Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Лекция. Объектілерді трансформациялау




1. Free Transform құралымен жұмыс.

2. Transform мәзірі.

3. Transform панелімен жұмыс. Gradient Transform

 

Объектінің қасиетін өзгерту (орны, өлшемі, бұрылуы, түссіз /прозрачность/) анимациясынан басқа объектінің пішінін өзгерту анимациясын құруға болады.

 

Пішінін өзгерту анимациясын құру жолы:

 

1. Әр түрлі объектілері бар екі бөлек негізгі кадрлар құрыңыз.

2. Бірінші кадрдан бастап екінші кадрға дейін белгілеңіз.

3. Properties алаңынан Tween: тізім батырмасынан Shape командасын қосыңыз.

 

Пішінін өзгертуде нүктені белгілеу.

 

1. Әр түрлі объектілері бар екі бөлек негізгі кадрлар құрыңыз.

2. Бірінші кадрдан бастап екінші кадрға дейін белгілеңіз.

3. Properties алаңынан Tween: тізімінен Shape командасын қосыңыз.

4. Бірінші кадрды белгілеп, Modify/Shape/Add Shape Hint командасын орындаңыз. Объектінің үстінде латын әріптермен жазылған қызыл түсті нүктелер пайда болады. Олар пішінін өзгерту жағдайын белгілеу нүктелері (морфинг-точка привязки) деп аталады. Олардың орнын ауыстыруға болады.

5. Дәл осы әрекетті екінші негізгі кадрда жасаңыз. Содан кейін қызыл нүктелердің түсі өзгереді: бірінші кадрда – сары түсті, екіншісінде – жасыл түсті. Егер нүктелер осындай түстерге боялса, олар дұрыс қойылған. Нүктелер объектінің жиек сызығында немесе құйылған сия (заливка) шетінде орналасуы қате деп саналады.

 

Керісінше қойылған барлық нүктелерді мүлдем алып тастау үшін Modify/Shape/Remove All Hints командасын орындау қажет. Ал белгілеу нүктелерді қосу/өшіру әрекетін орындау үшін View/Show Shape Hints командасын орындау керек.

 

 

Free Transform құралымен жұмыс

 

Free Transform (Еркін өзгеру) құралы төрт құралды қосады (айналдыру, бейнелеу, масштабтау, еңкею үшін). Осы құралдарды қосқанда құралдық жолда төрт батырма мүмкін болады: Free Rotation (еркін айналу), Free Angle Reflection (еркін бейнелеу) Free Scale (еркін масштабтау), Free Skew (еркін еңкейту).

 

Еркін айналу құралы ерекшеленген объектінің немесе объектілер жиынтығының айналу нүктесі болып табылатын шерту орнынан штрихталған сызық шығатын айналу рычагы, оның бағыты айналу бұрышын анықтайтын, ал ондағы меңзердің орналасуы- айналу бұрышының дәлдігін анықтайды.

 

Еркін шағылысу үшін жұмыс принципі тура осы сияқты, бірақта берілген жағдайда штрихталған сызық осыған қатысты трансформация жүретін шағылу сызығы болып табылатынын ескеру қажет.

 

Үзіліс және жиектерді біріктіру. Жиектерді жұмылдыру және ажырату үрдісі қарастырылатын мысалдарда тіктөртбұрыш, эллипс және сынық объектілерін салыңыздар. Оларды кез-келген түстермен құйыңыздар.

Тіктөтбұрышты және эллипсті қисықтарға Қисықтарға түрлендіру (Conbert to Curves) Реттеу мәзірі командасымен немесе Қасиеттер тақтасындағы қисықтарға түрлендіру батырмасына шерту арқылы ауыстырыңыздар;

 

Эллипсті Пішін құралымен ерекшелеңдер. Шерту арқылы түйіндерінің біреуін таңдаңдар. Бұл орында жиек алшақ салынған.

 

Тақтадағы жиек үзілісінің тірек сызбалы бейнелеуі бар батырмада (Break Curve) шертіңдер. Эллипс тұйық емес қисыққа айналады. Бұл кезде тұйық емес объектілерге құю жоғалады, өйткені бұл атрибутты жоқ болғандықтан.

 

Эллипстің бір түйінінен қисықтың екі соңғы түйіндері пайда болды. Оларды бір-бірінен тәуелсіз жылжытуға болады.

 

Алшақ салынған жиекті біріктіру үшін бір уақытта қисықтың екі соңғы түйіндерін таңдау қажет.

 

Содан кейін жиекті біріктіру тірек сызбасы батырмасында шертіңіз. Екі түйін қашып кетті, біреуіне құйылды. Бұл кезде жиек тұйықталды. Фигураның құюы размыкание дейінгі сияқты қалпында қалды. Кез-келген жиекті жұмылдыруға және ажыратуға болады.

 

Transform мәзірі

 

Еркін өзгерту инстурменті Free Transform көмегімен белгіленген объектіні айнлдыруға, белгіленген объектінің ішкі бұрыштарына тышқан меңзерін қойюға, сонымен бірге объектіні қозғалтуға болады. Фигура центрі ақ нүктемен белгіленеді. Осы нүктені басқа жерге қозғалту ақылы, сіз трансформация осін өзгерете аласыз, бірақ фигураның тұрған орны өзгермейді.

Transform панелімен жұмыс

 

№9 - практикалық сабақ. Объектілерді трансформациялау

 

Қарастырылатын сұрақтар:

Объектіні трансформациялау (пішінін өзгерту).

 

Мақсаты: Объектіні трансформациялау түрінде анимация құру.

 

Пішінін (форма) өзгерту анимациясы қозғалыс анимациясына ұқсас.

 

Объектінің қасиетін өзгерту (орны, өлшемі, бұрылуы, түссіз /прозрачность/) анимациясынан басқа объектінің пішінін өзгерту анимациясын құруға болады.

 

Пішінін өзгерту анимациясын құру жолы:

 

1. Әр түрлі объектілері бар екі бөлек негізгі кадрлар құрыңыз.

 

2. Бірінші кадрдан бастап екінші кадрға дейін белгілеңіз.

 

3. Properties алаңынан Tween: тізім батырмасынан Shape командасын қосыңыз.

 

Пішінін өзгертуде нүктені белгілеу.

 

1. Әр түрлі объектілері бар екі бөлек негізгі кадрлар құрыңыз.

 

2. Бірінші кадрдан бастап екінші кадрға дейін белгілеңіз.

 

3. Properties алаңынан Tween: тізімінен Shape командасын қосыңыз.

 

4. Бірінші кадрды белгілеп, Modify/Shape/Add Shape Hint командасын орындаңыз.

 

Объектінің үстінде латын әріптермен жазылған қызыл түсті нүктелер пайда болады. Олар пішінін өзгерту жағдайын белгілеу нүктелері (морфинг-точка привязки) деп аталады. Олардың орнын ауыстыруға болады.

 

5. Дәл осы әрекетті екінші негізгі кадрда жасаңыз. Содан кейін қызыл нүктелердің түсі өзгереді: бірінші кадрда – сары түсті, екіншісінде – жасыл түсті. Егер нүктелер осындай түстерге боялса, олар дұрыс қойылған.

 

Нүктелер объектінің жиек сызығында немесе құйылған сия (заливка) шетінде орналасуы қате деп саналады.

 

Керісінше қойылған барлық нүктелерді мүлдем алып тастау үшін Modify/Shape/Remove All Hints командасын орындау қажет. Ал белгілеу нүктелерді қосу/өшіру әрекетін орындау үшін View/Show Shape Hints командасын орындау керек.

 

Тапсырма.

Мәтін құралын пайдаланып «А» әрпін жазыңыз.

15-кадр негізгі кадр болсын.

15-кадрдағы «А» әріпін алып, тастап орнына «Ә» әріпін жазыңыз.

сол әрекеттерді жалғастырып, 30-шы кадрға «Б», 45-кадрға «В», 60-кадрға «Г» әріптерін енгізіңіз. Енгізілген әріптердің түсін өзгертіңіз.

Соңғы кадрдағы «Г» әрпін белгілеп Modify/Break Apart бөлектеу командасын орындаңыз. Дәл осы әрекетті 45, 30, 15, 1-кадрларға орындаңыз.

Properties алаңынан Tween: тізімінен Shape командасын қосыңыз.

Нәтижені көру үшін менюден Control/Test Movie командасын орындаңыз.

 

Ескерту: жасалған анимация Flash Movie (.swf) типінде сақталады.

 

Тапсырма.

Әр түрлі суреті бар, әр түрлі пішінде құттықтау қағаза (открытка) қиындысын үш негізгі кадрға жасаңыз (объектіні суретпен құйыңыз).

Кадрлардың барлығын белгілеп, Properties алаңынан Tween: тізімінен Shape командасын қосыңыз.

Бірінші кадрға пішінін өзгеру нүктесін (морфинг) қойыңыз: Modify/Shape/Add Shape Hint командасын орындаңыз.

Құрастырылған анимацияны көріңіз.

 

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-05-26; Просмотров: 1214; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.007 сек.