КАТЕГОРИИ: Архитектура-(3434)Астрономия-(809)Биология-(7483)Биотехнологии-(1457)Военное дело-(14632)Высокие технологии-(1363)География-(913)Геология-(1438)Государство-(451)Демография-(1065)Дом-(47672)Журналистика и СМИ-(912)Изобретательство-(14524)Иностранные языки-(4268)Информатика-(17799)Искусство-(1338)История-(13644)Компьютеры-(11121)Косметика-(55)Кулинария-(373)Культура-(8427)Лингвистика-(374)Литература-(1642)Маркетинг-(23702)Математика-(16968)Машиностроение-(1700)Медицина-(12668)Менеджмент-(24684)Механика-(15423)Науковедение-(506)Образование-(11852)Охрана труда-(3308)Педагогика-(5571)Полиграфия-(1312)Политика-(7869)Право-(5454)Приборостроение-(1369)Программирование-(2801)Производство-(97182)Промышленность-(8706)Психология-(18388)Религия-(3217)Связь-(10668)Сельское хозяйство-(299)Социология-(6455)Спорт-(42831)Строительство-(4793)Торговля-(5050)Транспорт-(2929)Туризм-(1568)Физика-(3942)Философия-(17015)Финансы-(26596)Химия-(22929)Экология-(12095)Экономика-(9961)Электроника-(8441)Электротехника-(4623)Энергетика-(12629)Юриспруденция-(1492)Ядерная техника-(1748) |
Заняття 21
Заняття 20 Заняття 19 Заняття 18 Завдання: повторити ігри «Совонька», «Вовк і коза», «Збери яблука»; сприяти розвитку швидкісно-силових якостей; виховувати такі вольові якості як рішучість, витримка, бажання систематично виконувати фізичні вправи. Місце проведення: спортивний майданчик. Хід заняття 1. Підготовча частина Шикування в колону по одному. Ходьба по колу, чергуючи з бігом. Спеціальні вправи бігуна. 2. Основна частина Гра «Совонька» Опис гри у занятті 11. Гра «Збери яблука» На стільчик кладуть яблука. Діти по черзі беруть м'яч і підкидають його високо над головою. Поки м'яч не торкнувся землі, треба взяти зі стільця яблуко. Хто не встиг цього зробити, вибуває з гри. Переможцем стає той, хто набере найбільше яблук. Замість яблук можуть бути невеличкі палички або маленькі м'ячі. Гра «Вовк і коза» Опис гри у занятті 13. 3. Заключна частина Вправи на розслаблення Підняття рук угору та вільне опускання. Почергове піднімання зігнутих у коліні ніг угору та розслаблене опускання. Шикування. 4. Підсумок заняття. Нагадування правил розучуваних ігор.
Завдання: провести ігри «Море хвилюється», «Гей, гурте!», «Свічка»; розвивати координацію рухів, рівновагу. Місце проведення: спортивний майданчик. Хід заняття 1. Підготовча частина Шикування. Біг у швидкому темпі до 3 хв. 2. Основна частина Гра «Море хвилюється» Опис гри у занятті 12. Гра «Гей, гурте!» Опис гри у занятті 1. 3. Заключна частина Гра з м 'ячем «Свічка» Опис гри у занятті 12. Шикування у шеренгу. Спокійна ходьба. 4. Підсумок заняття. Нагадування правил розучуваних ігор. Завдання: провести ігри «Канатохідці», «Струмок», «Квач»; сприяти розвитку швидкісно-силових якостей дітей; виховувати рішучість, сміливість. Місце проведення: спортивний майданчик. Хід заняття 1. Підготовча частина Шикування. Ходьба зі зміною темпу. Біг у середньому темпі. 2. Основна частина Гра «Канатохідці» Опис гри у занятті 7. Гра «Квач» Діти знають гарну лічилку. Стають у коло, перелічуються. Хто залишиться – той квач. Квач мусить наздогнати когось із товаришів, торкнутися його рукою. Тоді квачем стає товариш. Кмітливі діти часом вдаються до хитрощів – вигадують дерев'яний квач, залізний. Бачиш, що квач ось-ось наздожене тебе, – торкнися рукою за щось дерев'яне або залізне, крикни: «Цур, дерев'яний (чи залізний) квач» – і ти врятований. Хай квач побігає, поки когось торкнеться та зробить квачем. 3. Заключна частина Гра «Струмок» Опис гри у занятті 5. Ходьба в помірному темпі в колоні по одному. Шикування. 4. Підсумок заняття. Нагадування правил розучуваних ігор.
Завдання: провести ігри «Визволяй!», «Чапля і жабенята», «Свічка»; сприяти розвитку координації рухів, рівноваги; виховувати кмітливість, точність, спостережливість. Місце проведення: спортивний майданчик. Хід заняття 1. Підготовча частина Шикування. Ходьба на місці. Дихальні вправи. 2. Основна частина Гра «Визволяй!» Опис гри у занятті 15. Гра «Чапля і жабенята» Серед дітей обирають ведучого – «чаплю», решта дітей – «жабенята». «Жабенята» вільно стрибають, а коли «чапля» почує гамір – іде їх ловити, а «жабки» тим часом тікають. Спіймана «жабка» перетворюється на «чаплю», а «чапля» – на «жабенятко» і гра триває. 3. Заключна частина Гра з м'ячем «Свічка» Опис гри у занятті 5. Вправи на розслаблення Піднімання рук угору та вільне опускання. Почергове піднімання зігнутих у коліні ніг угору та розслаблене опускання. Шикування у шеренгу. Спокійна ходьба. 4. Підсумок заняття. Нагадування правил розучуваних ігор.
Дата добавления: 2014-12-25; Просмотров: 338; Нарушение авторских прав?; Мы поможем в написании вашей работы! Нам важно ваше мнение! Был ли полезен опубликованный материал? Да | Нет |