Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Пародія і стилізація




Зазвичай пародія несерйозна, її сюжет і персонажі відомі усім заздалегідь, і ось майже Гліб диктує Шарапову: «Фірма «Фабулак», вона ж – «Фабулюкс» вона ж – «Фабулін»; ми дослухаємося до емоційного діалогу італійців, у яких заблокували невдало припаркований автомобіль, чи чекаємо, чим закінчиться розмова чукчі з італійцем про холодильники «Арістон»..

У пародії є рідна сестра – стилізація. Як правило, стилізації виконані у більш суворій манері і претендують на респектабельність і романтичне піднесення. Звучить приблизно так: «И он возложил на обширнейший блин по ложке красной и черной икры и задумался. После раздумий заполнил оставшееся места густой сметаной» - (реклама ресторану).

А ось текст у дусі Лопе де Вега: «Попробуйте Испанию на вкус: Вкус спелых фруктов? Вкус вина? Нет, моря и поцелуя в час сиесты» (реклама ресторану).

Якою б не була структура радіо сценарію, починатися він має з вступної частини, що привертає увагу і заставляє слухачів познайомитися з основним змістом. В кінці рекламного повідомлення диктор повинен донести до аудиторії ключову торгову ідею. Диктор виступає від особи рекламодавця, у той час як голоси персонажів звучать як голоси реальних людей.

Один голос. Добре, якщо слухачів зацікавлює вже сам голос диктора, особливо відомого диктора. Можна додати музику чи звуки, а можна дозволити голосу «говорити за себе». Диктор немов веде розмову зі слухачем. Інший підхід – внутрішній діалог на один голос, котрий звучить таким чином, немов слухач підслуховує чиїсь думки.

Наприклад:

СПЕЦЕФЕКТИ: СКРИПИТЬ ПЕРО АВТОРУЧКИ

ЖІНКА: Любий Андрію, я чудово розумію, чому вчора ти так розізлився. Ти занадто хороший для мене. Чи могла я надіятися бути разом з таким хлопцем, як ти? Ти – справжня знахідка. Ну і що, що тобі 40 і ти все ще живеш зі своєю мамою. Мені просто пощастило, коли ти запросив мене потанцювати. Я б могла ще багато написати, але у мене закінчується помада, і на склі твого автомобіля більше немає місця.

ДИКТОР: Якщо вам знадобиться очищувач автомобільного скла, то ви знайдете його у нас….

Діалог. Розмовляють дві людини. Дуже просте рішення, проте воно потребує уваги. Не потрібно вкладати в вуста персонажів нецікаві слова. Сцена може починатися із діалогу, а закінчуватися словами диктора про продаж і контакти.

Багатоголосся. Участь багатьох персонажів, коли вони розмовляють не один з одним, а зі слухачем.

Наприклад: мета рекламної кампанії – ознайомлення аудиторії з небезпекою вірусу СНІДу.

ГОЛОС 1: Зі мною такого ніколи не трапиться…

ГОЛОС 2: У нього аж ніяк не може бути СНІДу.

ГОЛОС 3: Від дівчат заразитися неможливо…

ГОЛОС 4: А хіба ще немає ліків?

ГОЛОС 5: Я впевнена, що він здоровий…

ГОЛОС 6: Надіюся, що зі мною такого не трапиться…

Повідомлення про СНІД було зачитане диктором і з’явилося всередині рекламної передачі.

Драматизація. Вона передбачає використання структури гри з початком, конфліктом і розв’язкою. Для того, щоб розіграти у особах певну історію, необхідно ввести звукові ефекти і багатоголосся чи скористатися послугами читця, який розповість всю історію.

Звуковий пристрій. Для того, щоб повніше виразити основну думку повідомлення, можуть бути корисними один чи кілька звуків, що звучать кілька разів або безперервно.

Наприклад: Чути, як хтось заводить автомобіль. Двигун видає звуки: «Е-Е-Е-Р—Р….Е-Е-Е-Р-Р-Р….Е-Е-Е-Р-Р-Р….». Поступово вони стають слабшими. У кінці акумулятор затихає. Голос за кадром оголошує, де можна купити чудовий акумулятор.

Віньєтка. Це серія коротких ситуацій, пов’язаних прийомом повторів (дикторський рядок, музичний місток, звуковий ефект тощо). після того, як перша віньєтка пояснює суть справи, наступні ситуації можуть бути коротшими. Диктор, зазвичай, говорить у кінці реклами, потім іде коротка, завершальна віньєтка.

Інтерв’ю. Тобто, диктор бере інтерв’ю десь на вулиці, чи у незвичному місці, чи у космосі.

Рекламна пісенька. Ще Девід Огілві говорив: «Коли вам немає чого сказати, співайте». Джингли – чудове рішення для запам’ятовування товару, бренду тощо. Але їх мають створювати спеціалісти.

 

Таким чином, радіо як рекламний канал можна використовувати для будь-яких цілей: від масової іміджевої реклами фірми чи торгової марки до простого інформаційного оголошення з адресою і телефоном. Однак незалежно від поставлених цілей ефективність реклами є обов’язковою вимогою, виконання якої передбачає знання особливостей радіо як носія реклами, а також уміння правильно створювати і використовувати саму радіо рекламу.

Для реклами в цілому не характерне використання лише буквального змісту. Реклама говорить про факти, а має на увазі цінності. Реклама показує не реальний товар і його властивості, а образ товару. Реклама говорить про свободу вибору, але орієнтує на вибір конкретного товару.

Теми для повідомлень та самостійного опрацювання:

1. Охарактеризувати компоненти звукового оформлення радіо реклами.

2. Основні правила створення реклами для радіо.

3. Які підходи до розробки радіореклами вам відомі?

4. Як правильно скласти сценарій для рекламного радіо звернення?

5. Види рекламних роликів на радіо.

6. Звукові ефекти для використання на радіо.

7. Вимоги до текстів радіореклами.

8. Сюжети радіо реклами.

9. Ефективність радіо реклами.

10. Особливості радіо реклами.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-25; Просмотров: 669; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.01 сек.