Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Хід тренінгу

Лекція – тренінг на тему

Підсумок уроку

Знайомствоз іграми

— Комп'ютери дуже люблять фати з дітьми. Вони знають багато цікавих ігор, завдяки яким ви можете поповнити свої знання, поліпшити свою реакцію, перемагати інопланетян та воювати зі злими чаклу­нами. За допомогою комп'ютера можна писати му­зику, складати вірші.

Комп'ютер цікавився у мене, чи вмієте ви користува­тися годинником? Зараз він це перевірить.

Гра №1, Time

І етап. На цьому етапі активізуються знання та вмін­ня дітей розпізнавати час. Дітям на комп'ютері пока­зують годинник і пропонують назвати час. Та навпа­ки, запитують, де повинна знаходитися мала стрілка та велика, щоб годинник показував шосту, десяту або дванадцяту годину.

II етап. Гра-змагання

На екрані з'являються чотири годинники, дітям про­понується знайти два, які показують однаковий час. За кожну правильну відповідь зараховується бал. Для вибору потрібних годинників використовується «миш­ка», це дає змогу індивідуально познайомити дітей з правилами користування «мишкою».

— Дуже добре, молодці! Ви впоралися з цим завдан­ням комп'ютера. А зараз він перевірить, чи вмієте ви рахувати.

Гра№2

У цій грі дітям пропонується перерахувати кількість тварин, які з'являються на екрані, та ввести потрібне число за допомогою клавіші, що позначає дану циф­ру, та клавіші [Enter].

І етап. На цьому етапі всі діти разом з учителем учать­ся виконувати необхідні дії.

// етап. Дуже важко після гри відірвати дітей від комп'ютерів, тому перед тим, як розсаджувати дітей за комп'ютери, треба пояснити, що під час користу­вання комп'ютером необхідно дотримуватися санітар­но-гігієнічних норм, тому через 10 хвилин усі припи­нять гру і зроблять гімнастику для очей.

Діти по одному розсаджуються за комп'ютери та гра­ють у дану гру. Під час цього бажано залучити вихова­телів, щоб кожна дитина мала можливість звернутися по допомогу. Тривалість гри — 10 хвилин.

НІ етап. Проведення гімнастики для очей

 

«Куріння і здоров'я»

Мета: доповнити і розширити знання учнів про куріння та його вплив на здоров’я, з’ясувати причини і наслідки вживання тютюнових виробів, аналіз існуючих у молодіжному середовищі міфів про них; формувати негативне ставлення до тютюнопаління.

Обладнання та матеріали: аркуші паперу А4, підручники, зошити, фломастери, олівці, маркери, скоч, стікери.

Що підготувати заздалегідь: плакат «Правила групи», плакат «Гора» (очікування), повідомлення про куріння.

І. Вступна частина. Знайомство.

Кожен з учасників називає рису свого характеру:

-Я, Світлана, доброзичлива.

-Я, Сергій, люблю футбол.

ІІ. Правила групи.

Соціальний працівник:

- Давайте перечитаємо правила групи. Чи згодні ви з ними? Які з правил

потрібно змінити?

Соціальний працівник:

- Сьогодні ми з вами будемо обговорювати важливу тему «Куріння і здоров’я». На стікерах запишіть очікування і розмістіть їх у підніжжя гори.

 

 

Психолог. Сьогодні ми торкнемося однієї з головних тем безпеки життя людини — це проблема куріння.

Але оскільки ця проблема стосується і батьків, і дітей, то ми вирішили провести не батьківські збори, а круглий стіл «Батьки і діти».

Ми знаємо, що наші далекі предки не курили. Звідки ж прийшла до нас ця шкідлива звичка, чому набула такої масовості?

1-й учень. Тютюн став відомим Європі незабаром після відкриття Америки, тобто на початку XVI ст. Тож тютюнопалінню ми завдячуємо Колумбові, який перейняв його у індіанців. З Іспанії та Португалії воно поширилося в Італію і Францію, а у другій половині XVI ст. і в Англію, проте мало великого розповсюдження. Нюхали тютюн швидше в якості ліків, а курили переважно в кабаках і трактирах. Тютюн був трьох різновидів — курильний, жувальний і нюхальний. Спочатку дуже популярно було нюхати тютюн, на початку XVIII ст. — навіть серед молодих дівчат. До середини XIX ст. цей звичай поступово вийшов з моди і з'явилася мода — курити трубки, сигари, цигарки, яка збереглася донині і перетворилася на цілу тютюнову індустрію.

Психолог. Чому ж у наш час так катастрофічно збільшується кількість людей, які курять, особливо серед молоді?

2-й учень. Як відомо, в тютюні міститься нікотин, який під час куріння потрапляє в дихальні шляхи людини. Через шкіру і тим більше через слизові оболонки нікотин миттєво всмоктується в кров і швидко розноситься по всьому організму.

Як і всі отрути, нікотин пошкоджує багато органів і тканин. Збуджуючий ефект нікотину невеликий і дуже короткочасний. Чим більше в крові нікотину, чим більше клітин він виводить з ладу, тим відчутніше пригнічення нервової системи, в тому числі і головного мозку. Ось заради цього й курять, щоб на. Курці — це люди з постійно загальмованим, а отже неповноцінним мозком, одну мить посвітліло в мозку чи щоб заспокоїтися, загальмуватися і не відчувати особливих хвилювань.

Вправа «Мозковий штурм»

Класна дошка розділена навпіл (листи ватману).

Учні по черзі називають і записують свої міркування.

<== предыдущая лекция | следующая лекция ==>
Теоретичне заняття в комп'ютерному класі | Причини
Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-01-07; Просмотров: 279; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.01 сек.