Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи 9 страница




 

 

Закінчення дод. А

 

Рис. А.5. Таблиця рекордів


ДОДАТОК Б

 

Тестування модуля аналізу й оцінки вікторини в одно-користувальницького режиму

Таблиця Б.1

Базовий план тестування

   
Назва тесту Ціль тестування Очікуваний результат Результат  
  Відповідність назви вікна Дивитися на відповідність назви вікна наповненню При переході на будь-яку форму, в її заголовку повинна відобразитися відповідна назва При переході на будь-яку форму, в її заголовку відображається відповідна назва  
  Перевірка відображення даних Перевірити відображення даних на формах Дані повинні відображатися коректно й у відпові-дних місцях Дані відображаються коректно й у відпові-дних місцях  
  Перевірка пунктів меню Перевіряти пункти меню Пункти меню повинні відображатися коректно, відповідати нормам й дизайну додатку Пункти меню відображаються коректно, відповідають нормам й дизайну додатку  
             

 

Таблиця Б.2

Тестування валідації

 

№ з/п Крок сценарію Очікуваний результат Отриманий результат Відмітка про про­ходження сцена­рію
         
1. Спроба авторизації при не введеному Login Виведення повідомлення про помилку Виведення повідомлення про помилку. Авторизація неможлива. Так
2. Спроба авторизації при не введеному Password Виведення повідомлення про помилку Виведення повідомлення про помилку. Авторизація неможлива. Так

 

 

Продовження дод. Б

Закінчення табл.Б.2

         
3. Спроба авторизації при невірно введеному Login Виведення повідомлення про помилку Виведення повідомлення про помилку. Авторизація неможлива. Так
4. Спроба авторизації при невірно введеному Password Виведення повідомлення про помилку Виведення повідомлення про помилку. Авторизація неможлива Так

 

Таблиця Б.3

Юзабіліті тестування

 

№ з/п Назва перевірки Примітка Відмітка про про­ходження сцена­рію
       
Архітектура та навігація
1. Чи відповідає структура додатку цілям, для досягнення яких він призначений? Структура програми відповідає цілям Так
2. Чи зрозуміла схема навігації? Схема навігації інтуїтивно зрозуміла. Так
3. Чи логічно відсортовані елементи навігаційних панелей? Елементи відсортовані логічно Так
Планування і дизайн
1. Оформлення вікон в одному стилі Оформлені в одному стилі Так
2. Дизайн «user-friendly» і естетичний Дотримано концепції «user-friendly» та естетичності програмного продукту. Так
Оформлення тексту
1. Чи є тексти зрозумілими? Текст оформлено зрозуміло Так
2. Розмір шрифту досить великий?     Розмір шрифту достатній для читання Так
3. Колір шрифту підходящий і досить контрастний? Колір підходящий і контрастний Так
Стійкість до помилок
1. Перевірка на існування системи допомоги користувачу (довідки) Система допомоги відсутня Так

Закінчення дод. Б

Таблиця Б.4

Функціональне тестування

 

Назва тесту Вхідні параметри Очікуваний результат Резу-льтат
  Навігація Перевірити корект-ність і простоту відкриття існуючих вікон, пунктів меню, тощо. Все відкривається коректно Так
  Обробка помилок Помилки виконання, некоректного вводу Видаються відповідні повідомлення Так
  Перевірка основних функцій системи Перевірка здійснюється згідно вимог замовника або раніше розроблених тест кейсів

 


ДОДАТОВ В

 

Лістинг основних класів програми

Клас TwoPlayer.xaml.cs

 

using Newtonsoft.Json.Linq;

using System;

using System.Collections.Generic;

using System.IO;

using System.Linq;

using System.Net.Http;

using System.Runtime.InteropServices.WindowsRuntime;

using Windows.Foundation;

using Windows.Foundation.Collections;

using Windows.UI.Popups;

using Windows.UI.Xaml;

using Windows.UI.Xaml.Controls;

using Windows.UI.Xaml.Controls.Primitives;

using Windows.UI.Xaml.Data;

using Windows.UI.Xaml.Input;

using Windows.UI.Xaml.Media;

using Windows.UI.Xaml.Navigation;

 

// The Blank Page item template is documented at http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=390556

 

namespace Quiz

{

/// <summary>

/// An empty page that can be used on its own or navigated to within a Frame.

/// </summary>

public sealed partial class TwoPlayer: Page

{

List<Classes.Items> items;

int randNumb;

int countTrueUnsverP1 = 0;

int countTrueUnsverP2 = 0;

bool P1Unsverd;

bool P2Unsverd;

int touch = 0;

string category;

 

public TwoPlayer()

{

this.InitializeComponent();

}

 

/// <summary>

/// Invoked when this page is about to be displayed in a Frame.

/// </summary>

/// <param name="e">Event data that describes how this page was reached.

/// This parameter is typically used to configure the page.</param>

protected override void OnNavigatedTo(NavigationEventArgs e)

{

category = e.Parameter.ToString();

Продовження дод. В

}

 

private void Gen_Quest()

{

Random rand = new Random();

randNumb = rand.Next(0, items.Count);

 

txtQuestionP1.Text = items[randNumb].question;

bttUnsver1P1Text.Text = items[randNumb].unsver1;

bttUnsver2P1Text.Text = items[randNumb].unsver2;

bttUnsver3P1Text.Text = items[randNumb].unsver3;

bttUnsver4P1Text.Text = items[randNumb].unsver4;

 

txtQuestionP2.Text = items[randNumb].question;

bttUnsver1P2Text.Text = items[randNumb].unsver1;

bttUnsver2P2Text.Text = items[randNumb].unsver2;

bttUnsver3P2Text.Text = items[randNumb].unsver3;

bttUnsver4P2Text.Text = items[randNumb].unsver4;

}

 

private void btnUnsverP1(object sender, RoutedEventArgs e)

{

 

}

 

private async void Page_Loaded(object sender, RoutedEventArgs e)

{

using (HttpClient httpClient = new HttpClient())

{

HttpRequestMessage request = new HttpRequestMessage();

httpClient.BaseAddress = new Uri("https://api.parse.com/1/classes/" + category);

request.Method = new HttpMethod("GET");

request.Headers.Add("X-Parse-Application-Id", "q8r9XYoXbEw1kXsWIXbyCNQm9ylcWfAS0fqlWWNx");

request.Headers.Add("X-Parse-REST-API-Key", "2nke5LSbXQmTiA9FaVytlBihjOOz4fPcoxjEHlee");

 

var response = await httpClient.SendAsync(request);

var text = await response.Content.ReadAsStringAsync();

 

System.Diagnostics.Debug.WriteLine(text);

 

JObject results = JObject.Parse(text);

items = new List<Classes.Items>();

foreach (var result in results["results"])

{

items.Add(new Classes.Items() { question = (string)result["Question"], unsver1 = (string)result["unsver1"], unsver2 = (string)result["unsver2"], unsver3 = (string)result["unsver3"], unsver4 = (string)result["unsver4"], trueUnsver = (string)result["trueUnsver"] });

//item.Add(new Item() { driveId = (string)result["parentReference"]["driveId"], id = (string)result["parentReference"]["id"], path = (string)result["parentReference"]["path"] });

}

Продовження дод. В

 

Gen_Quest();

}

}

 

private async void NextQuest()

{

touch = 0;

 

if (P1Unsverd == false && P2Unsverd == false)

{

MessageDialog md = new MessageDialog("Игра окончена! Никто не ответил верно! Правильный ответ: " + items[randNumb].trueUnsver + Environment.NewLine + "Результаты игры:" + Environment.NewLine + "Игрок 1: " + countTrueUnsverP1 + Environment.NewLine + "Игрок 2: " + countTrueUnsverP2);

await md.ShowAsync();

Frame.GoBack();

}

 

P1Unsverd = false;

P2Unsverd = false;

 

bttUnsver1P1.IsEnabled = true;

bttUnsver2P1.IsEnabled = true;

bttUnsver3P1.IsEnabled = true;

bttUnsver4P1.IsEnabled = true;

 

bttUnsver1P2.IsEnabled = true;

bttUnsver2P2.IsEnabled = true;

bttUnsver3P2.IsEnabled = true;

bttUnsver4P2.IsEnabled = true;

 

txtScoreP1.Text = countTrueUnsverP1.ToString();

txtScoreP2.Text = countTrueUnsverP2.ToString();

 

Gen_Quest();

}

 

//private void btnUnsverP1Text_Tapped(object sender, TappedRoutedEventArgs e)

//{

// string unsver = (sender as TextBlock).Text.ToString();

 

// if (unsver == items[randNumb].trueUnsver)

// {

// countTrueUnsverP1++;

// P1Unsverd = true;

// }

 

// bttUnsver1P1.IsEnabled = false;

// bttUnsver2P1.IsEnabled = false;

// bttUnsver3P1.IsEnabled = false;

// bttUnsver4P1.IsEnabled = false;

 

// touch++;

 

// if (touch == 2)

Продовження дод. В

// {

// NextQuest();

// }

//}

 

private void btnUnsverP2Text_Tapped(object sender, TappedRoutedEventArgs e)

{

string unsver = (sender as TextBlock).Text.ToString();

 

if (unsver == items[randNumb].trueUnsver)

{

countTrueUnsverP2++;

P2Unsverd = true;

}

 

bttUnsver1P2.IsEnabled = false;

bttUnsver2P2.IsEnabled = false;

bttUnsver3P2.IsEnabled = false;

bttUnsver4P2.IsEnabled = false;

 

touch++;

 

if (touch == 2)

{

NextQuest();

}

}

 

//private void btnUnsverP1_Click(object sender, RoutedEventArgs e)

//{

// string unsver = (sender as Button).Content.ToString();

 

// if (unsver == items[randNumb].trueUnsver)

// {

// countTrueUnsverP1++;

// P2Unsverd = true;

// }

 

// bttUnsver1P1.IsEnabled = false;

// bttUnsver2P1.IsEnabled = false;

// bttUnsver3P1.IsEnabled = false;

// bttUnsver4P1.IsEnabled = false;

 

// touch++;

 

// if (touch == 2)

// {

// NextQuest();

// }

//}

 

private void btnUnsverP1Text_Tapped(object sender, TappedRoutedEventArgs e)

{

string unsver = (sender as TextBlock).Text.ToString();

if (unsver == items[randNumb].trueUnsver)

{

Продовження дод. В

countTrueUnsverP1++;

P1Unsverd = true;

}

 

bttUnsver1P1.IsEnabled = false;

bttUnsver2P1.IsEnabled = false;

bttUnsver3P1.IsEnabled = false;

bttUnsver4P1.IsEnabled = false;

 

touch++;

 

if (touch == 2)

{

NextQuest();

}

}

}

}

 

Клас Ragistration.xaml.cs

 

using System;

using System.Collections.Generic;




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-06-30; Просмотров: 296; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.174 сек.