Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Теоретичне заняття в комп'ютерному класі

Організація класу

План проведення екскурсії до кабінету інформатики

Додаток.

Наприклад: основні вимоги правил поведінки і

техніки безпеки на першому занятті

- не можна бігати в комп’ютерному класі.

- не можна махати руками і ногами сидячи за комп’ютером.

- не можна приносити в комп’ютерний клас іграшок.

- не можна гратись в комп’ютерному класі.

- не можна приносити їжу в комп’ютерний клас.

- не можна їсти.

- не можна голосно розмовляти, кричати.

- за комп’ютером треба сидіти правильно, спинка рівненька, ноги разом стоять на підставці, руки перед собою на столі.

- виконувати всі рухи лише з дозволу вчителя.

- не можна натискати будь-які клавіші на клавіатурі чи миші без команди вчителя.

- не можна класти книжку, зошит на клавіатуру.

- не можна закривати книжкою чи зошитом монітор.

- коли пишеш, клавіатуру треба трішки відсунути.

- книжка повинна знаходитися за клавіатурою, зошит – перед нею.

- не можна торкатися ногами до шнурів комп’ютера, гойдати ногами, бо там електричний струм.

- відстань до очей повинна бути 70-80 см.

- поруч з комп’ютером треба сидіти спокійно, не крутитися, не розмахувати ногами, не зачіпати один одного, не кричати.- в курточці чи в шубі сидіти незручно, бо це сковує ваші рухи.

- не можна працювати за комп’ютером стоячи.

- не можна прихилятись до ввімкненого монітора, бо це погіршує зір.

 

 

Тема: «Теоретичне заняття в комп'ютерному класі».

Мета: ознайомити з правилами поведінки в комп'ютер­ному класі; розвивати мислення, уяву, увагу; виховувати культуру навчальної праці при роботі з комп'ютером.

Хід уроку

— Діти, сьогодні у вас особливий день: вам випала нагода познайомить з комп'ютером.

Це дуже цікавий та незвичайний пристрій.

Ось перед вами один із комп'ютерів, що ви бачите? (Діти дають такі варіанти відповідей, як телевізор, екран, клавіатура.) Так, дійсно, комп'ютер склада­ється з декількох частин: монітор, клавіатура та го­ловна його частина знаходиться у цій коробочці, що має назву системний блок.

Для того, щоб ви змогли порозумітися з комп'ютером, треба навчитися спілкуватися з клавіатурою. Поди­віться уважно на неї, ви побачите багато різних кла­віш, натискуючи на них, ви вводите до комп'ютера команди. Сьогодні ми з вами познайомимося з дея­кими з них. (На цьому етапі треба познайомити дітей з тими клавішами, які стануть у нагоді в тих іграх, які ви підготували для дітей. Для нашої гри потрібні кла­віші малої цифрової клавіатури та клавіша [Enter].)

— Діти, скажіть комп'ютеру, скільки вам років?

— Шість, сім.

— Дуже добре. А як ви гадаєте, комп'ютер зрозумів вас?

— Ні, він же не чує.

— А що треба зробити, щоб він вас зрозумів?

— Треба скористатися клавіатурою.

— А якими саме клавішами?

— Тими, де є цифри.

—. Хто сміливий і зможе це зробити?

(Виходять двоє—троє дітей і натискають потрібні кла­віші. Але через те, що у дітей ще немає досвіду роботи з клавіатурою, то однією з типових помилок є занад­то сильне натискання клавіші, що призводить до по­яви на екрані зайвих символів. Уданій ситуації логіч­но познайомити дітей з клавішею [Backspace], яка дає змогу стерти зайві символи. Потім задати ще декіль­ка запитань, щоб дати змогу решті дітей познайоми­тися з клавіатурою.)

<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
Гігієнічні вимоги до використання персональних комп'ютерів (ПК) у початковій школі | Хід тренінгу
Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-01-07; Просмотров: 338; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.008 сек.