Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Робота з графікою: малювання при виконанні програми, графічні компоненти, діаграми. Мультимедійні засоби в середовищі Візуального програмування




Правила побудови компонент, батьківські та дочірні компоненти

Побудова всіх компонент ґрунтується на правилах.

1. компоненти об'єднані в чітку ієрархічну структуру класів, які успадковують властивості та методи від батьківських компонент та розширюють їхній перелік.

2. однакові властивості різних компонент забезпечують однакову чи подібну поведінку в аналогічних ситуаціях.

3. використання всіх компонент відповідає способу використання екземплярів класів з погляду програмування.

Батьківські та дочірні компоненти.

Спадкоємцем класу Тсоmроnent є клас TControl. Він визначає всі компоненти, які мають візуальне зображення, тобто є безпосередньо видимими на формі. (Частина компонент є невидимою, зберігаючи всі принципи та особливості побудови). У класі TControl початкове визначають дуже важливі властивості та методи, що їх успадковують візуальні компоненти.

Компоненти також перебувають у ще одній системі відношень: „батьківська компонента - дочірня компонента”. Це відношення визначає керування видимістю компонент, тобто їхнім відображенням (малюванням) на формі. Кожна компонента може періодично бути видимою або невидимою - протягом часу, коли вона існує. Загальний принцип такий; кожна батьківська компонента забезпечує зображення своїх дочірніх компонент. Дочірні компоненти можуть бути розташовані лише в межах розмірів батьківської компоненти, якщо ж вони не поміщаються, то ми бачимо лише частину зображення компоненти.

Кожна видима компонента обов'язково має вказівник на свою батьківську компоненту property Parent: TWinControl; а також може мати список дочірніх компонент, якщо такі є propertyControls [Index: integer]: TControl; Отже, треба чітко розуміти різницю між власником Owner деякої компоненти та її 'батьком' Parent: Owner створює та знищує компоненту, в тому числі невидиму, a Parent керує візуальним зображенням компоненти - місцем розташування та перемальовуванням. У частковому випадку власник Owner та 'батько' Parent можуть збігатися - це може бути одна компонента.

Тому у випадку динамічного створення компоненти, крім виклику конструктора, треба обов'язково зазначити ще й батьківську компоненту.

Компонент TTimer (таймер) служить для відліку інтервалів реального часу. Його властивість interval визначає інтервал часу в мілісекундах, який повинен пройти від включення таймера до настання події onTimer. Таймер включається при установці значення True в його властивість Enabled. Раз включений таймер весь час порушуватиме події onTimer до тих пір, поки його властивість Enabled не прийме значення False.

У ряді практично важливих застосувань (при розробці ігор, в системах реального часу для управління зовнішніми пристроям і т. п.) інтервал 55 мс може опинитися дуже великий. Сучасний ПК має мультимедійний таймер, період спрацьовування якого може бути від 1 мс і вище. Проте цей таймер не має компонентного втілення, тому для доступу до нього доводиться використовувати функції API.

Призначення компоненту TPaintBox - дати вам просте вікно з канвою для малювання довільних зображень. Канва міститься у властивості Canvas компоненту, графічні інструменти - у властивостях Font, pen і Brush, а власне малювання здійснюється в обробнику події OnPaint.

Якщо ваш комп'ютер оснащений звуковою картою, вставте цей компонент в порожню форму, в його властивість FileName помістите назву будь-якого файлу з розширенням WAV (з каталога з: | winsows | media), встановите у властивість Autoopen компоненту значення True і запустите програму - після клацання мишею по кнопці ви почуєте звучання вибраного музичного фрагмента.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-05-08; Просмотров: 786; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.01 сек.