Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Практичне заняття № 4. 1. Місце роману “Життєві погляди кота Мурра” у творчості Е.Т.А.Гофмана




План

Практичне заняття № 3

План

План

1. Місце роману “Життєві погляди кота Мурра” у творчості Е.Т.А.Гофмана. Історія написання твору.

2. Основна проблематика “Життєвих поглядів кота Мурра”.

2.1. Сатирична спрямованість роману, його соціальна проблематика. Зігхартсвейлер та його мешканці. Німецька дійсність в алегоричному зображенні “суспільства” котів і собак.

2.2. Сутність філістерства в розумінні Е.Т.А.Гофмана.

2.3. Естетичний ідеал письменника, своєрідність його втілення у творі.

Постать Йоганнеса Крейслера в образній системі роману.

2.4 Двосвіт у “Життєвих поглядах кота Мурра” та його філософські основи.

Своєрідність типізації.

2.5. Проблема мистецтва та його місця в житті людини. Авторська позиція в романі.

3. “Життєві погляди кота Мурра” Е.Т.А.Гофмана як зразок романтичного синтетичного роману. Особливості жанру.

3.1. Романтична естетика як художня основа твору.

3.2. Особливості композиції роману, його багатоплановість і поліфонічність.

3.3. Палітра художніх прийомів у творі. Фрагментарність і дисонанс як принципи організації оповідання.

3.4. Роль романтичної іронії в романі.

 

Література

1. Берковский Н.Я. Романтизм в Германии. – СПб.: Азбука-классика, 2001. – 512 с.

2. Литературные манифесты западноевропейских романтиков / Сост. А.Дмитриев. – М.: Изд-во МГУ, 1980. – 683 с.

3. Миримский И. Эрнст Теодор Амадей Гофман // Миримский И. Статьи о классиках. – М., 1966. – С.79-132.

4. Наливайко Д. Гельдербезький гурток романтиків // Вікно в світ. –1999. – № 1. –С.93-99.

5. Свердлов М. Романтический гротеск: Гофман // Литература. – 2004. – № 4. – С.6-8.

6. Тертерян И.А.Романтизм // История всемирной литературы: В 9 т.Т.6 / АН СССР. Ин-т мировой лит. им. А.М.Горького. – М.: Наука, 1989. – С.16-27.

7. Фюман Франц. Эрнст Теодор Вильгельм Амадей Гофман // Встреча. Повести и эссе: Сборник / Пер. с нем.: Составл. М.Рудницкого; Предисл. и коммент. А.Гугнина. – М.: Радуга, 1983. - С. 419-434.

8. Художественный мир Гофмана. – М., 1982.

9. Шамрай А.П. Эрнст Теодор Амадей Гофман. – К., 1969.

 


Практичне заняття № 3

Тема: Творчість і трагедія Г. фон Клейста

1. Життєвий і творчий шлях Г. фон Клейста.

2. Проблемно-тематичний комплекс повісті “Міхаель Кольхаас”.

3. Аналітична концепція “Розбитого глечика”.

4. Г. фон Клейст у світовій літературі.

 

Завдання:

– Підготуйте повідомлення про життєпис Г. фон Клейста.

– Здійсніть компаративний аналіз “Міхаеля Кольхааса” і “Розбійників” Ф.Шиллера.

 

Література

1. Берковский Н.Я. Романтизм в Германии. – СПб.: Азбука-классика, 2001. – 512 с.

2. Тертерян И.А.Романтизм // История всемирной литературы: В 9 т.Т.6 / АН СССР. Ин-т мировой лит. им. А.М.Горького. – М.: Наука, 1989. – С.16-27.

 

 

Тема: Романтична драма В.Гюго “Ернані”

1. Ідейно-художні особливості романтичної драми.

2. В.Гюго як теоретик і “практик” драматургії.

3. Світ “Ернані” В.Гюго.

3.1. Характер драматичного конфлікту.

3.2. Принципи побудови образів (їх характеристика) і сюжету. Умовний демократичний герой.

3.3. “Місцевий колорит”, ліризм; соціальне викриття та публіцистичність на тлі романтичного історизму.

4. Значення драматургії В.Гюго в контексті розвитку естетики романтизму.

 

Література

1. Аникст А.А. История учений о драме: история драмы на Западе в первой половине ХІХ века. Эпоха романтизма. – М., 1980.

2. Евнина Е.М. Виктор Гюго. – М., 1976.

3. Наливайко Д.С. Віктор Гюго: Життя і творчість. – К., 1976.

4. Трескунов М.С. Виктор Гюго. – М., 1969.

 

Тема: Художній світ Ф.Р. де Шатобріана. Повість “Рене”




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-06-26; Просмотров: 1856; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.006 сек.