КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Вп 80 пр 90
Вп 80 пр 90 Для виконання програми в полі команд, по черзі уведемо всі команди рядок за рядком, а після набору кожного рядка натискатимемо клавішу [Enter]. Команди відразу ж будуть виконуватись, а курсор переходитиме на наступний рядок.
НАМ aлг терези aрг m,n(цілі) рез g (цілі) поч ввести m,n g:=n+(n-5)-m вивестиg
Білет 27.1..Малювання ігрового світу у середовищі Kodu Game Lab Kodu Game Lab являє собою візуальне середовище для розробки тривимірних ігор. Вона не вимагає знання програмування, і може використовуватися навіть дітьми. Основною ідеєю Kodu, є зосередження уваги користувача на процесі розробки історії та ідеї гри з її логікою, замість того, щоб постійно замислюватися над способами програмування. Для початку створення гри в Kodu, насамперед потрібно створити світ гри, в який додаються ігрові персонажі, для взаємодії з встановленим вами правилами. Для більш швидкого створення гри, доступний набір вже готових світів, але можна створити свій світ з нуля. Також існують вже готові персонажі, яким можна призначати додаткові дії. Наприклад, вистрілити з гармати, по натисканні визначеної клавіші. Вся основна функціональність персонажів і світу вже налаштована, тому для створення готової гри потрібно не так вже й багато зусиль. 2.
Білет 28. 1. «Kodu Game Lab - лабораторія ігор» - це візуальний конструктор зі своїми правилами і секретами, який дозволяє освоїти ази створення справжніх тривимірних ігор.
2.
Білет 29.1 Програмування інтерактивних персонажів у середовищі Коду Гейм Лаб в Kodu можна заставити персонажів міняти колір, щось говорити (у вигляді виноски з текстом, як у коміксах), грати певні звуки, рухатися (якщо він може), стріляти (здоров’я обраховується теж), брати об’єкти, віддавати об’єкти, з’їдати об’єкти, рахувати ігрові очки. Персонажі можуть реагувати на присутність інших персонажів та об’єктів, на кількість здоров’я та очків. Білет 30.1. Використання розгалужень і циклів у середовищі Скретч Розгалуження -алгоритм в якому виконання дій залежить від виконання або не виконання умови Скрипти: «якщо»-Якщо умова дійсна запускає(виконує) внутрішні блоки. «чекати поки»-Очікування, поки умова не вірна, потім управляє блоками нижче «якщо інакше»- Якщо умова вірна запускає блоки верхньої частини; інакше запускає блоки усередині нижньої частини. Циклом називають послідовність дій(команд), яку записують у тексті програми один раз але вона може виконуватися понад один раз.
Скрипти: «завжди»- блок команд, які знаходяться всередині цієї команди буде виконуватись постійно, поки не натиснути кнопку Stop. «завжди, якщо»- Умова, під час виконання якої завжди виконуються команди всередині конструкції. «повторити»- Параметр указує,скільки разів потрібно повторити блоки команд, що включені у команду Повторити. «повторювати поки»- Повторювати до якоїсь певної команди Білет 31.1 Всі об'єкти Скретч можуть малювати і залишати на екрані свої відбитки. Ми можемо змінювати колір і розмір олівця, піднімати і опускати олівець. В результаті виконання сценарію на екрані малюються різнокольорові геометричні фігури. кішка може малювати геометричні фігури. Що нам потрібно для такого малювання: • Керуючі блоки - «завжди» і «повторити» з жовтої скриньки
2 локальні змінні: кількість сторін багатокутника. І кут повороту. Кількість сторін ми задаємо самі, а кут повороту підлаштовується під наш вибір. • Цеглинки переміщення з синього скриньки • Цеглинки малювання з зеленої скриньки У цьому проекті ми вчимо нашу кішку малювати фігури: - вибираємо випадкове число сторін фігури N (3, 4, 5) - у залежності від числа сторін визначаємо величину кута (360 / N) - малюємо фігуру, постійно збільшуючи довжину її боку.
Дата добавления: 2015-05-26; Просмотров: 444; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |