КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Основні принципи й прийоми побудови композиції реклами
Принципи побудови композиції реклами: o цілісність - єдність елементів композиції; o урівноваженість - збалансованість елементів композиції, що веде до відчуття внутрішнього спокою; o пропорційність - домірність кількісних характеристик елементів; o підпорядкованість - ієрархія значимості елементів композиції, що визначають послідовність їхнього сприйняття; o акцент - домінування одного елемента композиції. Принцип цілісності має на увазі, що всі елементи композиції повинні бути взаємозалежні, взаимодополняемы й взаємозалежні. Цей принцип є реалізованим, якщо: - жодна частина композиції не може бути прибрана без шкоди для цілого; - частини композиції неможливо поміняти місцями без шкоди для цілого; - жоден новий елемент неможливо приєднати без шкоди для цілого. Прийоми досягнення цілісності: - використання єдиної гарнітури шрифту; - використання єдиної колірної гами рекламного повідомлення; - використання принципу ізоляції (порожній простір, розташований по периметру реклами, повинен перевершувати по площі внутрішній простір між елементами); - використання єдиної рамки (зовнішні границі повинні мати одну товщину, один колір, одну конфігурацію). Урівноваженість - збалансованість елементів навколо просторових осей. Способи досягнення: o формальний - симетричне розташування елементів щодо певних осей: o вертикальна вісь - сприймається як щось нескінченне, легке, спрямоване догори; o горизонтальна вісь - сприймається як надійність, стабільність, обґрунтованість; o діагональна вісь - сприймається як динаміка, розвиток, прогрес, цьогомоментність, актуальність, мінливість; o неформальний - симетрія відсутня, однак досягнуте зорова рівновага елементів у композиції: o темні елементи виглядають крупніше й важче світлих; o дробове легше цілого; o незвичайна конфігурація залучає більше уваги, чим типова; o кольоровий елемент більше вагомий, чим чорний або білий. Пропорційність - співрозмірність кількісних характеристик елементів композиції, необхідність дотримуватись співвідношень розмірів окремих елементів у рекламі. Наприклад, відповідно до шаблонів природного сприйняття людське око сприймає зображення ліворуч праворуч, зверху вниз. При цьому дотримується ієрархія: - розмірів: від великого до дрібного; - тону: від темного до світлого; - кольору: від кольорового до безбарвного; - інтенсивності: від менш інтенсивного до більше інтенсивного; - новизни: від незвичайного до типового. Акцент - вибір головного елемента композиції, що є її змістовним центром.
Дата добавления: 2013-12-14; Просмотров: 1474; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |