КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Проблема національного характеру та менталітету
Специфіка національних зразків моральності. Національне й загальнолюдське. Вступ Варіант Х VI. Зразок виконання контрольної роботи Третій розділ 1. Обов’язок як категорія моралі. Деонтологія – етика обов’язку. 2. Нормативна етика. Норми моралі та норми права: загальне і відмінне. 3. Правда, справедливість, порядність – категорії нормативної етики. 4. Ціннісна характеристика моральної і художньої правди. 5. Категорії “честь” і “слава”. Невільники честі та слави в минулому і сьогодні. 6. Принципи моралі й етики: колективізм й індивідуалізм, гуманізм, патріотизм, толерантність. 7. Ригоризм і пробабілізм як міри принциповості. У чому небезпека принципів? 8. Етикет і культура поведінки: єдність і протилежність. 9. Діалектика прав і обов’язків особи. Довіра і відповідальність. 10. Поняття і необхідність “фахової етики”. Види фахової етики. 11. Службова етика і етикет. Етика управління та моральний авторитет керівника. 12. Фахова етика Вашої майбутньої спеціальності. 13. Свобода і необхідність у моральному виборі та художній діяльності. Чи не заважає совість свободі волі та творчий свободі? 14. Моральний і естетичний зміст вищих духовно-емоційних форм спілкування: любові, дружби, відданості, взаємності. 15. Морально-естетичні засади родинно-шлюбних стосунків. 16. Етика й естетика статевого кохання. 17. Категорії “ моральна гідність,” “совість”, “сенс життя”, ”щастя” в етиці. 18. Добро і зло – бінарна опозиція в моральній оцінці будь-яких явищ дійсності. 19. Проблема морального і художньо-естетичного прогресу. Чи є такий прогрес? 20. Яка ідея особисто Вам більше до вподоби – “золотого віку” у минулому чи “світлого майбутнього” колись у майбутньому? 21. Мораль на “ринку цінностей” ХХІ ст.: яка її собівартість, чи дають справжню ціну? Якими можуть стати мораль і мистецтво незабаром? 22. “Золоте правило” моралі як моральний закон у середині нас. 23. “Золотий перетин” або лінія краси у мистецтві. Чи змінювалися вони принципово у поступі історії? 24. Які норми і цінності моралі здаються Вам більш дійовими й надійними – “загальнолюдські” чи “етнічні”? 25. Чи є можливості збереження минулих моральних і художніх традицій у сучасному суспільстві? Тема: Національні особливості етики. ПЛАН: 1. Національний чинник в історії моральності: a) Народна моральність. b) Повага до старших. c) Сімейна і статева мораль. d) Патріотизм. e) Працьовитість і відношення до багатства. f) Колективізм. 4. Національні особливості ділового спілкування: а). Риси характеру й особливості поводження народів Європи б). Система моральних установок й ієрархія цінностей народів Сходу Висновки.. Вступ Мораль усякий раз з'являється перед нами у вигляді норм поводження певної нації, принципів й ідеалів визначеного класу, цінностей тієї чи іншої соціальної групи. Іноді їхня своєрідність настільки велика, що ми нелегко знаходимо в них фрагменти єдиної моральної історії людства. Діалектика загальнолюдського і національного в моралі дається особливо складно. Почуття національної приналежності заволодіває нами з особливою силою тому, що в ньому виявляються найбільш давні, родові визначення людини. Це стихія етнічного, стосовно якої ми лише агенти, "типові представники". Навіть високорозвинена теоретична свідомість не завжди допомагає виваженості оцінок у цій сфері. Тому важливо хоча б іноді усвідомлювати ту роль, що відіграє національний фактор у моралі.
Дата добавления: 2015-05-26; Просмотров: 399; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |