КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Особливості вивчення графічних редакторів в початкових класах
Правила читання чисел римської системи числення. Римська нумерація. Старовинна нумерація, що використовується для позначення століть, розділів у книгах тощо. Для зображення чисел у цій системі використовують 7 основних знаків: I – 1, V – 5, X – 10, L – 50, C – 100, D – 500, M – 1000. 1. У римській системі числення відсутній знак, що позначає нуль. 2. Кожен знак у записі одного числа не можна використовувати більше 3 разів. 3. При записі чисел менше число може стояти праворуч від більшого, тоді воно додається до більшого. 4. Якщо менше число записане ліворуч від більшого, то його слід відняти від більшого. Наприклад: 73=70+3=50+10+10+1+1+1 LXXIII 99=(100-10)+(10-1) XCIX Вивчення змістової лінії «Використання інформаційних технологій» починається із ознайомлення учнів з середовищем графічного редактора, адже: 1) робота із зображеннями є цікавою та добре знайомою учням ще з дошкільного віку; 2) в цьому середовищі учень швидко одержує результат своєї діяльності; 3) графічний редактор дозволяє кожному учневі проявити особисті якості та власну творчість при виконанні навчальних завдань; 4) при ознайомленні з можливостями графічного редактора не враховуються прогалини дітей у знаннях з інших предметних галузей. За програмою "Сходинки до інформатики" графічний редактор вивчається у 2 класі (8 год.). Основна мета вивчення теми: ознайомити учнів з можливостями графічних редакторів, показати шляхи використання комп’ютерної графіки у сучасному інформаційному суспільстві. Основні терміни і поняття теми: графічний редактор, графічні об’єкти, робоче поле, панель інструментів, палітра кольорів. Основні операції, які повинні засвоїти учні при вивченні теми: запускати графічний редактор, створювати прості графічні зображення, малюнки за власним задумом, зберігати їх, здійснювати вибір інструменту, кольору, додавати текст до створених зображень, відкривати збережені зображення в середовищі графічного редактора. Вивчити можливості і вказівки однієї конкретної програми дійсно дуже важливе завдання, але розуміння принципів створення зображень у середовищі будь-якого графічного редактора та подальшої роботи із створеними графічними об'єктами є не менш важливим навчальним завданням. Як свідчить практика, основним методом навчання при вивченні будь-якого графічного редактора повинен бути метод доцільно дібраних задач та метод демонстраційних прикладів. Уроки, присвячені вивченню графічного редактора, несуть великий виховний потенціал, розвивають естетичні смаки учнів. Наприклад, учням можна запропонувати під час вивчення графічного редактора завдання типу: «Домалюй картинку так, щоб зайчику було добре в лісі». Зазвичай діти малюють дерева, сонце, хмарки та ін. Або ж відкрити у програмі Paint малюнок, де будуть зображені дим, сухі дерева, темні хмари, сміття і т.д. та поставити перед учнями завдання: «Виправ картинку так, щоб людям стало краще жити» (екологічне виховання).
Дата добавления: 2015-05-08; Просмотров: 1948; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |