КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Тэма 13. Тэатральнае мастацтва Расіі ХVIII – другой паловы ХІХ стагоддзяў
Тэма 12. Тэатр Усходу Тэма 11. Тэатральнае мастацтва ЗША Тэма 10. Тэатральнае мастацтва Еўропы ХІХ – ХХ стагоддзяў Тэма 9. Музычны імпрэсіянізм Сувязь музычнага імпрэсіянізму з французскім паэтычным сімвалізмам і імпрэсіянізмам ў жывапісу (impression фр. – уражанне). Карціны прыроды, сюжэты антычнай міфалогіі, казачныя, фантастычныя вобразы, сярэдневяковыя паданні, экзотыка Усходу – крыніцы натхнення кампазітараў-імпрэсіяністаў. Пошук ярка нацыянальнай мовы – М.Фалья (Іспанія), К.Шыманоўскі (Польшча), Дж.Энеску (Румынія). Вытанчанасць музычнай мовы, бездакорны густ, асаблівы арыстакратызм духу творчасці М.Равеля і К.Дэбюсі. К.Дэбюсі – наватар, эксперыментатар, імкненне занатаваць імгненнае і зменлівае дыктуе адмову ад традыцыйнага разумення музычнай формы, робіць ролю інтанацыі пануючай. Цяга да традыцый ХVІІІ – ХІХ стагоддзя, аб’ектыўнае адлюстраванне рэчаіснасці, перавага лагічнай перапрацоўкі жанраў, якія існуюць, вызначанасць формы ў творчасці М.Равеля.
Рамантызм у тэатральным мастацтве. Асноўныя накірункі тэатральнага мастацтва ХІХ – ХХ стагоддзяў. Авангард у тэатральным мастацтве канца ХІХ – ХХ стагоддзяў: інтэлектуальная драма, экзістэнцыялізм, “тэатр абсурду”, “эпічны тэатр”, дакументальная драма. Параўнаўчая характарыстыка тэатральнага мастацтва ХІХ – ХХ стагоддзяў у Аўстрыі, Англіі, Германіі, Іспаніі, Італіі, Францыі, Польшчы і Скандынаўскіх краінах. Ірландскі тэатр ХІХ – ХХ стагоддзяў.
Узнікненне амерыканскага тэатра. Дзейнасць “Тэатральнай акадэміі”. Амерыканская сістэма творчай справы – брадвейская форма арганізацыі сцэнічнага жыцця і малыя тэатры. Off-брадвейскія і off-off-брадвейскія сцэны. “Лівінг тэатр” і яго эксперыменты ў Амерыцы і ў Еўропе. Пазавербальны тэатр. Метады К.С. Станіслаўскага на амерыканскай сцэне.
Адметныя рысы і спецыфічныя асаблівасці тэатра Усходу. Тэатр Індыі: музычна-танцавальная драма Ліла, містэрыяльны тэатр, узнікненне і развіццё класічнага індыйскага тэатру. Старажытныя індыйскія стылі. Кітайскі традыцыйны тэатр: кітайская класічная драма, тэатр марыянетак, прафесійны тэатр Кітая – юаньская драма. ХVI – ХVIІІ стагоддзі – узнікненне новых відаў тэатральнага мастацтва Кітая: куньцюй, цзінскі (Пекінская опера). Сімволіка ў традыцыйным кітайскім тэатры. Традыцыйныя японскія тэатры “Но”, “Кабукі”, “Бунраку”.
Прыдворны тэатр цара Аляксея Міхайлавіча – вытокі прафесійнага тэатра; школьны тэатр. Першыя публічныя тэатры эпохі Пятра І, іх рэпертуар. Ф.Волкаў – заснавальнік рускага прафесійнага тэатра. Драматургія рускага класіцызму: трагедыі А.Сумарокава, М.Ламаносава. Творчасць Дз.Фанвізіна – пачынальніка крытычнага рэалізму ў рускай драматургіі, развіццё камедыйна-сатырычнага жанру ў драматургіі І.Крылова. Фарміраванне акцёрскай школы: І.Дзмітрыеўскі, Т.Траяпольская. Рускі тэатр першай чвэрці ХІХ стагоддзя: фарміраванне эстэтыкі рамантызму, станаўленне вядучага мастацкага напрамку ХІХ стагоддзя – крытычнага рэалізму. Творчасць А.Грыбаедава. Тэатральна-эстэтычныя погляды і драматургія А.Пушкіна. Сцэнічная дзейнасць рускіх акцёраў А.Якаўлева, К.Сямёнавай; два накірункі ў акцёрскім мастацтве: цяга да рамантызму і псіхалагічны рэалізм. Рускі тэатр другой чвэрці ХІХ стагоддзя. Драматургія М.Лермантава, рамантычная драма “Маскарад”. Творчая дзейнасць М.Гогаля, тэма “маленькага чалавека” ў творах І.Тургенева. Геніі рускай сцэны: М.Шчэпкін, П.Мачалаў, В.Каратыгін. Тэатральна-крытычная дзейнасць В.Бялінскага, А.Герцэна. Рускі тэатр 50 – 70 гг. ХІХ стагоддзя: драматургія А.Астроўскага, сарказм у сатырычных камедыях М.Салтыкова-Шчадрына, сацыяльна-бытавыя камедыі А.Сухаво-Кабыліна.
Дата добавления: 2014-11-25; Просмотров: 647; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |