КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Загальні та бітові логічні операції
Операції C++ детально і систематично описуються в #с.7; прочитайте, будь ласка, цей розділ. Тут же приводитися коротке зведення і деякі приклади. Після кожної операції приведене одне або більше за її загальновживані назви і приклад її використання. У цих прикладах ім 'я_класу - це ім 'я класу, член - ім 'я члена, об' єкт - вираження, що дає в результаті об' єкт класу, покажчик - вираження, що дає в результаті покажчик, выр - вираження, а lvalue - вираження, денотирующее неконстантний об' єкт. Тип може бути абсолютно довільним ім 'ям типу (з *, () і тому подібне) тільки коли він стоїть в дужках, в усіх інших випадках існують обмеження. Унарні операції і операції привласнення правоассоциативны, вусі інші левоассоциативны. Це означає, що a=b=c означає a=(b=c), a+b+c означає (a+b)+c, і *p++ означає *(p++), а не (*p)++. Побітові логічні операції застосовуються до цілих, тобто до об' єктів типу char, short, int, long і їх unsigned аналогам, результати теж цілі. Одне із стандартних застосувань побітових логічних операцій - реалізація маленької великої кількості (вектору бітів). У цьому випадку кожен біт беззнакового цілого представляє один член великої кількості, а число членів обмежене числом бітів. Бінарна операція & інтерпретується як перетин, | як об' єднання, а як різниця. Для іменування членів такої великої кількості можна використовувати перерахування. Вісь маленький приклад, запозичений з реалізації (не призначеного для користувача інтерфейсу),: enum state_value { _good=0, _eof=1, _fail=2, _bad=4}; // // // // добрі, кінець файлу, помилка, погано Визначення _good не є необхідним. Я просто хотів, щоб стан, коли усе гаразд, мав відповідне ім 'я. Стан потоку можна встановити заново таким чином: cout.state = _good; Наприклад, так можна перевірити, чи не був зіпсований потік або припустилася операційної помилки: if (cout.state&(_bad|_fail)) // не good Ще одні дужки потрібні, оскільки & має вищий пріоритет, ніж |. Функція, що досягає кінця введення, може повідомляти про це так: cin.state |= _eof; Операція |= використовується тому, що потік вже може бути зіпсований (тобто, state==_bad), тому cin.state = _eof; очистило б цю ознаку. Відмінність двох потоків можна знаходити так: state_value diff = cin.state^cout.state; У разі типу stream_state (стан потоку) така різниця не дуже потрібна, але для інших схожих типів вона виявляється найкориснішою. Наприклад, при порівнянні вектору біт, що представляє безліч переривань, які обробляються, з іншим, що представляє переривання, що чекають обробки.
Дата добавления: 2013-12-14; Просмотров: 365; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |