Студопедия

КАТЕГОРИИ:


Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748)

Заняття 10




Заняття 9

Завдання: розучити ігри «Перестрибни через рів», «Чапля і

жа­бенята»; провести гру «Струмок»; розвинути спритність і швидкість; формувати вміння орієнтуватись у просторі; виховувати колективізм та взаємопідтримку.

Місце проведення: спортивний майданчик.

Хід заняття

1. Підготовча частина

Шикування в колону по одному. Ходьба на місці. Дихальні вправи.

2. Основна частина

Гра «Перестрибни через рів»

На майданчику креслять дві паралельні лінії за півметра одна від одної – «рів». Діти об'єднуються у дві команди і стають по обидва боки «рову» на відстані п'яти кроків від нього. Із заплющеними очима гравці по черзі підходять до «рову» і стрибають. Кожна з команд допо­магає своїм товаришам вигуками: «Стрибай!», «Не стрибай!». Виграє команда, в якій більше дітей перестрибнуть через «рів», не наступивши на лінію.

Гра «Чапля і жабенята»

Серед дітей обирають ведучого, який виконує роль «чаплі», решта дітей – «жабенята». «Жабенята» вільно стрибають, а коли «чапля» почує гамір – іде їх ловити, а «жабки» тікають. Спіймана «жабка» перетворюється на «чаплю», а «чапля» – на «жабенятко» і гра триває далі.

3. Заключна частина

Гра «Струмок»

Опис гри у занятті 5.

Ходьба в помірному темпі в колоні по одному.

4. Підсумок заняття.

Шикування. Нагадування правил розучуваних ігор.

 

Завдання: розучити ігри «Хустинка», «Біла паличка»; провести гру «Що змінилося?»; сприяти розвитку координації рухів, правильного дихання; виховувати кмітливість, точність, спостережливість.

Місце проведення: спортивний майданчик.

Хід заняття

1. Підготовча частина

Шикування. Стрибки на обох ногах. Ходьба на місці. Дихальні вправи.

2. Основна частина

Гра «Хустинка»

Діти стають у коло на витягнуті руки і присідають. Вибирається один гравець – ведучий, який, тримаючи в руці хустинку, оббігає навколо дітей і кидає її одному з гравців. Тоді гравець піднімає хустинку й біжить за ведучим, намагаючись його спіймати, а ведучий, у свою чергу, тікає і намагається сісти на місце цього гравця і т. д.

Гра «Біла паличка»

Діти обирають ведучого й об'єднуються у дві команди. Ведучий ховає від них «білу паличку» (можна обгорнути папером олівець). За сигналом ватажка всі починають її шукати. Хто знайшов паличку, кричить «Є!» і намагається донести її до визначеного місця, наприк­лад, до накресленого кола. Йому допомагає вся його команда. Гравці ж із іншої команди намагаються відібрати паличку. Паличку не можна кидати одне одному, її слід передавати з рук у руки.

3. Заключна частина

Гра «Що змінилося?»

Опис гри у занятті 1.

4. Підсумок заняття.

Шикування. Нагадування правил розучуваних ігор.

 




Поделиться с друзьями:


Дата добавления: 2014-12-25; Просмотров: 500; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы!


Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет



studopedia.su - Студопедия (2013 - 2024) год. Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав! Последнее добавление




Генерация страницы за: 0.008 сек.