КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Завдання до виконання комп’ютерного практикума. Теоретичні відомості
Теоретичні відомості Структури даних Комп’ютерний практикум 6
1.Мета. Навчитися створювати структури даних та вводити/виводити інформацію в файли.
2.Задачі: 1) навчитись створювати структури даних; 2) навчитися записувати дані у структури; 3) навчитись записувати дані з структур в файли стилі С; 4) навчитись записувати дані з структур в файли стилі Builder C++; 5) розробити програму за варіантом; 6) проаналізувати отримані результати; 7) оформити звіт.
Структура – це об’єднана в одне ціле множина поіменованих елементів у загальному випадку різних типів. Порівнюючи структурою з масивом, слід зазначити, що масив – це упорядкована послідовність елементів одного типу. Кожна структура включає в себе один чи декілька об’єктів (змінні, масиви, структури і т.ін.), які називаються елементами структури. Відповідно до синтаксису мови визначення структурного типу починається з службового слова struct. Опис елементів, які входять в структуру, розміщується в фігурних дужках, за якими ставиться крапка з комою. Наприклад, відомості про дані, які входять в бібліографічну картку, за допомогою структури можна представити таким чином:
struct card { char *author; // ПІБ автора книги char *title; // заголовок книги char *city; // місто видання char *firm; // видавництво int year; // рік видання int pages; // кількість сторінок }; Звернення до елементів структури для наведеного прикладу буде таким: card.author, card.title, card.city і т.д. За заданим шаблоном структури можна описувати масиви структурних змінних. Опис такого масиву нічим не відрізняється від опису звичайних масивів. Так, наприклад, описується масив з 25 елементів:
typedef struct {char *author; // ПІБ автора книги char *title; // заголовок книги char *city; // місто видання char *firm; // видавництво int year; // рік видання int pages; // кількість сторінок } BOOKS; BOOKS library[25]; Доступ до елементів масиву виконується з використанням назви масиву та індексу. Наприклад, так можна виконати доступ до поля year і-го елемента: library[і]. year.
1. Створити масив структур, кожна з яких складається з наступних елементів: прізвища абонента, номера телефону, адреси, заборгованості по оплаті. Результат записати в файл в стилі С і в стилі Builder C++. 2. Створити масив структур, кожна з яких складається з наступних елементів: марка автомобіля, тип (вантажний чи легковий), номерний знак, дата випуску, пробіг. Результат записати в файл в стилі С і в стилі Builder C++. 3. Створити масив структур, кожна з яких складається з наступних елементів: прізвище, ім’я, по-батькові студента, дисципліна та оцінка на іспиті. Результат записати в файл в стилі С і в стилі Builder C++. 4. Створити масив структур, кожна з яких складається з наступних елементів: факультет, спеціальність, кількість студентів на кожному курсі. Результат записати в файл в стилі С і в стилі Builder C++. 5. Створити масив структур, кожна з яких складається з наступних елементів: прізвище, ім’я, по-батькові, номер телефону, погодинна оплата. Результат записати в файл в стилі С і в стилі Builder C++. 6. Створити масив структур, кожна з яких складається з наступних елементів: ім’я, по-батькові, місто, вулиця, будинок, квартира. Результат записати в файл в стилі С і в стилі Builder C++. 7. Створити масив структур, кожна з яких складається з наступних елементів: прізвище, ім’я, по-батькові викладача, дисципліна та кількість годин, яку викладає. Результат записати в файл в стилі С і в стилі Builder C++. 8. Створити масив структур, кожна з яких складається з наступних елементів: назва фірми, найменування товару, вартість товару, кількість одиниць товару. Результат записати в файл в стилі С і в стилі Builder C++. 9. Створити масив структур, кожна з яких складається з наступних елементів: номер авіарейсу, тип літака, дата вильоту, кількість місць, вартість квитка. Результат записати в файл в стилі С і в стилі Builder C++. 10. Створити масив структур, кожна з яких складається з наступних елементів: номер авіарейсу, тип літака, дата вильоту, кількість місць, вартість квитка. Результат записати в файл в стилі С і в стилі Builder C++. 11. Створити масив структур, кожна з яких складається з наступних елементів: прізвище, ім’я, по-батькові, посада, оклад. Результат записати в файл в стилі С і в стилі Builder C++. 12. Створити масив структур, кожна з яких складається з наступних елементів: прізвище, ім’я, по-батькові автора, назва книги, рік видання, вартість примірника. Результат записати в файл в стилі С і в стилі Builder C++. 13. Створити масив структур, кожна з яких складається з наступних елементів: фірма, програмне забезпечення, операційна система, вартість. Результат записати в файл в стилі С і в стилі Builder C++. 14. Створити масив структур, кожна з яких складається з наступних елементів: назва кінофільму, прізвище режисера, країна, вартість фільму, рік створення. Результат записати в файл в стилі С і в стилі Builder C++. 15. Створити масив структур, кожна з яких складається з наступних елементів: фірма, комплектуючі ПК, характеристика, вартість. Результат записати в файл в стилі С і в стилі Builder C++. 16. Створити масив структур, кожна з яких складається з наступних елементів: країна, столиця, кількість населення, середній прибуток. Результат записати в файл в стилі С і в стилі Builder C++. 17. Створити масив структур, кожна з яких складається з наступних елементів: країна, кількість учасників в чемпіонаті, 1 місце (прізвище, призовий фонд), 2 місце (прізвище, призовий фонд), 3 місце (прізвище, призовий фонд). Результат записати в файл в стилі С і в стилі Builder C++. 18. Створити масив структур, кожна з яких складається з наступних елементів: прізвище, ім’я, по-батькові студента, номер групи, номер блоку в гуртожитку, з якого часу проживає. Результат записати в файл в стилі С і в стилі Builder C++. 19. Створити масив структур, кожна з яких складається з наступних елементів: прізвище засновника факультету, день заснування факультету, кількість студентів на факультеті та кількість викладачів на факультеті. Результат записати в файл в стилі С і в стилі Builder C++. 20. Створити масив структур, кожна з яких складається з наступних елементів: назва канцтовару, виробник, кількість, вартість за одиницю. Результат записати в файл в стилі С і в стилі Builder C++.
5. Інформаційне та технічне забезпечення: - конспект лекцій, - методичні вказівки, - ПК типу IBM PC. - програма – аналог виконання комп’ютерного практикуму.
Дата добавления: 2014-11-29; Просмотров: 494; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |