Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Зразки завдань з використання ігрових технологій під час закріплення знань, умінь та навичок на уроках математики у початковій школі




1) Для закріплення навичок лічби можна запропонувати гру

"Слухай і вважай"

Зміст гри: у кожного з учнів набір карток з числами від 1 до 10. У вчителя паличка, якою він вдаряє по будь-якому предмету, що видає гучний звук, певне число разів. Усі учні повинні негайно підняти і показати картку з числом, відповідним кількості ударів. Можна домовитися, що грають, почувши удари, повинні підняти картку з числом, якої бракує, наприклад, до десяти (ударів було три, підняти картку з числом 7). Потім встановлюється інше правило: показати треба не число, відповідне числу ударів, а два сусідніх числа - менше і більше. Можна запропонувати й інший варіант гри: учитель спочатку вдарить паличкою по одному предмету 8 разів, а по іншому - 3 рази. Це означає, що учні повинні від восьми відняти три і показати картку з числом 5. Гра вимагає тиші й уваги, тому можна запропонувати дітям, прислухаючись до числа ударів, закривати очі.

Гра "Назви сусідів числа" Ця гра дає можливість кожне число першої сотні розглядати не ізольовано, а у зв'язку з попереднім і наступним числом.

Засоби навчання: м'яч або два м'ячі - великий і маленький (або різного кольору).

Зміст гри: учитель кидає м'яч то одному, то іншому учаснику гри, а ті, повертаючи м'яч, відповідають на запитання вчителя. Кидаючи м'яч, вчитель називає будь-яке число, наприклад двадцять один, гравець повинен назвати суміжні числа - 20 і 22 (обов'язково спочатку менше, потім більше).

Гра "Хто швидше порахує?" Гра розвиває пильність, увагу.

Зміст гри: на дошці вивішуються два однакових плаката, на яких записані в довільному порядку числа. Наприклад, від 61 до 90 (від 11 до 30 і т.п.). Наприклад, потрібно назвати і вказати на таблиці по порядку всі числа від 61 до 90. Можна змагатися і двома командами, по одній людині від кожної. Потім переможці змагаються між собою і визначається кращий лічильник.
Приблизний вигляд плаката:

         
         
         
         
         
         

Також під час організації закріплення знань, умінь та навичок можна запропонувати наступні ігри:

Гра"Загадка"

Мета гри: закріпити нумерацію чисел в межах 100; десятковий склад числа.

Зміст гри: учитель загадує загадку "Срібляста пила в небі ниточку вила. Хто ж сміливий ниткою білою небо шив, та поспішив: хвіст у нитки розпушив? ". Заміни число десятками і одиницями і в таблиці знайди літери. Прочитайте слово і запишіть його.

  5 од. 6 од. 8 од.    
3 дес. До Д Ч   76, 98, 75, 38, 95, 35
7 дес. Т Л М    
9 дес І Ю Е   Відповідь: льотчик.

Гра "Гном"

Мета гри: закріпити вміння дітей замінювати двозначне число сумою його розрядних доданків.

Зміст гри: Допоможи гномові знайти дорогу до будинку. Куди йти: вперед або назад - про це числа говорять. Заміни кожне число сумою розрядних доданків і в таблиці знайди букву. Склади слово, прочитай.

           
  У Е П   84, 87, 27, 55, 85, 54
  Д Р М    
  Про Про Е   Відповідь: вперед.

"По порядку номерів"

Дидактична мета: закріплення порядку розташування чисел при лічбі.

Зміст гри: дві команди по 10 чоловік шикуються шеренгами обличчям до класу. У ведучого - два комплекти карток різного кольору з числами від 1 до 10 (можна використовувати будь-які варіанти чисел). Перед початком гри ведучий перемішує картки кожного комплекту і по одній прикріплює на спини дітям, що грають. Жоден з гравців не знає, яке число на його картці. Довідатися про це кожен може лише у свого сусіда. За сигналом гравці команди повинні розташуватися так, щоб числа на їх картках були розташовані по порядку. Команда, що виконала завдання швидше і точніше, перемагає.

"Втекли числа"

Дидактична мета: визначити місце числа у натуральному ряді чисел.

Матеріал гри: таблиці з числами.

                     
                     
                     
                     
                     

Зміст гри:

Вчитель вивішує на дошку готові таблиці (або креслить їх на дошці), у порожні клітини яких треба вписати пропущені числа. Учні повинні визначити закономірність у записі цифр і вписати потрібні. Вчитель каже: "Тут кожне число живе у своєму будиночку. Але ви бачите, що деякі будиночки порожні - з них втекли числа. Які це числа? Треба подумати і повернути втікачів у свої будинки. "Виграє той, хто вставить числа правильно.

2) При закріпленні теми "Двоцифрові числа"

Гра "Рибалки"

Мета гри: аналіз одноцифрових і двоцифрових чисел.

Зміст гри: на набірному полотні зображений ставок; в прорізі полотна вставлені зображення рибок, на яких написані одноцифрові і двоцифрові числа. Змагаються дві команди по 4 людини в кожній. По черзі кожен член команди "ловить рибку" (голосно називає число) і проводить його аналіз: скільки знаків у числі, його місце в числовому ряду, розбір чисел по десятковому складу. Якщо всі відповіді правильні, то він зловив рибку (бере її), якщо ні - рибка зірвалася. Виграє команда, що зловила більше рибок.

3) Закріплення теми "Числа від 21 до 100"

Гра "Веселий рахунок"

Зміст гри: перед кожною таблицею стає один з учнів. Учитель пропонує голосно назвати числа по порядку від 1 до 24 і від 52 до 75, одночасно показуючи кожне з них на таблиці. Той, хто швидше назве числа, вважається переможцем. Через кожну таблицю проходить кілька пар.

Приклад таблиці:

                 
                 
                 
                 
                 
                 

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2015-07-13; Просмотров: 509; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.007 сек.