Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Ігри для більш тісного знайомства




Допоміжні інтерактивні методи

Ці ігри направлені на знайомство учасників між собою та створення невимушеної атмосфери. До них можна віднести такі.

· Закон на моєму шляху. Кожен учасник називає своє ім’я і закон, з дією якого він зіткнувся в останній час.

· Гра в імена. Учасник презентуючи своє ім’я, додає характеристику, яка починається з тої ж літери, що й ім’я, супроводжуючи це ще й рухом, який би відтворював названу характеристику.

· Історія імені. Всі присутні по черзі розповідають історію отримання ними саме цього імені.

· Я змінюю своє ім’я. Кожен учасник називає своє справжнє ім’я та те, яке він хотів би мати.

· Я через десять років. Кожен присутній називає своє ім’я та презентує свою діяльність, організацію, захоплення…через десять років.

· Улюблені тварини. Кожен учасник називає тварину, в яку він хотів би перетворитися, якщо б таке сталося і супроводжує це відповідним рухом. І пояснює, чому він цього бажає.

· Я хочу вас познайомити… Група розбивається на пари. Кожна або кожний протягом 3-5 хвилин розповідають про себе один одному. Після цього іде презентація своїх сусідів у великій групі

Рухливі ігри (рухавки)

Метою цих прийомів є зняття психологічного та фізичного напруження, запобігання перевантаженню учасників. З їх допомогою невимушеним і приємним шляхом знімають монотонність, збільшують енергетичний рівень та заохочення до подальшої праці. Прикладом, таких ігор можуть бути такі.

Айсберг. Використовується, як правило, на початку заняття. Прийом направлений на злам стереотипу шляхом постановки учасників в абсурдну ситуацію. Мета прийому: виявлення майбутніх лідерів, нейтралізація учасників, які не сприяють груповій роботі.

Групі пропонується стати в колону і взятись за руки. Після цього викладач заводить групу в виписане крейдою коло яке символізує воду. Роз’яснює, що для того щоб команда врятувалася і вибралася із води, необхідно тримаючись за руки і не розриваючи живого ланцюга перебиратися із айсбергу на айсберг і вибиратися з кола (у вигляді айсбергів виступають листки паперу, яких майже втричі менше ніж учасників гри, і які викладач розстеляє всередині кола та може добавляти або відбирати в разі невиконання командою умов гри).

Мені подобається… Присутні сідають у коло, а викладач стає в центр і пояснює правила. Вони полягають в тому, що людина в колі каже: “Мені подобаються ті хто…”і називає якусь ознаку кількох присутніх. Наприклад, у чорному взутті, у чорних футболках, не снідали, митимуть увечері посуд, тощо. Ті, до кого має відношення названа ознак, мають підвестися й зайняти стілець, що звільнився іншими. В колі на один стілець менше, ніж граючих, тому хтось залишається без місця, бо викладач намагається знайти собі стілець. Той хто залишився в колі продовжує гру.[19]

Чарівний стілець. Учаснику, який бажає вийти з ролі, пропонують сісти в центрі на “чарівний стілець”. При цьому викладач повідомляє, що людина, яка сидить на ньому, позбавлена жодних недоліків, а має лише чесноти. І пропонує назвати чесноти цієї людини і перелічити їх.

Телескоп. Присутні можуть знаходитися на своїх місцях або виконувати цю вправу стоячи. Викладач нагадує присутнім про телескоп і для чого він використовується. Після чого пропонує вчинити ряд дій для того щоб покористуватися ним. Ці дії повинні супроводжуватися певними рухами всіх учасників і їх озвученням.

Перша дія: Розсування шторок телескопу.

Учасники імітують рухом рук відкриття шторок телескопу і озвучують його звуками ВЖЖЖ…

Друга дія: Протирання лінз.

Учасники імітують рухом рук протирання шторок телескопу і озвучують цей рух звуками ВШШШ…

Третя дія: Виявлення першої зірки.

Учасники імітують рухом правої чи лівої руки показ виявленої зірки і озвучують це рух звуком ООО..!

Четверта дія: Виявлення сяйва інших зірок.

Учасники також імітують подібними рухами як і першої, але озвучують це звуками ШПОК.. ШПОК.. ШПОК..

П’ята дія: Виявлення міжнародної космічної станції.

Учасники імітують рухом подібним на імітацію польоту літального апарату і озвучують його звуками Пі…Пі…Пі..

Імітацію цих дій слід проводити послідовно. Тобто, виконавши першу і другу дію, їх слід повторити разом в наростаючій послідовності. Вивчивши третю дію, слід повторити всі три разом і т.д.




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-24; Просмотров: 380; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.009 сек.