КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Функціоналістський та конфліктологічний підходи 25 страница
Саме такі труднощі й нюанси вироблення і розуміння вражень змушують порушувати питання про щирість і розглядати його як проблему.
< Попередня ЗМІСТ Наступна >
Украинская Баннерная Сеть Украинская Баннерная Сеть
Постройте свой пляж! Лучшая браузерная игра 2011! Красивая стратегия для самых умных игроков! В Украине по этой диете худеют звезды Попробуйте и Вы лучшую диету 2010. От 10 кг в неделю... Компьютер Вам больше НЕ ПОНАДОБИТСЯ Коммуникатор, который заменит Вам телефон и...
Нажмите на фото и через 30 минут Вы бросите курить! Гарантируем Вам - 25 кадр поможет!
ЖМИТЕ! Видео, которое изменит Вашу жизнь к ЛУЧШЕМУ! Испытываете финансовые трудности?
Они наступают! Космос бескрайний, но убежать не сможет никто!
Заработайте своим умом Играйте с нами! Отслеживайте сделки успешных трейдеров
Все о торгах на бирже Расскажем о бирже доступным языком!
Наши партнерские программы это позволяют! У Вас есть друзья? Заработайте на этом!
Фотоальбомы и фотоархивы Все впечатления в одном месте Широкий выбор Доставка
В ЭТИХ ЧУЛКАХ Он у Ваших ног! КАПИТУЛЯЦИЯ ЗАСТЕНЧИВОСТИ!
Обучающий видеурок! Смотрите сами, как "делать" деньги! За один день 184$! Э
© Перша українська електронна бібліотека підручників © 2011 admin{aт}pidruchniki.com.ua
Украинская Баннерная Сеть Украинская Баннерная Сеть Украинская Баннерная Сеть
Дисципліни Головна Банківська справа БЖД Бухоблік та Аудит Географія Екологія Економіка Етика та Естетика Інвестування Історія Культурологія Маркетинг Медицина Менеджмент Педагогіка Політологія Політекономія Право Природознавство Психологія Релігієзнавство Риторика Соціологія Страхова справа Філософія Фінанси Правила користування
Украинская Баннерная Сеть
Узнать уровень Вашего зрения ПРОСТО! Прямо сейчас Нажмите на картинку...
Жмите и СМОТРИТЕ на 25 кадр! Английский покорится Вам за 10 дней
Не имеет аналогов! Первая РЕАЛЬНАЯ диета с потрясающим результатом!
Бросить курить Вам поможет исключительно только 25 кадр! Бросить курить легко! Результат поражает!
По - другому просто не может быть! Обещаем! После просмотра ролика Вы бросите курить!
Головна Соціологія Соціологія - Макеєв С.О.
< Попередня ЗМІСТ Наступна >
Атрибути соціального театру
Для своєї нетрадиційної соціологічної моделі Е. Гоффман використав театральну термінологію. Він веде мову про акторів і глядачів, шаблони і ролі, сцену і лаштунки, драматургійні засоби і драматургійну майстерність.
Соціальне життя, за театральною версією, розглядається як послідовне поєднання мінідрам, адже кожна соціальна взаємодія — це певний вид спектаклю з його власними правилами. Спектакль — уся діяльність індивіда, яка відбувається протягом тривалого часу перед колом спостерігачів і впливає на них, а також зазнає зворотного впливу. Під час спектаклю індивід цілеспрямовано чи мимоволі використовує виражальні засоби стандартного виду — особливе оточення, певну зовнішність і манеру поведінки, які формують "обличчя" спектаклю.
Протягом більшості наших соціальних обмінів ми перебуваємо "на сцені у своєрідній п'єсі". Ми взагалі актори, які повинні дотримуватися сценарію, передбаченого в основних рисах суспільством через рольові приписи. Суспільство розподіляє ролі та нагороджує нас за сумлінне або карає за погане виконання їх. Індивід як соціальний актор творить своє життя. Він відповідальний та вільний суб'єкт свого життя, тому наскільки вдало воно складається, залежить і від його драматургійних здібностей. Е. Гоффман найчастіше називає індивіда виконавцем {performer), оскільки той виконує певну роль і справляє своїми виражальними діями певне враження. Актор дає виставу перед публікою (або глядачами, аудиторією). У театральній моделі остання посідає центральне місце: по-перше, без публіки театр взагалі не існує; по-друге, вона має велику владу над результатом рольової гри, адже успіх театру визначається тим, схвалить чи не схвалить публіка спектакль, виконання і той образ ролі, який створив актор.
Виконання розглядається як активність певного учасника за певних обставин взаємодії, яка має на меті певним чином вплинути на інших учасників. Партія, або шаблон, — це наперед визначений склад дій, які розгортаються в процесі виконання і можуть виконуватися актором за інших обставин. Соціальна роль — приведення до дії прав і обов'язків, пов'язаних з певним статусом. Соціальна роль містить одну або кілька партій, і кожну з них виконавець може зіграти за низки обставин перед аудиторією одного і того самого типу.
Відомо, що в театрі спектакль завжди виконується театральною трупою. У повсякденному житті також часто не окремі індивіди виступають перед глядачами, а двоє і більше, тобто команда. Команда — це будь-який набір індивідів, які кооперуються щодо постановки окремих повсякденних діяльностей. У цьому разі індивід діє не як самостійний і незалежний виконавець, а як член команди (сім'ї, компанії друзів, професійної групи, клубу, спортивної команди), виконуючи обов'язкову, приписану йому роль, дотримуючись лінії поведінки команди, а не власної. Усі ми граємо спеціалізовані, парні ролі в сім'ї (наприклад, батьків і дітей, брата і сестри, чоловіка і дружини), у колі друзів, серед сторонніх (водій і пасажир, покупець і продавець), на роботі, у школі тощо.
Кожний спектакль має просторове оформлення — сцену, де виконавець і його партнери грають свої партії перед глядачами, і залаштунковий простір, де актори відпочивають і готують виставу.
Отже, театральна модель повсякденності Б. Гоффмана є досить переконливою, оскільки він детально аналізує всі атрибути театру, знаходячи їх аналоги у повсякденному житті. Теорія пробуджує уяву, надає соціологічного змісту поняттям театрального лексикону, залучаючи їх до повсякденної мови людей.
Звернімося детальніше до авторського аналізу соціальної взаємодії за допомогою наведених атрибутів.
< Попередня ЗМІСТ Наступна >
Украинская Баннерная Сеть Украинская Баннерная Сеть
Самые известные Украинки худеют именно так Диета, которой нет равных в мире! Здесь Вы купите этот фотоаппарат наиболее выгодно! Nikon D90 kit Матрица 12.3 млн. пикселей... Только в Price.ua Узнайте самую низкую цену на автомобильные...
САМОСТОЯТЕЛЬНОЕ отбеливание без вреда для эмали! 250.00 грн Налет от КОФЕ и СИГАРЕТ?
Многопользовательская браузерная онлайн игра "Осколки снов" На осколках прошлой жизни предстоит научиться жить
Нажмите на картинку и Вы моментально бросите курить! Через 30 минут сигареты станут не нужны! Метод здесь
Нажмите на картинку и Вы сразу бросите курить! Проверено! Желание выкурить сигарету пропадёт навсегда!
Как отучить человека от злоупотребления алкоголем У Вас пьет сын?
Самый простой способ сбросить лишний вес за считанные дни Убираем всего один продукт из рациона и худеем на 15 кг
Только нажмите на картинку и Вы забудете обо всем Самая популярная ИГРА 2011 года!
Нажмите на ФОТО и грудь вырастет на 2 размера Упражнения можно делать даже перед телевизором
Atlantic КОЛЛЕКЦИЯ 2010 ЛЮБИМОЕ нижнее белье!
© Перша українська електронна бібліотека підручників © 2011 admin{aт}pidruchniki.com.ua
Украинская Баннерная Сеть Украинская Баннерная Сеть Украинская Баннерная Сеть
Дисципліни Головна Банківська справа БЖД Бухоблік та Аудит Географія Екологія Економіка Етика та Естетика Інвестування Історія Культурологія Маркетинг Медицина Менеджмент Педагогіка Політологія Політекономія Право Природознавство Психологія Релігієзнавство Риторика Соціологія Страхова справа Філософія Фінанси Правила користування
Украинская Баннерная Сеть
Как нужно драться на улице Рассекречены способности человека
ЖМИТЕ на картинку! 25 кадр СДЕЛАЕТ невозможное Заговорите НА АНГЛИЙСКОМ через 7 дней!
Уличный способ накачать мышцы Никаких нагрузок и химии
25 кадр ЗАВОРАЖИВАЕТ! Нажмите и смотрите Английский покорится Вам за 10 дней
В ажурных чулках Вы - Самый "СЛАДКИЙ" ПОДАРОК
Головна Соціологія Соціологія - Макеєв С.О.
< Попередня ЗМІСТ Наступна >
"Обличчя" спектаклю
Протягом кожного спектаклю індивід мимоволі чи навмисно використовує стандартне виражальне оснащення, яке Б. Гоффман називає важким для перекладу українською мовою словом "front" (фасад, перед, обличчя). Це та частина спектаклю індивіда, яка допомагає глядачам визначити ситуацію. З конкретною метою використовуються типові, загальноприйняті частини "обличчя". Оточення, художнє оформлення спектаклю (setting) — це та частина "обличчя", що містить меблі, декорації, їх розташування у просторі та допоміжні предмети (тенісна ракетка, букет квітів, набір професійних інструментів тощо). Нерідко певне оточення є обов'язковою складовою вистави, без нього виконавець не може розпочати гру, наприклад: військовий парад — без військової техніки, екскурсію — без музею, придбання покупок — без магазину і товарів. Більшість професійних діяльностей потребують специфічного оточення (лікарня, школа, магазин, завод тощо).
Поняття "personal front" (особистий фасад, персональне обличчя) вживають, щоб позначити інші предмети виражального оснащення, які ми найчастіше ідентифікуємо з виконавцем. Наше "персональне обличчя" становлять стать, вік, національні ознаки; одяг, зачіска, косметика; знаки розрізнення за посадою чи званням; комплекція, зріст, осанка; вираз обличчя, хода, жести, стиль мовлення. Деякі з цих сигнальних засобів, наприклад стать і вік, відносно постійні ft протягом певного часу не варіюють від однієї ситуації до іншої. Інші виражальні засоби (жести, вираз обличчя) рухливі та можуть багато разів змінюватися протягом спектаклю.
Іноді у "персональному обличчі" розрізняють зовнішній вигляд {appearance) і спосіб дій {manner). Зовнішність свідчить про соціальні статуси виконавця. Спосіб дій інформує глядача про інтеракційну роль, яку актор має намір грати в наступній ситуації. Так, зарозумілий, агресивний характер дій може справити враження, що виконавець хоче бути лідером, який організовує взаємодію і впливає на її перебіг. М'яка, перепрошуюча манера поведінки справляє враження, що виконавець має намір наслідувати ініціативу, приклад інших. Звичайно ми очікуємо узгодженості між зовнішністю і способом дій. Майстерно керуючи ними, ми намагаємося постати перед партнерами і глядачами під час різноманітних соціальних взаємодій у найсприятливішому світлі* Готуючись до зустрічі, бажаємо створити таке "персональне обличчя", яке максимально відповідатиме конкретній ситуації взаємодії та очікуванням конкретної аудиторії і справлятиме добре враження.
Одяг — звичайна складова повсякдення — є предметом соціологічного дослідження Б. Гоффмана. Дотримуючись драматур-гійної моделі, він стверджує, що одяг, у який ми зараз вдягнені, не випадковий. Ми маємо певну думку про себе, про те, що ми собою являємо. Через одяг повідомляємо іншим деякі аспекти цієї Я-концепції. Обираючи і приміряючи в магазині одяг, ми почуваємося в деяких речах комфортно, в інших — ні. Одяг, який дає відчуття зручності, збігається деякою мірою з "реальним Я", відповідає певній інтегральній думці, яку ми маємо про себе. Проте одяг не лише щось розповідає іншим про нашу Я-концепцію, він є також костюмом соціального актора, через який ми повідомляємо іншим про нашу соціальну ідентичність. Для безконфліктного спілкування потрібно, щоб ніхто не помилявся щодо соціального статусу партнера. За допомогою одягу людина інформує оточуючих про різні складові свого соціального статусу, такі як вік, стать, професія, відносний достаток. З роками одяг та імена змінюються відповідно до наших статусних (вікових, професійних) змін. Наприклад, "Іринка" стає "Ірою" — "Іриною" — "пані Оксамитною". її одяг набуває змін — від дитячих повзунків до шкільної форми, студентської футболки, ділового костюма. Одяг допомагає визначити мінливі статуси.
Отже, одяг дає змогу індивіду зробити повідомлення про свій соціальний статус і визначити соціальну ідентичність інших, правлячи за натяк для взаємодії. Завдяки повідомленню одягом ми знаємо, що нас очікує в окремих ситуаціях. Так, міліцейська форма або білий халат невербально повідомляють про професійну ідентичність міліціонера і лікаря. Підлітки часто демонструють свою належність до певної групи екзотичними зачісками, татуюваннями, значками тощо. Тоді "свої" легко розпізнають їх як членів братства, а "чужі", орієнтуючись на символи, готуються до спілкування та дії.
Одяг, певні символи, весь зовнішній вигляд повідомляють інформацію, яка готує нас до взаємодії. Якщо, відчинивши двері незнайомцю, я побачу:
1) людину в чорній масці з ножем у руці — наступної миті я намагатимуся зачинити двері або покликати на допомогу;
2) виснажену, знедолену жінку — я очікуватиму на прохання про допомогу;
3) імпозантного чоловіка в діловому костюмі — припускатиму, що це діловий партнер мого батька.
Ця моя перша реакція зумовлена минулим досвідом і соціальними стереотипами, засвоєними в дитинстві з розповідей батьків, дитячих "страшилок", телепередач тощо. Однак одяг людини, яка стоїть перед моїми дверима, може дезінформувати мене. Наприклад, діловий костюм поважного чоловіка може маскувати наміри злодія, бідно одягнена жінка простягне загублений мною гаманець, людина в масці може виявитися добрим приятелем, який спробував так безглуздо пожартувати зі мною.
Наші повсякденні взаємодії послідовні, один спектакль іде за іншим. Така послідовність соціальних ситуацій (сімейний сніданок, потім університетські заняття, спортивний клуб, вечірка) часто передбачає зміну зовнішнього вигляду, оскільки "персональне обличчя" є інтегральною частиною нашого подання себе. Ми одягаємо уніформу або діловий костюм, щоб показати іншим (і собі, можливо, також), що ми є індустріальними робітниками або бізнесменами. Щоб продемонструвати, що ми готові відпочивати, можемо взутися у лижні черевики, тенісні туфлі або капці.
< Попередня ЗМІСТ Наступна >
Украинская Баннерная Сеть Украинская Баннерная Сеть
Вы не поверите, как ДЕШЕВЕЕТ техника! Новейшие фотоаппараты по "приземленным" ценам!... Реально работает! Стоит 260 грн Новая методика похудения для полных женщин Посмотрев этот ролик, Вы забудете о курении навсегда! Это невероятно! 25 кадр избавит вас от тяги к...
Ведите торговый дневник и получайте от этого доход! Фиксируйте все свои успешные сделки!
Этот смартфон ждали ВСЕ Лучший выбор по лучшим ЦЕНАМ в Украине
Нажмите на фото! Вы будете в восторге! Через 30 минут от Табака Вас будет тошнить!
Пистолет Beretta Px4 Storm (5.8078) 1416.00 грн Вы только всмотритесь в него! Страшно будет ВСЕМ!
Рейтинг самых популярных игр Эти игры сейчас на топовых позициях
Смартфон, ВЗВОЛНОВАВШИЙ всю Украину Убедитесь в этом сами!
Питание ЧЕМПИОНА Для разных видов СИЛОВОГО спорта
Лига Героев Прекрасные дамы
Всего за 260 грн! Избавьтесь от жира навсегда!
© Перша українська електронна бібліотека підручників © 2011 admin{aт}pidruchniki.com.ua
Украинская Баннерная Сеть Украинская Баннерная Сеть Украинская Баннерная Сеть
Дисципліни Головна Банківська справа БЖД Бухоблік та Аудит Географія Екологія Економіка Етика та Естетика Інвестування Історія Культурологія Маркетинг Медицина Менеджмент Педагогіка Політологія Політекономія Право Природознавство Психологія Релігієзнавство Риторика Соціологія Страхова справа Філософія Фінанси Правила користування
Украинская Баннерная Сеть
Таких удивительных результатов нет ни у одной диеты Названа лучшая диета 2011 года
Просто нажмите и посмотрите как зарабатывают! Живая лента биржевиков! Всё на виду!
Удары для "дворовых разборок" Побеждайте мгновенно!
Нажмите на картинку и сигареты будут Вам противны! 25 кадр заставит Вас бросить курить!
Быстрый тест на зрение Расплывается картинка? - Проверить зрение...
Головна Соціологія Соціологія - Макеєв С.О.
< Попередня ЗМІСТ Наступна >
Соціальні сцени
Чітко дотримуючись театральної моделі, Е. Гоффман аналізує просторове оформлення міжособистісних взаємодій. Кожний спектакль просторово пов'язаний з певним простором (region) — "місцем, яке деякою мірою обмежене бар'єрами для сприйняття". Ці місця різняться мірою обмеження комунікації і відповідно засобами комунікації. Так, товсті скляні панелі можуть ізолювати цей простір щодо слухового сприйняття, але не візуального, і навпаки, тонкі непрозорі ширми обмежують візуальне, але не слухове сприйняття.
Місце, де присутні глядачі й відбувається інтеракційний спектакль, відоме як передня сцена (frontstage). У такому місці розташовують художнє оформлення, реквізит спектаклю. Сцена може бути формальною і фіксованою (як церква, шкільний клас, кабінет лікаря, офіс), коли спектаклі офіційно визначені, підпорядковані затвердженим правилам, задані офіційними ролями (лекція професора перед студентами в аудиторії, обслуговування продавцем покупця в магазині, огляд пацієнта лікарем у кабінеті), або мінливою і мобільною (вулиця, пляж, дорога), якщо спектаклі випадкові та мінливі (вуличний мітинг, прогулянка відпочиваючих уздовж пляжу). Часто на одній і тій самій сцені може відбуватися кілька одночасних вистав. Наприклад, п'ять груп відпочиваючих на пляжі, одночасне обслуговування трьох клієнтів в офісі, паралельні діалоги кількох пар покупців і продавців у магазині. На сцені у присутності інших людей виконавець виразно підкреслює вигідні йому аспекти своєї діяльності, а факти, здатні дискредитувати потрібне йому враження, приховує за лаштунками сцени.
Залаштункова сфера {backstage) звичайно недоступна глядачам. Тут виконавці соціальних ролей можуть бути захищені від інших акторів і підготуватися до наступного спектаклю; людина може відпочити, скинувши своє "обличчя", обміркувати попередні та планувати наступні соціальні зустрічі, готувати себе до нових вистав, використовуючи косметику, відповідний одяг, надаючи елегантності зовнішньому вигляду. Тут сценічні опори й елементи "персонального обличчя" можуть зберігатись як склад повного репертуару дій і характерів; з метою виявлення недоліків ретельно досліджуються одяг та інші частини зовнішнього образу. Якщо спектакль виконується не одним актором, а командою, то її члени разом розділяють лаштунки, підтримуючи один одного у збереженні секретів їхньої спільної стратегії показу себе назовні. Тут команда може "програти" спектакль, виявляючи огріхи виразів, а ненадійні члени команди можуть бути усунені від участі у виставі.
Актори завжди пам'ятають, що контроль за лаштунками відіграє важливу роль у перевірці щирості індивіда або команди. Тому, як правило, глядачів сюди не допускають. Проте сцена може бути оберненою: одна і та сама сфера в один момент часу є сценою, а в інший — залаштунковою зоною. Наприклад, дім, у якому немає столової кімнати. Кухня звичайно є закулісною сферою — місцем, де готують страви, які приносять на основну сцену, — до обідньої кімнати. Якщо такої немає, гостей приймають на кухні, яка із залаштункової зони перетворюється на сцену. Команди
Насамперед Б. Гоффман розглядає спектакль окремого індивіда. Проте у виставі зайнятий звичайно ансамбль виконавців. Б. Гоффман розрізняв індивіда і його спектакль, з одного боку, і повний склад учасників та взаємодії в цілому — з іншого.
Автор вживає поняття "команда" (team) щодо будь-якого набору індивідів, які є співробітниками у постановці окремих повсякденних діяльностей, щоб справляти і підтримувати спільне враження у глядачів. Команда — це група, але не щодо соціальної структури чи соціальної організації, а скоріше щодо взаємодії чи серії взаємодій, у яких зберігається відповідне визначення ситуації. Соціальні спектаклі часто ставляться командами, такими як чоловік і дружина, які зустрічають гостей у своєму домі; лікар і медсестра, які консультують пацієнта; експерт, який веде розмову від імені фірми з клієнтом в офісі, тощо. Спектакль команди відображає більшою мірою характеристики завдання, а не характеристики виконавця. Так, коли чоловік і дружина вперше з'являються перед незнайомими людьми, дружина може демонструвати більше шанобливої субординації до волі та думки чоловіка, ніж коли вони наодинці або серед давніх друзів. На людях вона виконує підлеглу роль, а наодинці, можливо, домінантну. В спектаклі кожний член подружньої команди грає специфічну роль, справляючи враження, якого від них чекає нова аудиторія.
Кожний член команди грає у ній певну роль і почувається 2 частиною. Команда колективно визначає ситуацію, але думки її членів не обов'язково збігаються, однак спектакль буде ефективним лише тоді, коли члени команди обмінюватимуться думками та поглядами щодо майбутнього спектаклю і доходитимуть консенсусу, щоб виробити єдину лінію поведінки. Розбіжності й секрети команди мають приховуватися, цього потребує мета взаємодії, тому команда дещо схожа на таємне товариство.
У процесі керування враженням соціальні партнери звичайно обмінюються оцінками і визначеннями ситуації взаємодії. Як правило, визначення ситуації різними учасниками має бути взаємоприйнятним, для того щоб публіка не стала свідком відкритого протистояння їх. Під час зустрічей партнери розраховують на співпрацю щодо утвердження групового визначення ситуації за допомогою: тамування щирих, безпосередніх почуттів; пропозиції погляду на ситуацію, прийнятного для інших; приховування власних бажань; утвердження групових, загальновизнаних цінностей; прийняття тимчасової згоди, коли кожний учасник не втручається у справи, важливі для інших, але такі, що безпосередньо його не торкаються; взаємної згоди щодо мети взаємодії та спільного для всіх визначення ситуації; взаємного уникнення відкритого конфлікту.
Виконання цих умов забезпечує досягнення "робочого консенсусу" у взаємодії. Його зміст змінюється залежно від конкретної ситуації, але перелік складових "робочого консенсусу" залишається незмінним.
< Попередня ЗМІСТ Наступна >
Украинская Баннерная Сеть Украинская Баннерная Сеть
Новая методика похудения, 260 грн Очень быстро убрать жир на бедрах Если Вы не знаете эту игру, значит, Вы "отстали от жизни"! Самая популярная игра современности! Названа лучшая диета десятилетия Уникальный способ похудеть за неделю на 10 кг!...
Сэкономьте свои деньги и время с помощью торгового дневника Мечтаете создать свой БИЗНЕС?
Как не допустить, чтобы он перешел в запой Алкоголизм "выходного дня"
НАЖМИТЕ на картинку - Мышц станет больше вдвое! Результат не заставит себя ждать!
Питание для спортсменов Улучшение СИЛОВЫХ показателей, восстановление организма
Стратегия, которая не надоест! Игроки просто в восторге от игры!
Canon EOS 500D Kit - такого качества Вы еще не видели Наступило начало НОВОЙ ЭПОХИ фототехники
Всего 2 продукта провоцируют набор веса! Откажитесь от них и быстро похудеете
"FOREX MMCIS group" 100$ + MMCIS = 1 000 000$!
Пивной алкоголизм Лечение в домашних условиях
© Перша українська електронна бібліотека підручників © 2011 admin{aт}pidruchniki.com.ua
Украинская Баннерная Сеть Украинская Баннерная Сеть Украинская Баннерная Сеть
Дисципліни Головна Банківська справа БЖД Бухоблік та Аудит Географія Екологія Економіка Етика та Естетика Інвестування Історія Культурологія Маркетинг Медицина Менеджмент Педагогіка Політологія Політекономія Право Природознавство Психологія Релігієзнавство Риторика Соціологія Страхова справа Філософія Фінанси Правила користування
Украинская Баннерная Сеть
НАЖМИТЕ на картинку и ГРУДЬ начнёт РАСТИ! Упражнения УВЕЛИЧАТ Вашу грудь в 2 раза!
Нажмите на картинку, чтобы подобрать ПРИЧЁСКУ Подбор ПРИЧЁСО К за 1 минуту
Кликните на фото Самый удобный заработок
Эта игра станет Вашим вторым "другом" Будьте законным правителем своего города
За каждого активного участника, "приведенного" Вами, платим деньги Мы разработали для Вас выгодную партнерскую программу!
Головна Соціологія Соціологія - Макеєв С.О.
< Попередня ЗМІСТ Наступна >
Драматургійні проблеми взаємодії
Значну увагу Б. Гоффман приділяє аналізові драматургійних проблем взаємодії і технік управління враженнями щодо не-конфліктних стосунків і підтримання соціального порядку. Він виділяє деякі принципові типи руйнування спектаклю і зазначає, що техніки керування враженням функціонують саме для того, щоб їх уникнути. До найпоширеніших форм руйнування вистави належать ненавмисні жести, недоречні вторгнення, помилки і "сцени". У побутовій мові ці руйнування (disruptions) часто називають інцидентами. Коли має місце інцидент, реальність, організована акторами, опиняється під загрозою. Реагуючи на ситуацію, її виконавці хвилюються, бентежаться, нервують тощо. Виконавці можуть відчути, що "на них немає лиця". Коли такі симптоми збентеження або схвильованості стають явними для інших, реальність, підтримувана спектаклем, має бути реорганізована, оскільки перед глядачами постає образ людини без маски, її справжній характер, а не той, який вона проектувала.
Щоб відвернути небезпеку інциденту і бентеження, що супроводжує його, всі учасники взаємодії повинні мати певні властивості та виявляти їх у практиках, якими користуються для збереження спектаклю. Такі властивості й практики розглядаються у двох напрямах: оборонні заходи, якими послуговуються актори, щоб зберегти спектакль, та запобіжні заходи, які використовують глядачі, щоб допомогти виконавцям у збереженні їхньої вистави.
Дата добавления: 2017-02-01; Просмотров: 63; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |