Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Робота з картками. - Відпочиньте трішки. Згорніть вікна та виконайте вправи для очей, відкрийте презентацію на робочому столі




Повторення правил ТБ.

План

06.02.2013

Вправи для очей.

- Відпочиньте трішки. Згорніть вікна та виконайте вправи для очей, відкрийте презентацію на робочому столі.

ІV. Закріплення вивченого матеріалу.

- Що таке графічний редактор?

- З яким графічним редактором ми сьогодні працювали?

V. Підсумок уроку.

Давайте з вами порозгадуємо загадки:

1. Захолодила, забілила,

Білим снігом землю вкрила.

Здогадайтесь, хто вона?

Так, звичайно, це …

2. Росте вона зимою

Додолу головою.

3. Дві дощечки, дві сестри

Несуть нас весело з гори.

Спробуйте вдома уявити ці картинки природи і намалювати їх, у кого є комп’ютери.

 

Допускаю:

Оцінка:

Тема: Об’ємні геометричні фігури

Мета: навчити малювати об'ємні геометричні фігури за допомогою

графічного редактора Paint;

розвивати навички роботи у графічному редакторі Paint;

виховувати любов до інформатики.

Обладнання: презентації «Правила ТБ», «Вправи для очей»,

інструкції до виконання практичної роботи, ПК.

 

 

І. Організація початку уроку.

1) Повторення правил ТБ.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

1) Робота з картками.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1) Повідомлення теми уроку.

2) Вступна бесіда.

3) Інструктаж до виконання практичної роботи.

4) Виконання практичної роботи.

5) Вправи для очей.

ІV. Закріплення вивченого матеріалу.

V. Підсумок уроку.

Хід уроку

І. Організація початку уроку.

- Давайте пригадаємо, як правильно поводитися у комп’ютерному класі. Відкрийте презентацію і пройдіть тестування.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

- А зараз попрацюйте з картками.

Завдання на картках:

1. Що можна робити за допомогою графічного редактора?


програвати музику

перекладати текст

друкувати малюнок

редагувати зображення

розфарбовувати малюнок

малювати лінії

виконувати обчислення

креслити геометричні фігури


2. Напиши назви основних елементів графічного редактора Paint.

 


3. Напиши назви відомих тобі інструментів графічного редактора Paint.

 
 


________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1) Повідомлення теми уроку.

- Сьогодні ми з вами спробуємо малювати об'ємні геометричні фігури.

2) Вступна бесіда.

- Квадрат, трикутник, круг – це плоскі фігури. Кожну з них можна вирізати з паперу і покласти на стіл або прикласти до дошки. А куб, куля – це плоскі фігури? Такі фігури називаються об’ємними. Наведіть приклади об’ємних фігур? (Куб, куля, піраміда, циліндр) Сторони таких фігур називають гранями.

3) Інструктаж до виконання практичної роботи.

Намалюйте відомі вам об'ємні фігури за допомогою графічного редактора.

Передня грань куба має вигляд квадрата. Її зручно побудувати інструментом Прямокутник. А щоб сторони були однаковими, натисни клавішу Shift та утримуй її натиснутою, поки малюєш.

Верхню і бічну грані куба можна побудувати інструментом Лінія. Щоб дістати вертикальні та горизонтальні лінії, малюючи, утримуй натиснутою клавішу Shift.

Циліндр побудуємо з двох еліпсів-основ та двох вертикальних відрізків. Щоб основи циліндра були однаковими, спочатку накресли верхню основу. Потім виділи її та скопіюй. Зафарбуй інструментом Пензель невидиму частину нижньої основи.

Як зобразити кулю, вам підкаже малюнок, а як накреслити піраміду – здогадайтеся самі.

4) Виконання практичної роботи.

- Можете приступати до виконання практичної роботи.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-05-24; Просмотров: 396; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.016 сек.