Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Зразок модульного контролю




IV. Методи контролю

Навчальна дисципліна «ІУК» оцінюється за модульно-рейтинговою системою, яка складається з 2 модулів в семестрі.

1 модуль проводиться на 6-7 тижні семестру

2 модуль – останній тиждень семестру.

Оцінювання відбувається за такими формами контролю:

Контрольна робота, колоквіум або тестові завдання – 2 змістових модулі протягом семестру.

За кожен модульний контроль студент має можливість набрати до 15 балів.

 

 

Тематика Вид контролю Максимальна кількість балів Загальна сума балів
Т1 Доповідь на семінарському занятті Доповнення Виконання індивідуального дослідницького завдання        
Т2 Доповідь на семінарському занятті Доповнення Виконання індивідуального дослідницького завдання      
Т3 Доповідь на семінарському занятті Доповнення Виконання індивідуального дослідницького завдання      
Т4 Доповідь на семінарському занятті Доповнення Виконання індивідуального дослідницького завдання      
Модульна робота І Виконання письмової контрольної роботи у вигляді тестових завдань    
Т5 Доповідь на семінарському занятті Доповнення Виконання індивідуального дослідницького завдання      
Т6 Доповідь на семінарському занятті Доповнення Виконання індивідуального дослідницького завдання      
Т7 Доповідь на семінарському занятті Доповнення Виконання індивідуального дослідницького завдання      
Модульна робота ІІ Виконання письмової контрольної роботи у вигляді тестових завдань      

 

Іспит: відбувається у письмовому вигляді (100 балів).

 

 

Модульний контроль І

Варіант А

1. До якої культури генетично належали так звані «скіфи-орачі»?

А) черняхівська;

Б) чорноліська;

В) білогрудівська;

Г) тшинецько-комарівська.

2. Який культурний архетип домінує в генеалогічній міфології скіфів?

А) архетип творення «Золотого віку»;

Б) архетип чоловічого і жіночого начал;

В) архетип «юності» етносу;

Г) архетип «хаосу» і «космосу».

3. Якого символу немає у тривимірній моделі соціального космосу скіфів:

а) ярмо;

Б) сокира;

В) колесо;

Г) чаша.

4. Який із славнозвісних «царських» скіфських курганів є найбільшим?

А) Мелитопольский;

Б) Куль-Оба;

В) Чортомлик;

Г) Товста Могила.

5. У якому столітті виникає скіфо-античний стиль?

А) VІІ ст. до н.е.;

Б) VІ ст. до н.е.;

В) V ст. до н.е.;

Г) ІV ст. до н.е.;

6. Символом якої культурно-історичної традиції постає образ «Закону» у митрополита Іларіона?

а) Язичництво;

б) Православ'я;

в) Християнство;

г) Іудаїзм.

7. «Божественний» осередок в людині за Г.Сковородою:

а) «розум»

б)»серце»;

в) «душа»;

г) «дух».

Творчі завдання до Модулю І:

Студентам пропонується написати індивідуальний науковий проект орієнтованим обсягом до 10 сторінок А4, який містить культурологічний аналіз конкретного тексту національної культури як носія картини світу доби.

Пропонуються наступні теми:

1. Скіфська пектораль як пам’ятка археології і текст культури: елементи тріади скіфського світобачення, втіленні в декоративно-прикладному мистецтві.

2. Символіка національного костюму та її язичницькі витоки.

3. Діалог культур у Київській русі: основні напрями запозичень.

4. Софія Київська як втілення картини світу Київської Русі: семантика образу Софії в «київському християнстві».

5. «Слово про Закон і Благодать» митрополита Іларіона та його вплив на розвиток національної духовності.

6. Еволюція національного начала у давньоруській фресці та мозаїці: порівняльний аналіз пам’яток Софії Київської та Михайлівського Золотоверхого собору.

7. Слов’янська педагогічна традиція у «Повчанні дітям» Володимира Мономаха.

8. Антропологічний ідеал Київської Русі на прикладі «Слова» Данила Заточеника.

9. Паломництво на Русі: культурологічний аналіз творчості Данила Паломника.

10. Козацький образ світу і людини крізь призму карнавальної культури середніх віків.

11. Козацька дума як художній і світоглядний феномен.

12. Архітектура козацького бароко як культурний символ.

13. Символіка релігійного філософування Г.С. Сковороди як втілення картини світу козацької України.

14. Етнокультурні архетипи українського вертепу.

15. Києво-Могилянська академія як освітній та науковий осередок: історія і сучасний стан.

16. Історія та культурно-освітні здобутки Острозької академії.

17. Острозька Біблія як пам’ятка культури і національний символ.

18. Феномен чернецтва та аскези в Київській Русі: Києво-Печерська Лавра як культурний центр та ідеологічний осередок.

19. Структура планування та семантики давньослов’янського міста (на прикладі краєзнавчого аналізу пам’яток Києва).

20. Братська школа як осередок православної культури.

 

Модульний контроль ІІ

Варіант А

1. Хто є автором програмної праці «Книга буття українського народу», яка вважається одним із найяскравіших виявів культурної самосвідомості українського народу в ХІХ ст.?

А) Т. Шевченко;

Б) М. Костомаров;

В) П. Куліш;

Г) І. Франко.

2. Назвіть автора славнозвісної української п’єси «Патетична соната»?

А) Леся Українка;

Б) М. Старицький;

В) М. Куліш;

Г) І. Карпенко-Карий.

3. Який із перелічених творів авторського кіно не є українським?

А) «Вавілон ХХ»;

Б) «Біла птаха з чорною відзнакою»;

В) «Украдене щастя»;

Г) «Викрадачі велосипедів».

4. Назвіть головне відкриття скульптора О. Архипенка:

а) пластичні можливості кольору;

б) створення симулякрів;

в) пластичні можливості порожнього простору;

г) поєднання різних матеріалів.

5. Хто із сучасних українських учених активно розробляє концепцію національного «євразійства»?

а) В. Скуратівський;

б) М. Попович;

в) П. Толочко;

г) Н. Хаміітов.

6. Представниками українського «театру корифеїв» були:

а) І.Котляревський, М.Кропивницький, М.Старицький;

б) М.Кропивницький, М.Старицький, І.Карпенко-Карий;

в) М.Старицький, М.Заньковецька, І.Франко;

г) І.Карпенко-Карий, Г.Квітка-Основ’яненко, М.Садовський.

7. Який стиль у мистецтві репрезентував К.Малевич?

а) кубізм;

б) футуризм;

в) супрематизм;

г) кубофутуризм.

 

Творчі завдання до Модулю ІІ:

Студентам пропонується відвідати конкретний культурний захід (музейна виставка, театральна вистава, перформанс, літературний вечір, творчу зустріч, музичний вечір чи концерт), присвячений презентації сучасного мистецтва та написати культурологічну рецензію на нього у вільній формі загальним обсягом до 7 с.

 

V. Розподіл балів, що присвоюється студентам

 

Поточне опитування, індивідуальні завдання та тестування   Сума
Змістовий модуль І Змістовий модуль ІІ  
Т1 Т2 Т3 Т4 М-І Т5 Т6 Т7 М-ІІ
                   

Шкала оцінювання: вузу, національна та ECTS

національна шкала «5» відмінно «4» Добре «3» Задовільна «2» незадовільно «2» Незадовільно
шкала університету 90-100 80-89 70-79 65-69 60-64 35-59 0-34
шкала ECTS А В С D Е FX X
            з можливістю повторного складання з обов’язковим повторним курсом



Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-05-22; Просмотров: 351; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.019 сек.