КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Додаток 5
Опитувальник В.Гербачевського Опитувальник В. Гербачевського Додаток 4 ІНСТРУКЦІЯ: Прочитайте кожне з наведених в опитувальнику висловлювань і відзначте, якою мірою Ви згодні або не згодні з ним. Обведіть, наприклад, кружком відповідну цифру в опитувальнику: якщо повністю згодні з висловлюванням - + 3; якщо просто згодні - + 2; якщо скоріше згодні, ніж не згодні - + 1; якщо Ви абсолютно не згодні - - 3; якщо просто не згодні - - 2; якщо скоріше не згодні, ніж згодні - - 1; якщо ж Ви не можете ні погодитися з висловом, ні відкинути його, то відзначте - 0. Всі висловлювання ставляться до того, про що Ви думаєте, що відчуваєте або хочете в момент, коли робота над завданням переривається. ПІП______________________________________ Дата заповнення______ ВІК__________
Корекційна програма «Пізнай себе» Розділ I Підвищення самооцінки. 1.1 Заняття: «Маска» Мета гри: інтеграція учасниками групи власного «Я - образу». Прийняття себе через самооцінку та оцінку інших. обладнання: • Листи паперу; • Кольорові олівці або фломастери; Зміст гри: Ведучий пропонує кожному члену групи зробити маску. Головне, щоб маска відображала його внутрішній світ, характеризувала учасника гри. На аркуші паперу малюється овал за розміром особи учасника, визначається місце для очей і рота. Потім за допомогою фарб, олівців, вирізок з журналів і інших матеріалів маска розфарбовується, оформляється. При виготовленні маски немає будь - яких правил: учасник сам повинен її придумати і втілити на папері. Маску необхідно вирізати, надіти на обличчя. Потім маска «оживає» і говорить про себе. Кожній масці надається час для виступу. Рефлексія вправи: • Що викликало труднощі у виготовленні маски? • Чим маска відрізняється від тебе «справжнього»? Вправа «Щоденник перемог» На заняттях з корекції тривожності учні щодня в кінці кожного заняття записують у спеціально заведений «Щоденник перемог» все, що вдалося зробити добре, всі свої перемоги протягом дня (записів має бути не менше 5). Все погане забувається і опускається. Після запису бажаючі діти беруть участь в обговоренні своїх записів. • Яка перемога далася дуже важко? • Що з досягнень дня було домогтися найлегше? • Які з перемог були помічені іншими людьми (однокласниками, вчителями, класним керівником)? 1.2 Заняття: «Осляча шкура» Мета гри: корекція самооцінки, зняття напруги у відносинах з іншими. Обладнання: спеціального немає Зміст гри: Ведучий говорить групі: «Іноді ми відчуваємо себе краще інших, а іноді - гірше. Але справжні герої відчувають себе нарівні з оточуючими. Зараз ми спробуємо відчути це. Уявіть, що ми потрапили в зачарований ліс і блукаємо по ньому. Нехай кожен уявить, що всі інші герої гірше нього. Вони слабше, що не такі розумні, що не такі гарні. Тільки ти справжній герой. І не просто герой. А принц або навіть король чарівної країни. Як ви при цьому ходите, що відчуваєте? (на виконання цього завдання дається 2-3 хвилини.) А тепер замріть на мить. Нехай кожен з вас уявить, що він гірший за інших. На вас тепер ослина шкура. Її не так просто зняти. А всі навколо бачать вас таким і сміються над вами. Вони набагато сильніше і розумніше вас. Як ви при цьому ходите, що відчуваєте? (на виконання цього завдання дається 2-3 хвилини) Тепер зупиніться і струсіть руками і ногами, скиньте чари. Ми опинилися на чарівній галявині. Знайдіть собі пару. Один з вас повинен стати королем, а інший - ослячої шкурою. Нехай король розповість своєму партнеру, що дає відчуття переваги, що він відчуває в цьому стані (завдання виконується 1-2 хвилини). А тепер нехай ослина шкура розповість про свої почуття (1-2 хвилини) Рефлексія вправи: • Які відчуття ви відчували, будучи королем? • Чи є щось неприємне в перевазі? • Які існують переваги у ослячої шкури? • А які недоліки? • Які переваги дає рівноправність? • Чи бували у вашому житті моменти, коли ви відчували себе королем? А коли ослячої шкурою? Вправа «Щоденник перемог» (див. Опис у занятті 1.1)
Дата добавления: 2015-07-13; Просмотров: 920; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |