 

12) Джон Стюарт Мілль;

 

13) Фрідріх Ніцше.

 

 

11. Автором категоричного імперативу є

 

1) Мухаммед;

 

2) Мойсей;

 

3) Конфуцій;

 

4) Будда;

 

5) Ісус Христос;

 

6) Сократ;

 

7) Платон;

 

8) Арістотель;

 

9) Епікур;

 

10) Августин Блаженний;

 

11) Іммануїл Кант;

 

12) Джон Стюарт Мілль;

 

13) Фрідріх Ніцше.

 

 

12. „Чини так, щоб максима твого вчинку в будь-який момент могла вважатися принципом загального законодавства‖ – це

 

1) максима;

 

2) імператив;

 

3) імперативна максима;

 

4) категорія;

 

5) категорична максима;

 

6) категоричний імператив;

 

7) максимальна категорія;

 

8) імперативна категорія.

 

 

13. „Чини так, щоб людство — як у твоїй особі, так і в особі кожного.іншого — у будь-який момент було для тебе разом з тим і метою, але ніяк не просто засобом‖ – це

 

1) максима;

 

2) імператив;

 

3) імперативна максима;

 

4) категорія;

 

5) категорична максима;

 

6) категоричний імператив;

 

7) максимальна категорія;

 

8) імперативна категорія.

 

 

14. Хто є автором висловлювання: „Чини так, щоб максима твого вчинку в будь-який момент могла вважатися принципом загального законодавства‖?

 

1) Мухаммед;

 

2) Мойсей;

 

3) Конфуцій;

 

4) Будда;

 

5) Ісус Христос;

 

6) Сократ;

 

7) Платон;

8) Арістотель;

 

9) Епікур;

 

10) Августин Блаженний;

 

11) Іммануїл Кант;

 

12) Джон Стюарт Мілль;

 

13) Фрідріх Ніцше.

 

 

15. Хто є автором висловлювання: „Чини так, щоб людство — як у твоїй особі, так і в особі кожного іншого — у будь-який момент було для тебе разом з тим і метою, але ніяк не просто засобом‖?

 

1) Мухаммед;

 

2) Мойсей;

 

3) Конфуцій;

 

4) Будда;

 

5) Ісус Христос;

 

6) Сократ;

 

7) Платон;

 

8) Арістотель;

 

9) Епікур;

 

10) Августин Блаженний;

 

11) Іммануїл Кант;

 

12) Джон Стюарт Мілль;

 

13) Фрідріх Ніцше.

 

 

16. Хто звинувачував християн у лицемірстві?

 

1) Мухаммед;

 

2) Мойсей;

 

3) Конфуцій;

 

4) Будда;

 

5) Ісус Христос;

 

6) Сократ;

 

7) Платон;

 

8) Арістотель;

 

9) Епікур;

 

10) Августин Блаженний;

 

11) Іммануїл Кант;

 

12) Джон Стюарт Мілль;

 

13) Фрідріх Ніцше.

 

 

17. Хто є автором висловлювання „Бог помер! Він мертвий! І вбили його ми!‖?

 

1) Мойсей;

 

2) Конфуцій;

 

3) Будда;

 

4) Ісус Христос;

 

5) Сократ;

 

6) Платон;

 

7) Арістотель;

 

8) Мухаммед;

 

9) Епікур;

 

10) Августин Блаженний;

 

11) Іммануїл Кант;

 

12) Джон Стюарт Мілль;

 

13) Фрідріх Ніцше.

 

 

18. Хто є автором концепції надлюдини?

 

1) Мойсей;

 

2) Конфуцій;

 

3) Будда;

 

4) Ісус Христос;

 

5) Сократ;

 

6) Платон;

 

7) Арістотель;

 

8) Епікур;

 

9) Августин Блаженний;

 

10) Іммануїл Кант;

 

11) Мухаммед;

 

12) Джон Стюарт Мілль;

 

13) Фрідріх Ніцше.

 

 

19. Хто є автором концепції „волі до влади‖?

 

1) Мойсей;

 

2) Конфуцій;

 

3) Будда;

 

4) Ісус Христос;

 

5) Сократ;

 

6) Платон;

 

7) Арістотель;

 

8) Епікур;

 

9) Августин Блаженний;

 

10) Іммануїл Кант;

 

11) Джон Стюарт Мілль;

 

12) Мухаммед;

 

13) Фрідріх Ніцше.

 

 

20. Хто є автором Декалогу?

 

1) Мухаммед;

 

2) Фрідріх Ніцше;

 

3) Арістотель;

 

4) Ісус Христос;

 

5) Сократ;

 

6) Платон;

 

7) Будда;

 

8) Епікур;

 

10) Іммануїл Кант;

 

11) Джон Стюарт Мілль;

 

12) Конфуцій;

 

13) Августин Блаженний.

 

 

21. В яких книгах П’ятикнижжя Мойсея закріплено Десять заповідей Божих?

 

1) Буття;

 

2) Вихід;

3) Левіт;

 

4) Числа;

 

 

6) Тора.

 

 

22. Хто з вчителів людства проповідував віру в єдиного Бога?

 

1) Августин Блаженний;

 

2) Фрідріх Ніцше;

 

3) Арістотель;

 

4) Ісус Христос;

 

5) Сократ;

 

6) Платон;

 

7) Будда;

 

8) Епікур;

 

10) Іммануїл Кант;

 

11) Джон Стюарт Мілль;

 

12) Конфуцій;

 

13) Мухаммед.

 

 

23. Хто є автором „етики ритуалу‖?

 

1) Августин Блаженний;

 

2) Фрідріх Ніцше;

 

3) Арістотель;

 

4) Ісус Христос;

 

5) Сократ;

 

6) Платон;

 

7) Конфуцій;

 

8) Епікур;

 

9) Мойсей;

 

10) Іммануїл Кант;

 

11) Джон Стюарт Мілль;

 

12) Будда;

 

13) Мухаммед.

 

 

24. Хто є автором „етики любові‖?

 

1) Августин Блаженний;

 

2) Фрідріх Ніцше;

 

3) Арістотель;

4) Ісус Христос;

 

5) Сократ;

 

6) Платон;

 

7) Будда;

 

8) Епікур;

 

9) Мойсей;

 

10) Іммануїл Кант;

 

11) Джон Стюарт Мілль;

 

12) Конфуцій;

 

13) Мухаммед.

 

 

25. Чиє вчення було викладене у книзі „Лунь юй‖ („Судження та бесіди‖)?

 

1) Августин Блаженний;

 

2) Фрідріх Ніцше;

 

3) Арістотель;

 

4) Ісус Христос;

 

5) Сократ;

 

6) Платон;

 

7) Будда;

 

8) Епікур;

 

9) Мойсей;

 

10) Іммануїл Кант;

 

11) Джон Стюарт Мілль;

 

12) Конфуцій;

 

13) Мухаммед.

 

26. У вченні якого з філософів розкривається зміст категорії „жень‖?

 

1) Августин Блаженний;

 

2) Фрідріх Ніцше;

 

3) Конфуцій;

 

4) Ісус Христос;

 

5) Сократ;

 

6) Платон;

 

7) Будда;

 

8) Епікур;

 

9) Мойсей;

 

10) Іммануїл Кант;

 

11) Джон Стюарт Мілль;

 

12) Арістотель;

 

13) Мухаммед.

 

 

27. У вченні якого з філософів розкривається зміст категорії „лі‖?

 

1) Августин Блаженний;

 

2) Фрідріх Ніцше;

 

3) Мухаммед;

 

4) Ісус Христос;

 

5) Сократ;

 

6) Платон;

 

7) Будда;

 

8) Епікур;

 

9) Мойсей;

 

10) Іммануїл Кант;

 

11) Джон Стюарт Мілль;

 

12) Арістотель;

 

13) Конфуцій.

 

 

28. У вченні якого з філософів розкривається зміст категорії „вень‖?

 

1) Августин Блаженний;

 

2) Фрідріх Ніцше;

 

3) Мухаммед;

 

4) Ісус Христос;

 

5) Сократ;

 

6) Конфуцій;

 

7) Будда;

 

8) Епікур;

 

9) Мойсей;

 

10) Іммануїл Кант;

 

11) Джон Стюарт Мілль;

 

12) Арістотель;

 

13) Платон.

 

 

29. „Вень‖ – це

 

1) благородний муж;

 

2) неблагородний муж;

 

3) людяність;

 

4 ) вихованість;

 

5) ритуал;

 

6) виправлення імен.

 

 

30. „Жень‖ – це

 

1) благородний муж;

 

2) неблагородний муж;

 

3) людяність;

 

4) вихованість;

 

 

6) виправлення імен.

 

 

31. „Лі‖ – це

 

1) благородний муж;

 

2) неблагородний муж;

 

3) людяність;

 

4) вихованість;

 

 

6) виправлення імен.

 

 

32. „Цзюнь-цзи‖ – це

 

 

2) неблагородний муж;

 

3) людяність;

 

4) вихованість;

 

5) ритуал;

 

6) виправлення імен.

 

 

33. Людинолюбство у Конфуція – це

 

1) „вень‖;

 

2) „жень‖;

 

3) „лі‖;

 

4) „цзюнь-цзи‖;

 

5) „сяо жень‖;

 

6) „сяо‖.

 

 

34. Ритуал у Конфуція – це

 

1) „вень‖;

 

2) „жень‖;

 

3) „лі‖;

 

4) „цзюнь-цзи‖;

 

5) „сяо жень‖;

 

6) „сяо‖.

 

 

35. Вихованість у Конфуція – це

 

1) „вень‖;

 

2) „жень‖;

 

3) „лі‖;

 

4) „цзюнь-цзи‖;

 

5) „сяо жень‖;

 

6) „сяо‖.

 

 

36. Благородний муж у Конфуція – це

 

1) „вень‖;

 

2) „жень‖;

 

3) „лі‖;

 

4) „цзюнь-цзи‖;

 

5) „сяо жень‖;

 

6) „сяо‖.

 

 

37. Хто є автором „етики подолання бажань‖?

 

1) Августин Блаженний;

 

2) Фрідріх Ніцше;

 

3) Мухаммед;

 

4) Ісус Христос;

 

5) Сократ;

 

6) Конфуцій;

 

 

8) Епікур;

 

9) Мойсей;

 

10) Іммануїл Кант;

 

11) Джон Стюарт Мілль;

 

12) Арістотель;

 

13) Платон.

 

 

38. Етика Сіддхартхи Гаутами – це

 

1) етика ритуалу;

 

2) евдемонізм;

 

3) етика любові;

 

 

5) утилітаризм;

 

6) гедонізм.

 

 

39. Етика Конфуція – це

 

1) етика любові;

 

2) евдемонізм;

 

3) етика ритуалу;

 

4) етика подолання бажань;

 

5) утилітаризм;

 

6) гедонізм.

 

 

40. Етика Ісуса Христа – це

 

1) етика ритуалу;

 

2) евдемонізм;

 

3) етика любові;

 

4) етика подолання бажань;

 

5) утилітаризм;

 

6) гедонізм.

 

 

41. Хто є автором „чотирьох благородних істин‖?

 

1) Августин Блаженний;

 

2) Фрідріх Ніцше;

 

3) Мухаммед;

 

4) Ісус Христос;

 

5) Сократ;

 

6) Конфуцій;

 

7) Сіддхартха Гаутама;

 

8) Епікур;

 

9) Мойсей;

 

10) Іммануїл Кант;

 

11) Джон Стюарт Мілль;

 

12) Арістотель;

 

13) Платон.

 

 

42. Хто є автором концепції „серединного шляху‖?

 

1) Августин Блаженний;

 

2) Фрідріх Ніцше;

 

3) Мухаммед;

 

4) Ісус Христос;

 

5) Сократ;

 

6) Конфуцій;

 

 

8) Епікур;

 

9) Мойсей;

 

10) Іммануїл Кант;

 

11) Джон Стюарт Мілль;

 

12) Арістотель;

 

13) Платон.

 

 

43. Оберіть чотири благородні істини.

 

1) Є страждання. Нема страждань. Є причина страждань. Є причина того, що страждань нема;

 

2) Є страждання. Є причина страждань. Є наслідки страждань. Є шлях від страждання до його наслідків;

 

3) Є причина страждань. Є наслідки страждань. Є виникнення страждань. Є припинення страждань;

 

4) Є страждання. Є причина страждань. Є припинення страждань. Є шлях від страждання до його припинення;

 

5) Є страждання. Нема страждань. Є причина страждань. Є наслідки страждань;

 

6) Є виникнення страждань. Є припинення страждань. Є шлях від страждання до його наслідків. Є шлях від страждання до його припинення.

 

 

44. Хто вважав життя стражданням?

 

1) Августин Блаженний;

 

2) Фрідріх Ніцше;

 

3) Мухаммед;

 

4) Ісус Христос;

 

5) Сократ;

 

6) Конфуцій;

 

 

8) Епікур;

 

9) Мойсей;

 

10) Іммануїл Кант;

 

11) Джон Стюарт Мілль;

 

12) Арістотель;

 

13) Платон.

 

 

45. Серединний шлях – це

 

1) істинне зосередження;

 

2) шлях благородного мужа;

 

3) „золота середина‖ між двома крайнощами;

 

4) вісім ступенів духовного зростання;

 

5) істинні наміри та вчинки;

 

6) нірвана.

 

 

46. Оберіть ступені духовного зростання людини, визначені Буддою:

 

1) істинне народження;

 

2) істинні погляди (праведна віра);

 

3) істинне подолання бажань;

 

4) істинні наміри;

 

5) істинна синівська повага;

 

 

 

47. Оберіть ступені духовного зростання людини, визначені Буддою:

 

1) істинне зосередження;

 

2) праведні думки;

 

3) істинне зусилля;

 

4) істинні наміри;

5) істинні вчинки;




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-05-26; Просмотров: 607; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.315 сек.