КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Авангардистські напрямки в європейському мистецтві
Фовізм (1905 – 1907 рр.). - Напрямок у французькому живописі, послідовників якого на певний час об’єднало спільне прагнення до емоційної сили художнього виразу, стихійної динаміки малювання, інтенсивності відкритого кольору і гостроти ритму. - Назва походить від французького „дикий”. - Характерне вкрай інтенсивне звучання відкритих кольорів, зіставлення контрастно замальованих площин, замкнутих у загальний контур, зведення форми до простого її окреслення. Видатні представники: А. Матісс, А. Марке, Ж. Руо, Р. Дюфі, М. Вламінк. Кубізм (перша чверть XX ст.). Напрямок в образотворчому мистецтві Франції та інших країн. Його представники висували на перший план формальні експерименти – конструювання об’ємної форми на площині, виявлення простих стійких геометричних фігур (куб, конус, циліндр) розкладом складних фігур на прості. Видатні представники: П. Пікассо, Ж. Бран, X. Гріс, Р. Делоне. Експресіонізм (перша чверть XX ст.). - Напрямок у мистецтві, літературі, який проголосив єдиною реальністю суб’єктивний духовний світ людини, а його відображення – головною метою мистецтва. - Особливо яскраво проявлявся в мистецтві Німеччини та Австрії. Видатні представники. Е. Нольде, Ф. Марк, П. Клеє, О. Кокошка, В. Кандінській (рання творчість). Футуризм (1910 – 1920 pp.). - Напрямок у європейському мистецтві, переважно Італії та Росії, послідовники якого прагнули створити „мистецтво майбутнього”, не сприймали традиційну культуру („спадщину минулого”), оспівували красу майбутньої епохи індустріалізму, техніки, високих швидкостей і темпів життя. - Для їхнього живопису характерні зсуви, напливи форм, багаторазові повторення мотивів, ніби підсумовуючи враження, отримані в процесі стрімкого руху. - Поєднання в одній композиції різних моментів руху, поділені на окремі фрагменти фігури, спіралі, зигзаги, еліпси, вибухи тощо. Видатні представники: У. Боччоні, Дж. Северіні, Д. Балла, К. Kappa, Л. Руссоло. Конструктивізм (XX ст.). - Напрямок в образотворчому мистецтві, архітектурі та дизайні XX ст., який визначав своєю головною метою художнє освоєння можливостей сучасного науково-технічного прогресу. - Сформувався в 1910-ті pp. перш за все на основі фовізму і футуризму Видатні представники: О. Родченко, О. Ган. Орфізм (1910-ті pp.). - Напрямок у західноєвропейському мистецтві, послідовники якого намагалися відобразити динаміку і музикальність ритму перетинанням площин, пофарбованих у чисті, яскраві кольори. - Засновником і теоретиком орфізму був французький художник Робер Делоне, а назву дав поет Аполлінер за ім’ям Орфея – героя давньогрецької міфології. Видатні представники: Р. Делоне, Ф. Купка, М. Дюшан. Супрематизм (1910-ті pp.). - Напрямок в авангардистському мистецтві Росії, заснований Казиміром Малевичем, який уважав його вищим досягненням мистецтва (звідси назва, що походить від латинського „вищий, останній”). - Притаманні геометричні абстракції з найпростіших фігур (квадрат, прямокутник, коло, трикутник). Комбінації з цих фігур мали відображувати абсолютні, „вищі” основи реальності, осягнуті інтуїцією художника. Видатні представники: К. Малевич, Н. Суєтін, I. Чашник.
Дата добавления: 2015-05-10; Просмотров: 998; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |