КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Мистецтво Італії XVII ст
ЄВРОПЕЙСЬКЕ МИСТЕЦТВО XVII СТ. Відродження в Центральній Європі Мистецтво Відродження у Франції. Французький живопис XV ст. Брати Лімбург. Авиньонська школа. Ж. Фукє (1420–1481). Французьке мистецтво XVI ст. Розвиток нових форм в архітектурі. Будівництво замків (Шамбор, Блуа й ін.). Старий Лувр. Ж. Гужон (близько 1510–між 1564 і 1568) і Ж. Пілон (близько 1537–1590). Живопис XVI ст. Ж. Клуе (близько 1475–1541). Розквіт реалістичного олівцевого портрета. Значення творчості італійських майстрів. Школа Фонтенбло. Мистецтво Відродження в Нідерландах. Формування нідерландської школи живопису. Її зв'язок з пізньоготичної французько-бургундською мініатюрою. Брати Ван-Ейк. Боротьба умовних і реалістичних рис у нідерландському живописі XV ст. Р. ван дер Вейден (близько 1400–1464). Г. ван дер Гус (близько 1435/1440–1482). І. Босх (близько 1450/1460–1516). Нідерландський живопис XVI ст. П. Брейгель Мужицький (близько 1525/1530–1569). Мистецтво Відродження в Німеччині в XV–XVI ст. Німецький живопис і графіка XV ст. М. Шонгауер (між 1435 і 1440 –1491). Початок друкарства (І. Гутенберг). Розквіт німецького мистецтва в період реформації й селянської війни. А. Дюрер (1475–1528) – видатний художник німецького Відродження. Глибоко ідейний характер його творчості. Цикл його творів (гравюри на дереві й на міді) «Апокаліпсис», «Лицар, смерть і диявол». Реалізм і гострота характеристики в його портретах нюрнберзьких бюргерів. «Чотири апостоли» Наукові інтереси Дюрера. Інші напрямки в німецькому мистецтві XVI ст. М. Грюневальд (близько 1470/1475–1528) і його «Изенгеймский вівтар» Л. Кранах Старший (1472–1553), його портрети й графічні роботи. Г. Гольбейн Молодший (близько 1497–1543) – найбільший німецький портретист XVI ст. Простота й реалістична виразність його портретів. Значення творчості Гольбейна для німецького й англійського мистецтва.
Загальна характеристика епохи. Утворення яскраво виражених національних шкіл у мистецтві. Боротьба різних художніх напрямків. Бароко. Його зв'язок з католицькою церквою і придворною культурою. Класицизм XVII ст., його раціоналістична основа. Реалістичне мистецтво XVII ст., його суперечливий характер. Розвиток і формування самостійних жанрів у живописі. Своєрідність шляхів розвитку мистецтва в країнах Східної Європи. Формування і розвиток стилю бароко. Провідна роль архітектури. Творчість Лоренцо Берніні (1598–1680). Багатогранність його творчості. Л. Берніні як архітектор. Площа перед собором св. Петра. Архітектурно-декораційні роботи Л. Берніні. Скульптурні роботи Л. Берніні, їх емоційність і динамічність: «Давид», «Екстаз св. Терези». Портрети Л. Берніні («Кардинал Боргезе»). Творчість Ф. Борроміні (1599–1667). Церкви Сан-Карло й Сант-Іво. Монументально-декоративний живопис римського бароко. Розвиток плафонного живопису. Живопис Італії XVII ст. Академічний напрямок. Болонська академія братів Карраччі. Творчість А. Карраччі (1560–1609). Мікеланджело да Караваджо (1573–1610) – глава реалістичного напрямку в італійському живописі XVII ст. Розробка побутової тематики й натюрморту: «Вакх», «Лютняр» і ін. Реалістичне трактування релігійних сюжетів і введення в релігійні картини народних типів («Покликання апостола Матвія», «Положення в труну» і ін.). Контрастність висвітлення як засіб посилення виразності композиції і образів. Караваджо і караваджизм.
Дата добавления: 2015-05-23; Просмотров: 991; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |