Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Культурологія

Варіант 5

Варіант 4

Варіант 3

Варіант 2

Варіант 1

 

1. Сутнісні характеристики безпеки ФКУ.

2. Система методів, важелів та інструментів забезпечення безпеки ФКУ.

3. Причини існування небезпек у діяльності ФКУ

4. Які види безпеки ФКУ ви можете визначити.

5. Дати визначення безпеки фінансово-кредитних установ

 


 

 

 

 

1. Основні підходи до визначення сутності безпеки ФКУ.

2. Механізм забезпечення безпеки ФКУ та його підсистеми.

3. Функції забезпечення безпеки ФКУ як спеціальної галузі управління.

4. Етапи діагностики стану безпеки ФКУ.

5. Дати визначення системи безпеки фінансово-кредитних установ


 

 

 

1. Види безпеки ФКУ та їх характеристика.

2. Сутнісні характеристики безпеки ФКУ

3. Алгоритм процесу діагностики стану безпеки ФКУ.

4. Функції забезпечення безпеки ФКУ як управляючої системи.

5. Дати визначення загрози безпеці фінансово-кредитних установ


 

 

 

1. Класифікація негативних чинників впливу на ФКУ.

2. Принципи безпеки ФКУ.

3. Етапи діагностики стану безпеки ФКУ.

4. Внутрішні загрози безпеці ФКУ

5. Дати визначення небезпеки фінансово-кредитній установі


 

 

 

1. Завдання безпеки фінансово-кредитної установи.

2. Зовнішні загрози для безпеки ФКУ: перерахуйте та схарактеризуйте.

3. Механізм забезпечення безпеки ФКУ та його підсистеми.

4. Алгоритм процесу діагностики безпеки ФКУ

5. Дати визначення системи діагностики безпеки фінансово-кредитних установ

 

 

для напрямів підготовки:

6.020105: «Документознавство та інформаційна діяльність»

6.030504 «Економіка підприємств»

6.030509 «Облік і аудит»

6.030601 «Менеджмент»

6.030508 «Фінанси і кредит»

 

Завдання рекомендовано

кафедрою соціально-гуманітарних дисциплін

Протокол № від „.. ” серпня 2012 р.

Завідувач кафедри _________________

 

Завдання схвалено Методичною комісією Рівненської філії ПВНЗ «Європейський університет»

Протокол №_______від „______” „__________________”2012р.

Голова методичної комісії ______________________________(ПІБ)

 

Рівне 2012

 

ВАРІАНТ №1

1. Культура як об’єкт наукового аналізу

2. Характеристика соціокультурного процесу

3. Дослідження початків існування людства

4. Китайсько-конфуціанська культурна традиція

5. Культура Стародавньої Греції

6. Термін,,культурологія” вперше з’явився в 1909 р. у роботах:

а) Л. Уайта;

б) О. Шпенглера;

в) В. Освальда.

7. Основна ідея еволюціоністської концепції культури:

а) розвиток культури кожного народу зумовлений природнокліматичними умовами;

б) культура кожного народу, сягнувши вищого ступеня розвитку, знову повертається до початкового циклу;

в) прямолінійний суспільний прогрес передбачає для кожного народу обов’язкове проходження від нижчих до вищих стадій культурного розвитку.

8. Історико-культурні періоди первісної доби, позначені провідним використанням у господарському певних матеріалів:

а) дикість, варварство, цивілізація;

б) палеоліт, мезоліт, неоліт;

в) кам’яний, бронзовий, залізний.

9. Період існування Візантії:

а) 325 р. до н.е. – 476 р. н. е;

б) 395 р. н. е. – 1453 р. н. е.;

в) 330 р. н. е. – 1261 р. н. е.

10. Неспецифічні форми культурної практики (повсякденний пласт культури):

а) мистецтво, наука, релігія;

б) приватне життя, шлюбні стосунки, практичні знання, побутова етика;

в) наука, економіка, політика.

 

ВАРІАНТ № 2

1. Стилі бароко і класицизму у літературі і мистецтві

2. Визначення категорії культури

3. Характеристика етнокультурного процесу

4. Матеріальна і духовна культура первісного суспільства

5. Роль традиції у функціонуванні і розвитку східних цивілізацій

6. Культура з релігійно-філософських позицій М. Бердяєва:

а) творчість, злиття енергій людини і Духа Святого;

б) продукт людської творчості, об’єктивовані форми діяльності, символ змоги до трансцедендування;

в) цілісний феномен.

7. Палеолітична Венера:

а) давньогрецька скульптура жінки з витонченими рисами;

б) стилізоване скульптурне зображення жінки в культурі первісного суспільства;

в) міфологічна богиня кохання.

8. Візантійська культура:

а) західна, католицька, латинська;

б) східна, православна, грекомовна;

в) руська, православна, слов’янська.

9. До матеріальної культури належать:

а) матеріальні блага, засоби їх виробництва;

б) сукупність людських знань;

в) науку, право, мистецтво, мораль.

10. Сутність концепції циклічного розвитку культури культурно-історичних коловоротів):

а) розвиток світової культури як зрілість людського роду;

б) розвиток людства як співіснування локальних, незалежних один від одного соціокультурних типів (культур);

в) розвиток культури будь-якого народу як перехід від варварства до цивілізації

 

 

ВАРІАНТ № 3

1. Культурологія як предмет.

2. Взаємозв’язки різних тлумачень культури

3. Культура Стародавньої Месопотамії

4. Цивілізація як об’єкт дослідження в культурології

5. Культура Стародавньої Греції

6. Комунікативна функція культури означає:

а) милування, естетичне задоволення;

б) задоволення матеріальних і духовних потреб індивіда;

в) забезпечення процесу обміну інформацією між людьми за допомогою знаків і знакових систем.

7. У ХІХ ст. у еволюції культури всіх народів виділив дикунство, варварство і цивілізацію як три основні стадії:

а) С. Пуфендорф;

б) Л. Моган;

в) І. Кант.

8. Месопотамська цивілізація знаходиться в долинах річок:

а) Хуанхе і Янцзи;

б) Ніл і Інд;

в) Тигр і Євфрат.

9. Політично-релігійний рух у Візантії в VІІІ – ІХ ст., спрямований проти культу ікон:

а) ісихазм;

б) іконоборство;

в) Реформація.

10. Характер культури за походженням:

а) біологічний;

б) соціальний;

в) природний.

 

ВАРІАНТ № 4

1. Методи дослідження культурології

2. Співвідношення понять культури і цивілізації

3. Індо-буддійська культурна традиція

4. Культура епохи Відродження

5. Європейська культура ХІХ століття

6. Об’єктом культурології як науки є:

а) культура як цілісність;

б) творчість окремих особистостей;

в) все створене минулими поколіннями.

7. Еволюціоністську концепцію культури у ХІХ ст. запропонували:

а) американський етнограф Л.Морган, англійський історик Е. Тейлор;

б) французькі філософи просвітники Руссо і Вольтер;

в) українські релігійні філософи Г. Сковорода, П. Юркевич, М. Бердяєв.

8. Періоди розвитку давньогрецької культури:

а) архаїчний, античний, досократівський, сократівський, класичний;

б) мікенський, троянський, докласичний, класичний, післякласичний;

в) крито-мікенський, гомерівський, архаїчний, класичний, елліністичний.

9. Принцип світогляду, в основі якого лежить переконання про безмежні можливості людини, її здатність до досконалості, людяність:

а) гуманізм;

б) антропоцентризм;

в) геоцентризм.

10. До структурних елементів духовної культури традиційно належать:

а) наука, освіта, мистецтво, література, мораль, мова, побут, звичаї, право, політика, релігія;

б) етичні, естетичні, інтелектуальні, матеріальні;

в) загальноприйняті уподобання і пріоритети, матеріально-виробнича діяльність.

 

ВАРІАНТ № 5

1. Визначення категорії культури

2. Культура Стародавнього Єгипту

3. Елліністична культура

4. Культура епохи Реформації

5. Національна культура:

а) синтез культур різних класів, соціальних верств і груп відповідного суспільства;

б) частина матеріальної та духовної культури;

в) сукупність досягнень людського суспільства і усіх сферах діяльності.

7. Колізей – це:

а) центральне приміщення Риму у формі витягнутого прямокутника з великим залом для судових засідань і торгових угод;

б) площа на березі Тибру в Римі для народних зборів;

в) один із найбільших амфітеатрів, збудованих у І столітті н.е. для гладіаторський боїв.

8. П. Корнель, Ж. Расін, М. Мольєр:

а) французькі художники – класики ХVІІІ століття;

б) німецькі прозаїки бароко ХVІІ століття;

в) французькі драматурги – класики ХVІІ століття.

9. До духовної культури належать:

а) народні промисли;

б) житло будування, харчування, одяг, засоби пересування;

в) пізнання, моральність, виховання, форми суспільної свідомості.

10. Анімізм:

а) віра в надприродні властивості матеріальних речей;

б) віра в існування родинного зв’язку між групою людей і певним видом рослин чи тварин;

в) віра в різноманітних духів, душу як двійника тіла.

 

 

ВАРІАНТ № 6

1. Причини виникнення культури та особливості її класифікації

2. Схід і Захід як предмет культурологічного аналізу

3. Культура Стародавнього Риму

4. Стиль бароко у мистецтві (кінець XVII – початок XVIII)

5. Характерні риси та етапи розвитку європейської культури ХХ ст..

6. Будда:

а) принц Уельський;

б) принц Сіддхартха Гаутама;

в) Соломон Мудрий.

7. Нові специфічні жанри візантійської літератури:

а) житіє святих, хронопис;

б) автобіографічний нарис, часопис;

в) оповідь, літопис.

8. Аксіологічна функція культури означає:

а) можливість виробити ціннісні орієнтації людини, норми її поведінки; показує значущість або цінність того, що цінне в одній культурі, але можливо, не є таким в іншій;

б) процес розвитку і задоволення матеріальних і духовних потреб людини, її різноманітних здібностей;

в) можливість кожного індивідуума прилаштовуватись до існуючих у суспільстві оцінок і форм поведінки.

9. Тотемізм:

а) віра в надприродні властивості матеріальних речей;

б) віра в існування родинного зв’язку між групою людей і певним видом рослин чи тварин;

в) віра в різноманітних духів, душу як двійника тіла.

10. Провідні художні течії в культурі ХІХ століття:

а) бароко, імпресіонізм, символізм;

б) бароко, сентименталізм, ампір;

в) класицизм, романтизм, реалізм.

 

ВАРІАНТ № 7

1. Структура та функції культури

2. Культура Давнього Сходу

3. Основні художні течії ХІХ ст.: класицизм, романтизм, реалізм

4. Культура Відродження

5. Що є справжньою метою життя згідно вчення буддизму?

6. У добу Ренесансу культура асоціювалася:

а) з любов’ю до Бога;

б) з лицарством як культом доблесті;

в) з досконалістю та активізацією творчого потенціалу людини.

7. Найбільша єгипетська піраміда, перша із семи чудес світу:

а) піраміда Ехнатона в Ахетатоні;

б) піраміда Хеопса в Гізі;

в) піраміда Джосера в Сак карі.

8. Точка зору, поширена в добу Середньовіччя, яка спростовувала релігійний догмат і заборонялась церквою:

а) інквізиція;

б) єресь;

в) схоластика.

9. Французькі просвітителі пов’язували культуру з:

а) матеріальним виробництвом;

б) розумністю;

в) цивілізованістю.

10. Релігії Стародавньої Індії:

а) індуїзм, буддизм, іслам;

б) індуїзм, джайнізм, буддизм;

в) брахманізм, джайнізм, іслам.

 

ВАРІАНТ № 8

1. Предмет і основні завдання культурології

2. Циклічна парадигма розвитку культури

3. Культура Стародавнього Єгипту

4. Театральне мистецтво Греції

5. Культура ХІХ століття

6. Аксіологічна функція культури означає:

а) можливість виробити ціннісні орієнтації людини, норми її поведінки; показує значущість або цінність того, що цінне в одній культурі, але можливо, не є таким в іншій;

б) процес розвитку і задоволення матеріальних і духовних потреб людини, її різноманітних здібностей;

в) можливість кожного індивідуума прилаштуватися до існуючих у суспільстві оцінок і форм поведінки.

7. Період, який охоплює антична культура:

а) 3 тис. до н. е. – 5 ст. н.е.;

б) 11 тис. до н. е. – 476р. н. е.;

в) 3 тис. р. до н. е. – 146 р. н. е..

8. Епоха в культурі Західної і Центральної Європи, яка почалася в ХІV столітті в Італії і характеризувалася орієнтацією на античну мистецьку спадщину:

а) Середньовіччя;

б) Відродження;

в) Романтизм.

9. У добу Ренесансу культура асоціювалася:

а) з любов’ю до Бога;

б) з лицарством як культом доблесті;

в) з досконалістю та активізацією творчого потенціалу людини.

10. Боги римського пантеону:

а) Юпітер, Нептун, Амур, Плутон, Марс, Венера;

б) Зевс, Посейдон, Ерос, Аїд, Гера, Афродіта, Діоніс;

в) Сатурн, Плутон, Нептун, Венера, Юпітер, Марс.

 

 

ВАРІАНТ № 9

1. Особливості класифікації культури

2. Єдність етноетики, етноестетики і етнорелігії

3. Матеріальна культура первісного суспільства

4. Архітектура Стародавнього Єгипту

5. Романтизм в літературі та мистецтві

6. Фетишизм:

а) віра в надприродні властивості матеріальних речей;

б) віра в існування родинного зв’язку між групою людей і певним видом рослин чи тварин;

в) віра в різноманітних духів, душу як двійника тіла

7. Засновник даосизму як релігійно-філософського вчення Стародавнього Китаю:

а) Кун-Фу-Цзи;

б) Лао-Цзи;

в) Мо-Цзи

8. Рух за реформу католицької церкви та її догматів очолив:

а) католицький священик Мартін Лютер;

б) політичний діяч Мартін Лютер Кінг;

в) католицький чернець Томас Торквемада.

9. Особливості первісної культури:

а) толерантність, плюралізм, функціонування моральних,,рамок” як внутрішнього закону;

б) гомогенність, синкретизм, наявність системи табу;

в) гетерогенність, гуманність, релігійність.

10. Боги грецького пантеону:

а) Юпітер, Нептун, Амур, Плутон, Марс, Венера;

б) Зевс, Посейдон, Ерос, Аїд, Гера, Афродіта, Діоніс;

в) Сатурн, Плутон, Нептун, Венера, Юпітер, Марс.

 

ВАРІАНТ № 10

1. Характеристика основних категорій і понять культурології як науки

2. Мистецтво первісної людини

3. Елліністична культура

4. Культура доби Реформації

5. Стиль модернізму в європейській культурі ХІХ ст..

6. Найбільші боги Стародавнього Єгипту:

а) Ра, Осіріс, Атон;

б) Мардук. Ану, Енліль;

в) Брахма, Вішну, Шива.

7. Веди – це найдавніші релігійно-філософські пам’ятки:

а) Стародавнього Китаю;

б) Стародавнього Єгипту;

в) Стародавньої Індії.

8. Що в перекладі з латинської означає,,культура”:

а) спосіб оброблення землі;

б) правила поведінки у суспільстві;

в) рівень освіченості і вихованості людини.

9. Першого царя – засновника Риму, якого викормила вовчиця, звали:

а) Нерон;

б) Ромул;

в) Каракола.

10. Що таке мумія?

а) тіло людини яка загинула у піску;

б) забальзамоване тіло;

в) жертва богам.

 

 

ВАРІАНТ № 11

1. Походження і зміст поняття,,культура”.

2. Загальна характеристика і форми існування первісної культури

3. Культура Візантії

4. Своєрідність культури Просвітництва

5. Тенденції розвитку сучасної культури

6. Епос про Гільгамеша – це:

а) пам’ятка давньоіндійської літератури, релігійно-філософські коментарі Вед;

б) пам’ятка шумерської літератури, гімн славним діянням людини;

в) пам’ятка давньокитайської літератури, філософське вчення про норми і правила суспільного устрою.

7. Що таке мумія?

а) тіло людини яка загинула у піску;

б) забальзамоване тіло;

в) жертва богам.

8. Особливості первісної культури:

а) толерантність, плюралізм, функціонування моральних,,рамок” як внутрішнього закону;

б) гомогенність, синкретизм, наявність системи табу;

в) гетерогенність, гуманність, релігійність.

9. Епоха в культурі Західної і Центральної Європи, яка почалася в ХІV столітті в Італії і характеризувалася орієнтацією на античну мистецьку спадщину:

а) Середньовіччя;

б) Відродження;

в) Романтизм.

10. Найбільша єгипетська піраміда, перша із семи чудес світу:

а) піраміда Ехнатона в Ахетатоні;

б) піраміда Хеопса в Гізі;

в) піраміда Джосера в Сак карі.

 

ВАРІАНТ № 12

1. Функції культури

2. Первісні вірування

3. Середньовічна культура Західної Європи

4. Зміст і характер культури Відродження та Реформації

5. Які актуальні проблеми сучасності розв’язує світова культура

6. Нефертіті – це:

а) одне з божеств жіночого роду єгипетської міфології, дружини Осіріса;

б) давньоєгипетська цариця, дружина фараона Ехнатона;

в) єгипетський міфологічний символ жіночої краси, втілений невідомим автором у скульптурне зображення.

7. Термін,,культурологія” вперше з’явився в 1909 р. у роботах:

а) Л. Уайта;

б) О. Шпенглера;

в) В. Освальда.

8. Палеолітична Венера:

а) давньогрецька скульптура жінки з витонченими рисами;

б) стилізоване скульптурне зображення жінки в культурі первісного суспільства;

в) міфологічна богиня кохання

9. Месопотамська цивілізація знаходиться в долинах річок:

а) Хуанхе і Янцзи;

б) Ніл і Інд;

в) Тигр і Євфрат.

10. Принцип світогляду, в основі якого лежить переконання про безмежні можливості людини, її здатність до досконалості, людяність:

а) гуманізм;

б) антропоцентризм;

в) геоцентризм.

 

ВАРІАНТ № 13

1. Еволюція поглядів на культуру

2. Релігійно-міфологічні особливості культур Стародавнього Сходу

3. Філософія і наука в грецькій культурі

4. Мистецтво в епоху Просвітництва

5. Становлення модернізму

6. Термін,,культурологія” вперше з’явився в 1909 р. у роботах:

а) Л. Уайта;

б) О. Шпенглера;

в) В. Освальда.

7. Палеолітична Венера:

а) давньогрецька скульптура жінки з витонченими рисами;

б) стилізоване скульптурне зображення жінки в культурі первісного суспільства;

в) міфологічна богиня кохання.

8. Месопотамська цивілізація знаходиться в долинах річок:

а) Хуанхе і Янцзи;

б) Ніл і Інд;

в) Тигр і Євфрат.

9. Принцип світогляду, в основі якого лежить переконання про безмежні можливості людини, її здатність до досконалості, людяність:

а) гуманізм;

б) антропоцентризм;

в) геоцентризм.

10. Анімізм:

а) віра в надприродні властивості матеріальних речей;

б) віра в існування родинного зв’язку між групою людей і певним видом рослин чи тварин;

в) віра в різноманітних духів, душу як двійника тіла.

 

ВАРІАНТ № 14

1. Предмет, функції культури

2. Релігійно-етичні вчення Китаю

3. Елліністична культура

4. Культура епохи Відродження

5. Основні риси і напрямки культури Нового і Новітнього часів

6. Анімізм:

а) віра в надприродні властивості матеріальних речей;

б) віра в існування родинного зв’язку між групою людей і певним видом рослин чи тварин;

в) віра в різноманітних духів, душу як двійника тіла.

7. Месопотамська цивілізація знаходиться в долинах річок:

а) Хуанхе і Янцзи;

б) Ніл і Інд;

в) Тигр і Євфрат.

8. Палеолітична Венера:

а) давньогрецька скульптура жінки з витонченими рисами;

б) стилізоване скульптурне зображення жінки в культурі первісного суспільства;

в) міфологічна богиня кохання

9. Що таке мумія?

а) тіло людини яка загинула у піску;

б) забальзамоване тіло;

в) жертва богам.

10. Найбільші боги Стародавнього Єгипту:

а) Ра, Осіріс, Атон;

б) Мардук. Ану, Енліль;

в) Брахма, Вішну, Шива.

 

 

ВАРІАНТ № 15

1. Культура як об’єкт наукового аналізу

2. Визначення категорії культури

3. Культура Стародавньої Месопотамії

4. Культура епохи Відродження

5. Культура епохи Реформації

6. Будда:

а) принц Уельський;

б) принц Сіддхартха Гаутама;

в) Соломон Мудрий.

7. Найбільша єгипетська піраміда, перша із семи чудес світу:

а) піраміда Ехнатона в Ахетатоні;

б) піраміда Хеопса в Гізі;

в) піраміда Джосера в Сак карі.

8. Епоха в культурі Західної і Центральної Європи, яка почалася в ХІV столітті в Італії і характеризувалася орієнтацією на античну мистецьку спадщину:

а) Середньовіччя;

б) Відродження;

в) Романтизм.

9. Особливості первісної культури:

а) толерантність, плюралізм, функціонування моральних,,рамок” як внутрішнього закону;

б) гомогенність, синкретизм, наявність системи табу;

в) гетерогенність, гуманність, релігійність

10. Що таке мумія?

а) тіло людини яка загинула у піску;

б) забальзамоване тіло;

в) жертва богам.

 

ВАРІАНТ № 16

1. Походження і зміст поняття,,культура”.

2. Первісні вірування

3. Філософія і наука в грецькій культурі

4. Культура епохи Відродження

5. Культура епохи Реформації

6. Найбільші боги Стародавнього Єгипту:

а) Ра, Осіріс, Атон;

б) Мардук. Ану, Енліль;

в) Брахма, Вішну, Шива.

7. Принцип світогляду, в основі якого лежить переконання про безмежні можливості людини, її здатність до досконалості, людяність:

а) гуманізм;

б) антропоцентризм;

в) геоцентризм.

8. Палеолітична Венера:

а) давньогрецька скульптура жінки з витонченими рисами;

б) стилізоване скульптурне зображення жінки в культурі первісного суспільства;

в) міфологічна богиня кохання

9. Що таке мумія?

а) тіло людини яка загинула у піску;

б) забальзамоване тіло;

в) жертва богам.

10. Фетишизм:

а) віра в надприродні властивості матеріальних речей;

б) віра в існування родинного зв’язку між групою людей і певним видом рослин чи тварин;

в) віра в різноманітних духів, душу як двійника тіла

 

ВАРІАНТ № 17

1. Предмет і основні завдання культурології

2. Культура Давнього Сходу

3. Культура Стародавнього Риму

4. Елліністична культура

5. Європейська культура ХІХ століття

6. Комунікативна функція культури означає:

а) милування, естетичне задоволення;

б) задоволення матеріальних і духовних потреб індивіда;

в) забезпечення процесу обміну інформацією між людьми за допомогою знаків і знакових систем.

7. Палеолітична Венера:

а) давньогрецька скульптура жінки з витонченими рисами;

б) стилізоване скульптурне зображення жінки в культурі первісного суспільства;

в) міфологічна богиня кохання.

8. Месопотамська цивілізація знаходиться в долинах річок:

а) Хуанхе і Янцзи;

б) Ніл і Інд;

в) Тигр і Євфрат.

9. До матеріальної культури належать:

а) матеріальні блага, засоби їх виробництва;

б) сукупність людських знань;

в) науку, право, мистецтво, мораль.

10. Неспецифічні форми культурної практики (повсякденний пласт культури):

а) мистецтво, наука, релігія;

б) приватне життя, шлюбні стосунки, практичні знання, побутова етика;

в) наука, економіка, політика.

ВАРІАНТ № 18

1. Стилі бароко і класицизму у літературі і мистецтві

2. Взаємозв’язки різних тлумачень культури

3. Індо-буддійська культурна традиція

4. Елліністична культура

5. Характерні риси та етапи розвитку європейської культури ХХ ст..

6. У добу Ренесансу культура асоціювалася:

а) з любов’ю до Бога;

б) з лицарством як культом доблесті;

в) з досконалістю та активізацією творчого потенціалу людини.

7. Період, який охоплює антична культура:

а) 3 тис. до н. е. – 5 ст. н.е.;

б) 11 тис. до н. е. – 476р. н. е.;

в) 3 тис. р. до н. е. – 146 р. н. е..

8. Рух за реформу католицької церкви та її догматів очолив:

а) католицький священик Мартін Лютер;

б) політичний діяч Мартін Лютер Кінг;

в) католицький чернець Томас Торквемада

9. Першого царя – засновника Риму, якого викормила вовчиця, звали:

а) Нерон;

б) Ромул;

в) Каракола.

10. Найбільша єгипетська піраміда, перша із семи чудес світу:

а) піраміда Ехнатона в Ахетатоні;

б) піраміда Хеопса в Гізі;

в) піраміда Джосера в Саккарі.

 

 

ВАРІАНТ № 19

1. Функції культури

2. Релігійно-міфологічні особливості культур Стародавнього Сходу

3. Елліністична культура

4. Культура епохи Відродження

5. Європейська культура ХІХ століття

6. Найбільші боги Стародавнього Єгипту:

а) Ра, Осіріс, Атон;

б) Мардук. Ану, Енліль;

в) Брахма, Вішну, Шива

7. Період, який охоплює антична культура:

а) 3 тис. до н. е. – 5 ст. н.е.;

б) 11 тис. до н. е. – 476р. н. е.;

в) 3 тис. р. до н. е. – 146 р. н. е..

8. Історико-культурні періоди первісної доби, позначені провідним використанням у господарському певних матеріалів:

а) дикість, варварство, цивілізація;

б) палеоліт, мезоліт, неоліт;

в) кам’яний, бронзовий, залізний

9. До матеріальної культури належать:

а) матеріальні блага, засоби їх виробництва;

б) сукупність людських знань;

в) науку, право, мистецтво, мораль

10. Характер культури за походженням:

а) біологічний;

б) соціальний;

в) природний.

 

ВАРІАНТ № 20

1. Методи дослідження культурології

2. Релігійні уявлення, мистецтво первісної людини

3. Культура Стародавнього Риму

4. Культура Відродження

5. Культура ХІХ століття

6. Фетишизм:

а) віра в надприродні властивості матеріальних речей;

б) віра в існування родинного зв’язку між групою людей і певним видом рослин чи тварин;

в) віра в різноманітних духів, душу як двійника тіла

7. Веди – це найдавніші релігійно-філософські пам’ятки:

а) Стародавнього Китаю;

б) Стародавнього Єгипту;

в) Стародавньої Індії.

8. Особливості первісної культури:

а) толерантність, плюралізм, функціонування моральних,,рамок” як внутрішнього закону;

б) гомогенність, синкретизм, наявність системи табу;

в) гетерогенність, гуманність, релігійність

9. Месопотамська цивілізація знаходиться в долинах річок:

а) Хуанхе і Янцзи;

б) Ніл і Інд;

в) Тигр і Євфрат.

10. Сутність концепції циклічного розвитку культури культурно-історичних коловоротів):

а) розвиток світової культури як зрілість людського роду;

б) розвиток людства як співіснування локальних, незалежних один від одного соціокультурних типів (культур);

в) розвиток культури будь-якого народу як перехід від варварства до цивілізації

 

 

<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
График изучения модулей | Психологія
Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-06-29; Просмотров: 1033; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.336 сек.