Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

ОМтаАПЗ. Опишіть стандартну модель життєвого циклу програми




ОМтаАПЗ. Дайте визначення методу класу.

ОМтаАПЗ. Дайте визначення атрибута класу.

ОМтаАПЗ. Поясніть, що розуміють під життєвим циклом програми.

ОМтаАПЗ. Поясніть, що розуміють під процесом розробки програми.

ОМтаАПЗ. Дайте визначення програмної системи.

РОЗДІЛ ОСНОВИ ОБ’ЄКТНО ОРІЄНТОВАНОГО МОДЕЛЮВАННЯ

 

Програмна система (або програмний продукт) – організована сукупність програм і/або програмних модулів постійного застосування для розв’язування задач у різноманітних сферах людської діяльності.

Програмна система може складатися з однієї чи декількох програм (комплексу програм), які певним чином організовані та взаємодіють між собою. Програми комплексу можуть використовувати певний набір модулів (бібліотеку модулів). Модулі та їхні набори у різних мовах програмування організовані по-різному.

Програмний модуль (або просто модуль) – частина програми, оформлена у вигляді, який допускає її незалежну компіляцію і використання. Програма – організована сукупність модулів, серед яких один з модулів є головним. Головний модуль організовує роботу інших модулів програми і забезпечує інтерфейс користувача.

 

При вживанні терміна “процес розробки” мають на увазі погляд з точки зору програміста.

 

При вживанні терміна “життєвий цикл” мають на увазі погляд з точки зору програми

Послідовність змін форми програмної сисьеми за час існування позначають терміном життєвий цикл.

 

Класи мають атрибути і методи. У програмі атрибути (або властивості) – це змінні, описані в тілі класу, що можуть бути як сховані від зовнішнього впливу (зміна властивостей виробляється за допомогою доступних ззовні методів), так і доступні для зміни.

 

Методи – це функції, визначені в тілі класу, що можуть бути дос-

тупні чи сховані від зовнішніх програм.

 

Відповідно до стандарту ІSO/ІEC 12207 життєвий цикл програми налічує такі етапи

• аналіз предметної області і формулювання системних вимог (постановка задачі);

• проектування структури програми;

• реалізація програми в кодах (власне програмування);

• впровадження програми і тестування;

• супровід програми під час експлуатації;

• відмовлення від використання програми.

Об’єктно-орієнтований метод моделювання передбачає такий аналіз предметної області, за якого уже на початкових етапах розробки програмної системи можна було б вирізняти набори взаємодіючих об’єктів.

Об’єктно-орієнтована модель має чотири головні властивості:

• абстрагування – виокремлення істотних характеристик об’єкта, що вирізняють його з-поміж інших видів об’єктів;

• інкапсуляція – приховування внутрішньої реалізації об’єкта за наданим цим об’єктом інтерфейсом;

• модульність – здатність системи розкладатися на внутрішньо сильно чи слабко зв’язані між собою модулі;

• ієрархія – упорядкування абстракцій і розташування їх за рівнями.

Ці властивості є головними, і за відсутності будь-якого з них модель не буде об’єктно-орієнтованою.

Існує також три додаткових властивості, корисні в об’єктній моделі, без яких, однак, можна обійтися:

• типізація – створення об’єктів на основі шаблонів визначеного типу;

• паралелізм – здатність системи обробляти декілька повідомлень чи задач паралельно;

• збережуваність – здатність системи зберігати не тільки дані, але й об’єкти у проміжку між окремими запусками системи.

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-05-07; Просмотров: 741; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.012 сек.