Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Одяг санкюлотів

Демократизація естетичного ідеалу і костюма під впливом Великої французької революції 1789 року

 

Велика французька революція 1789 р. закріпила у Франції перемогу капіталістичних відносин над феодальними. Саме цей ідеал з'явився одним з основних джерел формоутворення костюма. Насамперед це позначається в значному спрощенні асортиментів шитих виробів, тканин, прикрас, у появі динамічних форм і сміливого колірного рішення. З костюма йдуть шовк, парча, оксамит, дорогі мережива і прикраси, каркасна основа, перуки.

 

В одязі революціонерів - санкюлотів відбивається прагнення до простоти, зручності, лаконічності форм. Відчутно вплив народного костюма. Великого значення набуває символіка кольору, що несе революційно-патріотичні ідеї.

 

Чоловічий костюм складається з:

карманьйоли – короткої куртки, надягнутої поверх білої сорочки;

довгих синіх панталон, оброблених червоною тасьмою;

червоного фригийского ковпака з національною кокардою;

на шиї - кольоровий вільно зав'язаний шарф-краватка.

Під карманьолу надягали короткий жилет (рис. 10.1).

У холодну погоду зверху носили плащ упелянд із товстого сірого або коричневого сукна з коміром і одворотами із червоного плюшу.

Рис. 10.1

 

Таке ж рішення мав жіночий костюм:

нижня сорочка й верхня коротка двобортна куртка без корсета, спідниця із синього сукна довжиною до середини ікр прямої вільної форми, призборена на поясі, без каркасної основи, на талії - пояс-шарф. На голові - фетровий капелюх зі страусовим пером і кокардою. Колірне рішення традиційне - червоне, синє, біле; обробка - яскраво-червона тасьма, широкий кант (рис. 10.1).

Обидва костюми - чоловічий і жіночий - були основою костюмів посадових і суспільних осіб цього періоду.

 

<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
Тканини, колір, орнаменти | Стиль класицизм. Вплив античності. Проекти костюмів Ж.-Л. Давида
Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2013-12-13; Просмотров: 560; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.007 сек.