КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Тема 1. Світове мистецтво кінця ХІХ – початку ХХ століття. Стиль модерн (лек. 2 г., с.р. 4 г.)
Світове мистецтво кінця ХІХ– ХХ століття (18 год.)». Підсумковий семінар: Європейське мистецтво першої половини ХІХ століття. 1. Соціально політична ситуація в Європі кінця ХVIII –початку ХІХ століття і розвиток мистецтва. 2. Архітектура, скульптура та живопис Франції доби ампір. 3. Французьке мистецтво першої половини століття: академізм та романтизм. 4. Реалістичний живопис Франції зазначеної доби. 5. Мистецтво Англії першої половини століття; новаторські відкриття. Творчість прерафаелітів. 6. Мистецтво Німеччини першої половини століття: назарейці, романтики та реалісти. 7. Мистецтво Італії та Східної Європи першої половини століття. 8. Середина століття як завершення стадії розвитку мистецтва нового часу і пошуки нових шляхів. Література: Вентури Л. Художники нового времени.- М., 1956. Даниель С. Европейский классицизм.- СПб., 2003 Калинина Н.Н. Французский портрет ХІХ века.- Л., 1990. Кар Л. Прерафаелиты. Модернизм по-английски.- М., 2003. Лонги Р. От Чимабуэ до Моранди.- М., 1984. Прокофьев В.Н. Избранные труды.- М., 1987. Рославець О.М. Реалізм у живопису Франції ХІХ століття.- К., 1983.
Змістовий модуль VІІ Пошуки нових форм образних рішень, нових напрямків та стилізаторські тенденції. Стильове оформлення ідеї синтезу мистецтв під егідою архітектури у модерні. Іконографія, засади формоутворення та роль орнаменту в архітектурі, прикладному та образотворчому мистецтвах. Модерну. Видатні архітектори модерну: Д.Неш, У.Морріс та Ф.Уебб (Англія); Е.Саарінен (Фінляндія); Ч.Макінтош. Ф.Л.Райт (США); Г.Гімар, Г.Ейфель (Франція); В.Орта (Бельгія); Х.Ван де Вільде (Берлін); А.Гауді (Іспанія). Завдання для самостійної роботи: Живопис. Дивізіонізм Ж.Сера та П.Сіньяка. Неоімпресіонізм П.Боннара та Е.Вюйара. Скульптура доби модерну: творчість А.Бурделя, А.Майоля. Тенденції “передекспресіонізму ” у творчості А.Каллен-Галели, Ф.Ходлера. Група набідів: М.Дені. Майстри реалістичного та символічного спрямування цієї доби. Графіка Т.Стейнлена; живопис Ф.Бренгвіна, Дж.Беллоуза («Докери»). Група «набідів»: П.Серюзьє («Талісман»), Ф.Валлотон («Люксембургський сад»). Теми рефератів та індивідуальних навчально-дослідних завдань: 1. Естетика символізму в творчості набідів. 2. Декоративний ефект живопису як такого в полотнах Ж.Сера та П.Сіньяка. 3. Символ як центральна категорія мистецтва «срібного віку». 4. «Стилізований імпресіонізм» живопису символістів. 5. Творчість майстрів англійського архітектурного модерну. 6. Самостійне значення кольору і лінії в живописі модерну: перехід від картини до декоративного панно. 7. Національний романтизм, раціоналізм, ірраціоналізм та символізм як напрямки архітектури модерну. 8. Уособлення польської сецесії в творчості С.Виспянського. 9. Неокласицизм в скульптурі А.Бурделя та А.Майоля. Література: 32, 59, 62, 65, 66,. 82.
Дата добавления: 2015-05-24; Просмотров: 722; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |